Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz urban racer #26442 üzenetére

    Gondolom te nem szerviz vagy így az más tészta. M54-hez sem kell amúgy nem szokott ezekkel baj lenne ha úgy van lehúzva és normális tömítés van berakva :/ legalább is nekünk nem szokott gond lenni. Ettől függetlenül persze lehet 1-1 olyan autó ami szopatósabb. Én le nem állok így fúrni faragni meg minden :D legutóbb kollégám csoda Angol M54B25-ös motornál kellett így kimelegíteni de ahhoz sem kellett paszta . Nem értem akiket linkeltél... Lehet nem volt kedvük vagy nem így csinálják vagy passz :/ Mi így csináljunk nekünk bevált :) Vannak csodák E53 X5-be M57TUD30 másik szerelő szerint a lemez kipuff csonk cseréjéhez minimum le kell venni a szelepfedelet de lehet a motort is ki kell venni szerinte.... Csak annyit mondtuk miután hívott az ember,h rossz helyen van a kocsi hozza el :DDD :DDD

    Isual -is tudna mesélni miket mondtak neki a márka szervizben.... Hozta hozzám és full sehol semmi azok közül amit ott mondtak,h megcsinálták rajta... pl beállították azt a futóművet amit mondtam,h nem lehet mert berohadt a kis lengőkar hátul.... mondta ,h húz ugyan úgy a kocsi alánéztem....

    Látszik,h szakszerűen hozzá nyúltak.... :D :D Érdekes kicseréltem hátul a lengőkart ami berohadt bejárattam az állító csavarokat futóműves beállította és jééé egyenesen megy az autó :D és még annyi van....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák