- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a PO'ed: Definitive Edition
gp Az új kiadás kevesebb mint egy hét múlva már elérhető lesz.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stukker1987
senior tag
válasz H.Ezredes #25290 üzenetére
Mivel személyesen ismerlek és voltam is a műhelyetekben elhiszem neked,hogy a ti módszeretek bevált és használható,de a 100%-os biztonsághoz mégiscsak a le és szétszerelés kell nem,hiszen például akkor lehetőség van az általad említett nyomatékkonverter vizsgálatára is?!
Ne feledd hogy én a 200k feletti futásteljesítményről beszéltem,amikor még sosem volt csere. Sajnos szerintem ebből van több mivel BMW előírás nem volt ezekre tudtommal és a spórolós magyar ideális 60-80k km elteltével nem fog 100k-s cseréket végrehajtani.
Ti miket szoktatok cserélni?
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Cxgrav
senior tag
válasz H.Ezredes #25339 üzenetére
Remélem, hogy nem nyúlunk bele, mert már le van foglalózva, hétvégén hozzuk haza.
200k km (hihetőnek tűnik), váltó szépen vált (olajat MÉG nem cseréltek benne), 2 éve behozott, bőrös-memóriás ülésen kívül "full-nak" nevezhető.
Rádugtam INPA-ra, váltó hibakódmentes, engine 2 hibát dobott:
- Coolant temperature heater
- Glow deviceHibákat töröltem, kocsi indít, gurul, leállít, INPA rádug újra, nem írt vissza hibát.
Bizakodó vagyok, hogy nem visszajáró páciens lesz a szervízben a kötelezőkön kívül.
Hétvégi autónak lesz, évi 5.000-10.000 km-ert fog futni előre láthatólag , de még az is lehet, hogy dísz lesz az udvaron[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #25372 üzenetére
Az enyémet az előző tulaj minden oldalról meghúzta, + két helyen be is horpasztotta egy picit, így ha nem hozom haza hogy kasztnissal megcsináltassam, akkor kb. ennyiért lehetne eladni, amennyiért ezek vannak fent, durván 1000 font körül.
Az E39-ről amúgy abszolút megértem, amit írtál, de a két coupe E46-al mi a gond első blikkre?[ Szerkesztve ]
-
Cxgrav
senior tag
válasz H.Ezredes #25372 üzenetére
Még fent van a hirdetés, de holnap hozzuk el
BMW e46 320dASötétítést le kell vakarnom róla, mert sajna ukrán műbizonylatos és az tuti bukó itthon.... főleg, hogy lassan műszakira is vinni kell, de egy rendőr is kitérne a hitéből
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
aktív tag
válasz H.Ezredes #25372 üzenetére
Kétszer annyit ér az Ő 2006-os Renault Megane II kombija?!
Hasznaltauto alapján a 2006-os Renault Megane II kombik 650eFt és 1.8mFt-ig vannak.
Ezzel szemben a BMW 2000-es évjáratú kupék 1-2.4mFt-ig vannak (nem veszem figyelembe a jobb kormányos bontásra behozott darabokat).
Szóval nekem hidd el, hogy egy Renault nem ér kétszer annyit... még a felének is örülni kell. Én is örültem, hogy megszabadultam a 3 évvel fiatalabb Renaultomtól, hogy kétszer annyiért vegyek egy 3 évvel öregebb BMW-t.
De a BMW minden pénzt megért!Szerk.: Szóval ha egy jó 3as kupét adnának érte, én biztos elfogadnám! De ez az én véleményem...
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #25402 üzenetére
Valvetronic motorját bocsánat !! És a legfontosabb még,hogy elhanyagolják oldjatok meg 10 forintból mindent most azonnal meg áhh annyit nem ér már a kocsi nem költök rá de BMW kell és így adogatják egymásnak a kocsit... Szerencsétlen kocsit meg lelakják rendesen. X1-est is megvettem 30E km-el azt jönnek,h jaj nem megy a kocsi el van dugulva a kipuff mi lehet nah megnéztük és csak kiderült,h 120E- nél is több volt benne.... Én semmit nem hiszek el már....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #25402 üzenetére
Donkához elmentem, mondtam kellene tükörlap: Mondja az nincs, de van komplett tükör, mondom sebaj, elmegyek egy ép tükre sem volt, még jó, hogy akkor a XX-ban volt, nem kerültem nagyot...
De adott már jó dolgokat ismerősöknek
Köszi az e60 infókat
402-höz:
Hjah, mit ajánlanál az újabbak közül? úgy 2010ig bezárólag?
Szeretném kitalálni mi legyen az e46 utódja, és ahhoz mérten korrekt összeget összegyűjteni, nehogy belefussak ilyen leharcolt dolgokba[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-KP-
addikt
válasz H.Ezredes #25414 üzenetére
valahogy nem ezt várná az ember a bmw-től
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E90%29#Engines
szinte az összes benyás n46-os motorral van. kivéve az 1.6-os motorokat és 1 db 318i variánst. 2.0liternél nagyobbat meg nem szeretne. ez se könnyíti whited helyzetét
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #25581 üzenetére
Linkeltem nem olyan rég pár autót (E39 és E46) és írtad a látott képek alapján, hogy az ilyeneket bontásra szokták behozni Mo.-ra.
Kicsit kifejtenéd bővebben, hogy miért, mi volt annyira rossz, amiért inkább bontóba valók, mint használatra?
Elismerem, hogy volt 1-2 szépséghiba (gumikéder, cserélt hátsó lámpa), de összeségében nem voltak csúnya gépek egy mezei user szemében, szerintem.
Köszöntem[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #25587 üzenetére
Csak azért kérdezem, mert szeretnénk egy picit a "Te szemeden át" tisztán látni, hogy mi a roncs és miért.
Konkrétan az általam linkelt autót 2 kollegámnak és egyik barátomnak is mutattam, képek alapján egyiknek sem volt egy rossz szava, sőt az egyik már kp.-vel a zsebében indult volna megnézni, de miután elmeséltem neki amit írtál, letett a témáról, ugyanakkor ismét megnézte a képeket és nem értette ő sem, hogy miért valók inkább bontóba, mint utcára. Nem látott rajtuk semmi durva dolgot, én dettó. Hogy érted, hogy itthonra az ilyeneket bontani hozzák?[ Szerkesztve ]
-
reimerm
csendes tag
válasz H.Ezredes #25589 üzenetére
Szia H.Ezredes!
Olyannal találkoztál már, hogy a szerviz visszaszámlálás nem működik a műszerfalon?
PL az olajcsere nem csökkent semmivel sem pedig mentem vagy 10000km-ert már lassan.
De az összes többi szerviz kiírás is ugyanez. Nem mozdul semmi.
Illetve a használati utasítás szerint ha megpróbálok beállítani valamit akkor nincs az a pont a menüben.
Ez egy e87 120d (2005)-nél van.Köszi a válaszodat előre is!
-
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #25731 üzenetére
Mittol lenne modernebb? E39-ben is mar konnyu fem alu futomu volt. Alu blokkos motor. Torzios merevsege a kasztninak szinte semmivel nem lett nagyobb az E60-nak. Attol meg, hogy fiatalabb es HUD-tol kezdve meg tobb extra lehetett benne attol meg nem lesz jobb egy auto. (Hulye pelda de megemlitem: Ferrari F40 vs F50. Nem keredes melyik jobb) E34 hez kepest anno hatalmas ugras volt az E39. Meg is elozte a korat. Vagy pl. E39-ben jott be eloszor a angyal szemes lampa, hatul a ledes. A design is idot allobb bar izlesrol kar vitazni.
Es ahogy irtad sajnos megbizhatatlanabb ez teny, ahogy gyengebb a felhasznalt anyagok minosege is.''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Micka21
tag
válasz H.Ezredes #25994 üzenetére
Kösz a segítséget H.Ezredes.
ezt találtam : #23733, egyebet nem találtam
Más hsz-edben olvastam, hogy ha rákölt az ember 450ezret akkor jó is lehet, hogy jön össze a 450 nagyjából le tudod írni?Valószínűleg lebeszéltél erről a motorról, de az előtte lévő M43TU a 118 lóval nem valami meggyőző erőben.
Mi a véleményed a M54-es motrról? Mert erről meg ezt a szép írást olvastam, ami szintén nem hangzik túl jól. (kerestem hsz-eidet a témában, nem találtam semmit)
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26441 üzenetére
Akkor neked/nektek jobb az infrastruktúrátok. Alapvetően én nem mocskolom össze magam, ha nem muszáj, ennek megfelelően a szerszámozottságom is korlátolt.
Tömítő lehet, hogy nem kell az N42höz, de az M54B30hoz kellett-->nekem legalábbis. Meg amúgy is. Ha van, miért ne használja az ember, ha nincs, akkor meg kb 500 forint. Ennyit megér, hogy ne kelljen még1x alámászni.
Én elhiszem ezt az aparátos dolgot, de akkor [őket] is tájékoztatni kéne erről Esküben elhajtott, de ezekszerint dobcserékből is jól meglehet élni..."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26443 üzenetére
Autóvillamossági műszerész a "szakmához" kapcsolódó legutóbbi végzettségem, szakmai gyakorlaton kívül-nomeg a rengeteg közös Westbimmers szerelésen kívül-nincs semmim. Mondjuk egy bőven elég ahhoz, hogy ne zöldfülüként üljek egyetemen(járműmérnöknek készülök).
A TU talán annyival különbözhet a simától, hogy elektromos turbós. Szóval burkolat le, légszűrő ki, 3 csavart leszed a turbóról, turbó nyomó cső és kipuff cső lecsavar, olajzó leköt, turbó kiszed, jobb képességű T kulccsal 14 db leömlőcsavar kiszed, és boldogság. Jólmondom, vagy inkább üljek le, 1-es?
A kormányösszekötővel inkább örüljön, hogy nem nyúltak hozzá. Néha jobb, ha nem nyúl hozzá, aki nem ért hozzá. Szegény e39-em, amit annó kapott futóműállítás címszó alatt Szárazon végigtekerte, a 6 lapfej utána nem éppen úgy nézett ki, mint a szerkesztési atlaszban"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26446 üzenetére
A sok kis műanyagot azért nem soroltam fel, mert az már megszokott Itt épp kartergázszűrőt+légszűrőt cserélek olajcsere után az x5ön, mielőtt elindultunk volna egy jóbarátomnak 330i-t venni
Azt megmár oda sem írom, hogy lehet a turbócsere "hamar" megvan, de mire az ember elmossa az összes csövet, IC-t, szívósort, egr-t, nah az nem kicsit sok idő... Bár lehet, hogy nem a saját ex-autómból kéne kiindulnom , ha van kedved olvasd el: [link] A cikk írója jóbarátom, de laikus(egyébként bölcsész) szegényem, a fűtésboxot leklímázza, néha kijavítom, ha nagy hülyeséget ír, de inkább ráhagyom Azt a képet nézd meg a szívósorról azért A kartergázszűrőről nem tudtunk képet készíteni, mert kátránypapír lett[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest