- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Honor Magic V2 - origami
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17279 üzenetére
Ugye ugye, diesel. Fogyin azt a pénzt hány km alatt spórolod meg?
Na de hogy segítsek is. Elvileg a szerelőmnek van kapcsolata turbok terén. Az egyik rokona a garrett tulajának a fiához ment feleségül, és így nagyon jó áron jönnek a drágaságok. Kérdés, hogy a 25D-be milyen való?! Ha kell adok elérhetőséget, de ne hivatkozz rám. Talán még felújítást is vállalnak, persze az idő.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz Gebriel #17310 üzenetére
hogy milyen szandekkal irta mar az elozo kommentekben nyilvanvalo volt, ismerem ezeket a fajta kommenteket, innentol nem reagalok ra, semmi koze nincs a temahoz.
fogyim az 12-14-20 kozott mozog.
rendszam ara attol fugg, hol veszed meg a jogot, hogy hasznald, vannak csunya arak is egeszen a 100ezer fontos kategoriaig, az mar orulet
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #17312 üzenetére
vagy még többet.
nem tudom mér karcoskodsz egy 745i mellett.ha valami elromlik márpedi a benne levő 200-300e km után elfog akkor fizetsz és nem keveset.
525d után én egy e60 30d.be ülnék a helyedbe....ma az számít minnél ujabb és gazdaságosabb legyen egy kocsi.
hehe épp írták face.n hgy a 320d alig olcsobb a 328i.nél.na vajon miért?mert egyik 6ot eszik a másik 12öt. 100km.enként 2500ft vesztesség....ha csak 10e megy egy évbe ami nem valószínű egy ilyne szintű autonál akkor is tessék számolni...egy igen szép nyaralás ára kijön belőle....ennyit nem ér a biturbó meg a +60 ló....szvsz....
és azt ne mondjáok valaki +5-6lityo fogyit lexar, mert kizárt...[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
orvil
tag
válasz Gebriel #17312 üzenetére
attol fugg mennyivel nagyobb a suly meg milyen szeles kerekek es milyen minosegu gumik vannak rajta. persze a motortol is fugg, az enyemben eleg keves a km. a kocsi legellenallasa is nagyobb mint a 6osnak, es a futomuve is mas, szerintem tobbet eszik.
tippem varosra ugy 17-19L.nem szeretnem, ha a kov megjegyzesem barmi nemu leszolasnak vagy rosszindulatu ervelesnek tunne, elore szolok, csak egy esz ervet hozok fel:
- a 745 mar olyan kaliberu auto, hogy ha mar a fogyasztason gondolkozol, akkor nem neked valo kocsi.
egyszeru pelda pl az en kerekcsapagyas agyas sztorim, nekiallt ciripelni, -100rongy+szerviz, a szerviz reszet en megusztam. szoval ez egyik naprol a masikra -100, es ez meg csak egy hurka altalanos dolog. 2.5 oras melo volt mert elnyirodott az egyik stab feje, le kellett muteni a csavart. plusz normalis gumik 400rongy korul mozognak, valtoba nem latsz bele, eleg erzekeny a helybol startolasra meg a kickstartra, motoros ulesek hamar feladjak, fed comp hamar feladja (az 5kilo ujan, hasznaltan nem kapsz jot), ilyesmi, en ezeket merlegelnem kocsivasarlasnal. -
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17322 üzenetére
745i? LOL, mi van Veled? Akkor már valami élményautót vennél. Tudom, hogy csábító, mert már 3 milla körül megkapható, na de az nem minden...
645i, jobb kormányos... Áh, nem, inkább Focus RS. Teljesen rákattantam most. Semmi extra, fapad a köbön, de amire csinálták, abban nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17324 üzenetére
Hogyha az ellenkező sávban kell haladni... Nekem isten biza, már az E39 is túl nagy. Az más kérdés, hogy az E90 sem sokkal kisebb, súlyban egyáltalán nem. Ritka az 1300kg körüli újabb autó, pedig az ám az igazi. E36 M3 pl. Csak ugye jó lenne az üzemanyag költségekre is figyelni. A diesel-nek meg van egy hatalmas előnye e mellett, mégpedig a nyomaték. Ma újra megtapasztaltam, pedig csak egy 535D-ben ültem, igaz módosított volt a comp, 325le elég jó már, de nem azon volt a hangsúly. Hanem a majd 700nm-es nyomatékon. Ahogy az elindult 1500RPM-től... Na, kicsit más érzés, mint a szívó benzin. Ez már engem is megfogott, pedig nem diesel barát vagyok. De nem kis fegyvertény, váltónak nem sokat kell dolgozni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #17396 üzenetére
hát igen én is igy tudom de sokan mondtak hengerfejesre forrázták.lehet e36ba ez nincs benne.parázok én is ha nem jelez a mutató se....aztán akkor hello lesz neki...
bár 35e egy másik motor.amugy ja amutatót figyelni kell.
nálam 9.5 éve van az enyém.azon tul megtörtem akkor1x,meg még1x kelllett csak vontatni...akkor is szerelő fillerbaxása miatt...120k. díjba nem fért bele egy 1500as ékszíjcsere.
pedig amiket írok rola, mesélek gondolom kb elég sokan megszoroznák ezt 5tel.....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
orvil
tag
válasz Gebriel #17396 üzenetére
E39-ben nekem kinyomta majdnem az osszes vizet a repedt tagulasin, kb 1 liter maradt benne, egy nyikkot nem szolt a kocsi, a mutato pedig stabilan kozepen volt, bar ezt mar regebben leirtam. szerencsere hideg volt, es autopalyan mentem. napokkal elotte mar nyomhatta folyamat mikor elerte az uzemi nyomast, mert nem volt futesem, ekkor derult ki a turpissag, mivel a tagulasiban mindig volt par deci viz. jarattam a motort alapjaraton, majd idovel elkezdte tolni a vizet mindenfele, kulonosen a fenyszoro hatuljara.
majd ratoltottem folyamat nyelte a vizet (jobb hijan), meg az akkori fonokom is csodalkozott hogy milyen trukkos a rendszer, pedig o latott par dologot autoszereles teren (szervizei vannak es autoversenyzo). es meg szerencsem volt, hogy a tagulasi lathato helyen repedt el, nem hatul, ahonnan barhova nyomhatta volna a vizet, hutore gyanakodtam volna. hajszalrepedest meg foleg nem latni sajna, csak ha mar nyomja a vizet sugarban.a 3asra visszaterve kiscsaj azert igyekezett az utat figyelni, mert ez volt az elso kocsija angliaban, raadasul kezivaltos, az elso hetekben en is inkabb az utat figyeltem, es orultem, hogy a savban tudok maradni meg valtani, nemhogy a muszereket figyelni
-
Jojo5
őstag
válasz Gebriel #17416 üzenetére
van ez így, mondjuk előbb voltam BMW szerető mint szifon user, bár a teló nekem nem számít, hogy milyen gyártó csak kiszolgáljon, és a szifon ezt megteszi maximálisan...
whitezo88 kolléga is hasonló cipőben jár, csak nekem sajnos még nincs bömbim, de az E46 nagy favorit
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #17506 üzenetére
Szíp fólia a tetőn, kínai első-hátsó lámpa, kínai másolt felnik, kínai cápauszony, ültetés, belül meg műfa, alap bőrülés és ráadásul automatával... Ez a ferrari kasznis fiero szint kb.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #17522 üzenetére
Nem régóta van meg, még ismerkedés van, olyan 9.5 körül (kevés várossal). 90-130-ig nyugiban tud 6 liter körül mutatni is, de olyan azért ritkán van.
A szüleim 325ix automatája ennél kevesebbel beéri, mert nekem kicsit nehezebb a lábfejem.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #17545 üzenetére
hagyjuk veled ugysem jutok dülőre ebbe a témába, neked bejött az ami 1000ből 1nek sikerül.örülj neki de ne fikázz és ne nézz le senkit.nem ismersz meg az életem a multam a örnyezetemet.
ez a fehér hamann m6 már kismillioszor volt eladó.valszeg a tulaj visszalopatja.vagy ennyire szét van senkinek nem kell.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #17549 üzenetére
nem csak tudod te is tudod ez nem az az ország ahol a lakosság 50% tud fainul élni mint nyugaton, a lakosság kb 10% él fainul.örülj te jelenleg oda tartozol.de nem tudod a jövö mit hoz.lehet majd jobb lesz.jelenleg nem látok semmi megoldást.ez van.de hagyuk az off.ot.ha olyna faxán menne te sem e39cel járnál hanem 745i.vel....
láttama forma 1es hirt durva miket ki fognak hozni belőle.
ma láttam egy gyöngyszemet, e34 540i bitang jo állapotban volt. .
na meg láttam olyat is akinek tényleg jol megy.....brabus cl65 amg v12 biturbo... .kéne a faxnak.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17564 üzenetére
Ez egy teljesen normális, full egyenes út. Mostanság már mindig így közlekedek, tempomat, és akkor éppen amilyen kedvem van. Amint látszik, a mostani átlagom pont a 130-as temponal fellépő fogyasztás körül van. De ugye nem végig 130-al mentem, hanem 50-al vagy 70-el is, közben előznöm is kellett, és dugó is volt, igaz nem nagy.
Arra akartam kilyukadni, hogy igen is reálisak lehetnek ezek az értékek normális használat(és itt nem csigázásra gondolok) mellett. Amikor azt írom, hogy 6,X -et evett 100km-en, akkor az annyit tesz, hogy 110-nél nagyon nem mentem gyorsabban.Don't Tread On Me
-
lorcsi
veterán
válasz Gebriel #17663 üzenetére
mostanában valahogy a legtöbb bemutatott azuóknál észrevehetőp, hogy van még vagy 23-4 modell amire simán hajaz :S
ez szerintem elég gázmiért nem tudnak megint valami ehhez hasonlót, iylen újabb a többivel szakító formát kialakítani megint. tök egyértelmű..és még csak hasonló ívet sem lehet találni más márkával
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17688 üzenetére
Megneztem, es eddig nem ugy nez ki, hogy az a baj. Tiltasig forgatva meleg motornal nem gozol, nincs feher fust, es hutoviz szag. Beleneztem a tartalyba is, szinten magas fordulaton nezve nincs bugyborek, az olajszintem sem no. Valahol elmegy a hutoviz, az viszont biztos.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17695 üzenetére
Valahol ereszt a rendszer nalam is. Kaptam egy cimet, allitolag megbizhato a szerelo. De elotte meg szervalok UV tablettat, es beledobom a kiegyenlitobe. Aztan hasznalam egy darabig, majd megnezem UV alatt, hol szines. Akkor tudni fogom, mi ereszt.
mas: Nagy baj lehet a BMW M5-tel és M6-tal
"A BMW figyelmeztette az amerikai tulajdonosokat, hogy ne vezessék autóikat. Az értékesítés szünetel."
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rupert
tag
válasz Gebriel #17714 üzenetére
A 10l-el kb ki tudnék békülni.
(#17715) KINKY_007:
Olvasgattam, hogy kb ugyanott van mint a 320, csak erősebb.A helyzet az, hogy kb 800k-m van kocsira.
A konkrét kiszemelt ez lenne.Két kocsit nem akarok fenntartani. Amúgy most van egy 1.6-os diesel 2-es golfom(elég lepukkant és már nem nagyon akarok rákölteni, mert nem ér annyit a kocsi).
A golf után biztos a szívroham környékezne a BMW fogyasztása láttán.
Na de viccet félretéve..annyira nem szempont a fogyasztás, csak mégis érdekelt, hogy mennyi az annyi. Keveset járok kocsival és az a +5-10eFt üzemanyag költség talán megéri az élményt..MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 3700x, 2*8 GB G.skill Trident Z Neo, 500 GB Samsung Evo 860, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Asus RTX 2060 ROG Strix OC, Cooler Master Masterkeys Pro L RGB, Logitech G403 Wireless, Deepcool Kendomen, Alienware AW2518HF 1080p 24" 240Hz, PS4 500GB, LG 42LF652V
-
rupert
tag
válasz Gebriel #17721 üzenetére
Egy nagyon jó(és régi) barátom ajánlotta ezt a kocsit, az ő egyik ismerőse árulja. Ő már ült benne és vezette is, az ő elmondása szerint tökéletes állapotban van. Ezért is fontolgatom ennek a vásárlását. Egyébként eredetileg valami fiatalabb autót akartam. Viszont mióta bújom a fórumokat a BMW miatt azóta teljesen beleszerettem..úgy, hogy még nem is láttam..
A golf három éve van nálam..még tanultam amikor hozzám került. Azóta dolgozom, szóval picit jobb anyagi helyzetben vagyok, ezért is mernék megkockáztatni egy költségesebb autót.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 3700x, 2*8 GB G.skill Trident Z Neo, 500 GB Samsung Evo 860, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Asus RTX 2060 ROG Strix OC, Cooler Master Masterkeys Pro L RGB, Logitech G403 Wireless, Deepcool Kendomen, Alienware AW2518HF 1080p 24" 240Hz, PS4 500GB, LG 42LF652V
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #17744 üzenetére
hát ja vagy még több is a különbség.
ez az 5ös durván olcsó nem?bár bevallott 282k után....Ez a rondell sokak kedvence mert peres. nekem a double spke tetszik leginkább, feketére fujva.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #17744 üzenetére
szép a szürke de ez a 2.2esmotor nekem egy talány semmit nem tudni hallani rola.
[link]
én meg ezt.milyen a felni rajta[link]
vagy ez.ez a szín nem is gyári szína coupéhoz szerintem. .hál istennek nem adj a flenit hozzá nem si kell rá 20as x5 felni.az ültetőrugó árából amit kiszedetnék meglenne a rendes első M.es löki nem eza foltozott.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Gebriel #17856 üzenetére
humm. köszi. amit Rics22 tagtárs írt, "Gyanítom,nállam inkább hétvégi,"kirándulós" kocsi lenne,így még vállalható is a fogyasztás/fenttartás a kényelemért,"luxus"ért cserébe."
valami hasonlóra vennék én is 6-osból, hétvégi hobbiautónak.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Gebriel #17859 üzenetére
németországban hacsak nem burger king/kukás melóm lesz jövőre, realizálható....
hobbira meg költeni kell. 3 komplett pc, meg jópár fényképezőgép, repülőgépmakettek...nem ismeretlen dolog a pénztárcanyitogatás
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
-
whitezo88
nagyúr
válasz Gebriel #17980 üzenetére
akkor félreértettél, én azokról beszéltem, ami nagyobb kockázatot jelent, illetve olyan alkatrészekről, ami benzinben nincs is, vagy nem tud olyan könnyen meghibásodni. Pl a diesel működéséből, felépítéséből kifolyólag. vagy nincs igazam?
e39.hu-n beszámoltak olyanról is, hogy az itthoni szarabb gázolaj magasabb részecsketartalma miatt "beszennyezheti" a motort. bár ilyet benzinnel is mondtak mikor 2 hetet állt a kocsi és utána nem indult.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megjelent a The Last of Us Part 1 PC-s kiadása
- Mobil flották
- Óra topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Jövedelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest