- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Drágább lett a Pixel 8a
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
-
Megjelenési dátumot kapott a PO'ed: Definitive Edition
gp Az új kiadás kevesebb mint egy hét múlva már elérhető lesz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
válasz H.Ezredes #30258 üzenetére
Kuplungozási gond lesz lehet. Most kipróbálgattam 2000-nél elváltani. Sikerült úgy, hogy ne rántson, de most annyira nem is volt kopogós a difi szilentem se.... úgyhogy még nem tuti.
Igazából a tolatásnál veszem észre legjobban, hogy a kuplungja nekem szokatlanul magasan fog. Eddig minden autóm (saját is cégesek is) alacsonyabban fogott jelentősen és megszokásból ott tartom meg ezt is. Így tolatásnál érezhetően alig megy, mert még az alig fogó kuplung tartományában vagyok. Erre oda kell figyelnem, hogy ne égessem le a tárcsát. Próbálgatom még pár napig, mit produkál a kuplungodafigyeléssel.Más: észrevettem, hogy ha lassabban közlekedek vele többet fogyaszt. Most a jóidőre való tekintettel, meg a sz r utakra sajnos visszavettem jelentősen a tempót, 50-60 a max. van hogy 40-el megyek. 9.5-öt mér a BC, míg ha mentem tempósan, előzgetve csak 9.3-9.4 volt. Ez az autó nem lassú közlekedésre lett teremtve...
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #30376 üzenetére
Megneztem, mennyibe faj a gyari. Nem fogok kiadni annyi lovet erte, es meg csak egy sima coating -ra sem futotta nekik.(2015 -os BMW-n mar mero rozsda ) Az EBC raadasban mar nem is coatingos, hanem tan festett, ami meg annyira sem rozsdasodik, mint az ATE fele coating.
Gyarira 3 ho garancia van, EBC-re 1 ev.(ha EBC betettel hasznalod, bar azt nem tudom, mi alapjan mondod meg) Ha most az ATE -n is lenne 1 ev gari, siman kuldenem is vissza.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #30383 üzenetére
Akkor vajudtam, hogy gyari, vagy EBC legyen. A mart EBC meg olcsobb is lett volna, mint a gyari. Aztan mindenki irta, hogy ATE, es a vegen az lett. Szerintem megrendelem most az EBC-t. Nincs rajuk panasz.
Egyebkent cdak kivancsisagbol, mennyi a ket gyari tarcsa elore most forintban?Don't Tread On Me
-
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz H.Ezredes #30425 üzenetére
Így kezdődött az egész... 1-2 hónapot állt akksi nélkül letakarva.
Aztán akksi be, indít, pöcc-röff, de egyből a hibaüzi. És teszem hozzá akkor még nem volt lent a segge. Mentem 100-150km és addigra le engedett.
Majd most szerelőnél van, én meg nyúzom az omegát addig. Ha nem jut előrébb akkor felkereslek!
Üdv!
szerk: már arra is gondoltam, hogy most lett rá horog rakatva, nem-e hogy ők babráltak el valamit mikor az elektriket kötötték be...
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz H.Ezredes #30460 üzenetére
Látom szerviz tapasztalatok miatt leginkább téged kell kérdezni.
E46 esetén ha benzinesben gondolkozom, akkor valóban a 20i a legkevésbé problémás? Ezt több helyen is olvastam, de jobb lenne ha ezt szaki is megerősítené.
Amúgy E90 tapasztalatokat is szívesen vennék. A barátnőm ma csúnyán beszólt, hogy "szép az E46, de az E90 sokkal jobb". Mellesleg közös kasszából menne az autóvásárlás, én nem vagyok semmi jónak az elrontója.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz H.Ezredes #30474 üzenetére
Első körben az E46 Touring tetszene, de ebből meg leginkább csak dízel van, ami lehet nem hálálná meg a rövid városi utakat (nagyobb távok megtétele jó ha havi egyszer becsúszna). Szóval a Sedan is szóba jöhet.
A 320i csak onnan jött, hogy több helyen is olvastam, hogy ezzel van a legkevesebb probléma. Nekem nem annyira az erő számítana, inkább az, hogy fenntartási költségben milyen vonzata van a dolognak.
E90 meg csak elméleti síkon merült fel (nem akarom elkiabálni, szóval még nem írom le, hogy miért). Egy dolog a vételára egy rendesen tartott példánynak, meg egy másik, hogy utána mennyire szervizigényes, mennyivel kerülnek többe az alkatrészek, stb.
(#30472) htomi85: Én semmi cikit nem látok az E46-ban. Ide járunk futni a Római-partra, látni errefelé jó pár kitűnően fenntartott, gyári állapotú példányt. Nem a rozsda marta, lemattult fényezésű, kamu angel eye-os, ültetett, rá nem illő alufelnis boyracer verdák. De tény, hogy én sem azért vennék első körben E46-ot, mert jobban tetszik az E90-nél. Öregnek öreg, de bármi tud jól mutatni, amit rendesen gondoznak.
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #30620 üzenetére
Most a szomszéd parkolóban is áll egy e39 N-es rendszámmal és gyanítom azon is 3-as szett van, de majd megnézem csak ömlött az eső...
e39-en és az utániakon már akkor is látszik, hogy valami nem kerek, ha laikus vagy, annyira elveszik alattuk a kisebb szett
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #30645 üzenetére
Nem tudom, igazabol brake fade meg csak el sem kezdodott, mikor vegeztem. Igy nez ki:
Ebbol mit tudsz kiolvasni? Tudod a gyarival kapcsoltban mit mondtam. Amikor azt latom, hogy az 1 eves BMW-en csurom rozsda a tarcsa, beleertve a huto csatornakat is, akkor mindig azt mondom, hogy igenytelenseg.(nem tom latod e, de az ATE -n nincs rozsda )
Egyebkent nem vicc, de tenyleg olyan, mintha meggyogyult volna. Ma este direktbe felmegyek a palyara, hogy kiprobaljam, akkor mar nem lesznek sokan.
ADAM1337: E39 -el volt egy ilyen torturam. Brembo tarcsak lettek rapakolva. 2000km utan raztak, de mind a 4! Lett rajuk gyari hozatva. 3000km mulva ugyan az, igaz csak az elso kettonel, hatsok rendben voltak. Garancia, penz vissza, ATE. Az mar jo volt, nem razott. Most meg az E92 -nel egybol ATE, es szar. Akkor milyet erdemes venni?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #30690 üzenetére
Áh, szerelős kérdésekre rá se nézek.
nem bírom azt idegekkel
Viszont lenne egy kérdésem, a 184 lovas 20d-vel vannak már tapasztalataitok?
Milyen mondjuk a régebbi 20d-khez képest? Gondolom azért a régebbi 30d ugyanezzel az erővel másabb volt a +2 hengerrel[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #30699 üzenetére
Tudom, hogy mondtad.
Most megkerestem a cikket, pont TC-s. De ugye itt sem irja, hogy karosodhat, csak jobb igy tenni. En mar annyira megszoktam, hogy fel sem tunik.
"A P állás használata javasolt mindig, amikor a járművet magára hagyjuk és oly módon kell használni, hogy amikor megállunk egy lejtős részen, a járművet az üzemi (láb)fékkel rögzítjük, majd behúzzuk a rögzítőféket (kézifék) és ezután tesszük a váltót a reteszelő P állásba. Ekkor a váltót nem terheli az autó tömege, kioldásnál a fékre lépve először a váltót tegyük D-be (vagy R-be), aztán továbbra is a féket nyomva a kéziféket engedjük ki és indulhatunk az üzemi féket (lábfék) felengedve."
Ez a pirosnal ne rakjuk-kirakjuk N -be is orok dilemma. En ha ismerem a lampat, es tudom, hogy 30s biztosan lesz a varakozas, akkor mindig kirakom. De elvileg ez nem meg igy is jobban art, mint amit a folyadek alapjaraton hasznalodik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #30699 üzenetére
Köszi
Nem annyira akarok dízelt, de már a benzines is turbós.
Na, ha ideje van, kifaggatlak(#30701) BMW001:
Igaz, viszonylag ritkán állok lejtőn. N-be akkor rakom én is, ha tudom, hogy hosszabb ideig állok a lámpánál...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #30690 üzenetére
Szombaton cserelik a szelvedot, mert csak ketto kofelverodesig erdemes javitani. OEM lesz helyette, a csoka szerint valszeg ez a gyari beszallito is egyben, mivel nem sok ceg van, amelyik szelvedot csinal egy-egy adott markanak. Alt. pont forditva van, egy ceg szolgal ki tobb markat is.
Don't Tread On Me
-
Henry1990
tag
válasz H.Ezredes #30739 üzenetére
Ez a szét kéne szedni, és felújítani pontosan mitjelent? hajtókar, főtengely stb csere? konkrétan mik azok amiket cserélni kell? Havernak 540i-je van, szintén e60 szóval van viszonyítási alap
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #30493 üzenetére
Be se fejeztem az 523i-t
Itt a teljes album [link]
Ami jött extraként,hogy sikeresen beletörtek 3 csavart még a hengerfejbe így szépen ki kellett fúrnom új menet másik csavar.... A vezérlés szarul volt összerakva... ( Visszaadás után mondja az ember hűűű de jól megy milyen fasza ,hogy mehetett előtte.... ) Új láncot és láncvezető szettet kapott természetesen új olajjal és szűrőkkel... Olajpumpát szétszedtem ellenőriztem takarítottam. Hűtőt kivettem takarítottam ( siralmas állapotban volt) az egész hűtőkazetta kipucolva persze. Amit ráraktam klímakompresszort az szar volt vagy szétbaszták mert nem raktak olaj bele ?!?!? Ezt már nehéz megmondani... Új klímakompresszor is került bele ( új szárítószűrő is ) Így most azt tudom mondani,hogy eléggé rendben van Olajnyomás tökéletes és a motor se rottyan meg és klíma is van egy kis motortartó bak cserék meg futóművezés is volt rajta most egész egybe van
Halad közben a 850-es motor is Épülget szépen H.fej kapott egy kis tuningot szelepek másképp lettek becsiszolva némi + le várható de lehetett volna még fokozni persze Minden új alkatrésszel megy össze mondanom se kell...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Isual
veterán
válasz H.Ezredes #30770 üzenetére
Jah, lehet az idő a döntő faktor. Mert ültem E39-ben, amiben elvileg szintén csak 185 e km volt és az az M-es ülés már "hámlott". 2012-es F30-nál meg még szinte új volt hasonló futásteljesítmény mellett. De jah, gondolom az időfaktor a döntő végső soron.
mod.: sztem az új 3-asban már mindenképpen benne lesz. csak utánanéztem, mind a C-osztály, mind az új A4 tudja már az üléshűtést.
[ Szerkesztve ]
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #30776 üzenetére
Ugyan ilyen felszereltsegu volt az 535D, amit az orrom elol vittek el meg anno. Annyi kulonbseggel, hogy az mar FL -es, mas a gombok elhelyezese.
Ma megvoltak orulve a BMW-sek... Ha 4-es BMW-t latok, az 90%-ban 420i M Sport. Mi betegseg az? Csak mert mindegyik tulaj akkora taho, es azt hiszi, hogy ove a vilag. Ma 3 ilyen villogott le... Ugy kozlekednek, mintha 300+ lovas gepben ulnenek, tolnak lefele mindenkit, pofatlan modon, 1 meterre a masik auto hatuljatol. Amikor meg megurul elottem az ut, es csak 6. -ban ralepek a gazra, majd elmaradnak, akkor meg ok integetnek nekem felhaborodva, hogy miert nem engedem oket el.
Pedig mar kezdtem azt hinni, hogy ezt a szerepkort atvettek az Audisok.mod: Holnap elmegyek megnezni egy autot. Es meg van egy ugyan ilyen, kombiban, az vasarnapra marad.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #30795 üzenetére
Vegyek inkább e38-at?
Igazából vennék ötöst is, de ahogy mondták nincs túl sűrűn benne, a hetes meg ne az én pénztárcámnak való, még egy e38 se...
ilyen az élet, ezt kell szeressem, amúgy minden megoldás érdekel
A BMW-nek sokkal jobb napfénytetője van Ha a többit nem nézzük (motor, futómű, fenntartás)
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #30799 üzenetére
sima liba, de nem vennék megint 11 éves autót (nem, nem idén lesz aktuális, legalább jövőre), tudom nem évjárat, hanem állapot, de BMW is öregszik szegény mondjuk ott inkább megveszek egy 8-10 évest, ami inkább egyben van, nem vitás
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
erikke17
őstag
válasz H.Ezredes #30808 üzenetére
Valós 230ezres motor, természetesen nem várok csodát a szűrőtől csak azért kérdezem h mi a normális. A turbó sem régi kb 7-10 ezer kilométeres lehet.
Egyébként azért vettem le mert mikor cseréltem kartergázszűrőt akkor is kipucoltam aztán kiváncsi voltam milyen most és meglepődtem!||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
erikke17
őstag
válasz H.Ezredes #30810 üzenetére
Gondos volt az előző gazdája szóval tuti a dolog! Most volt cserélve olaj kartergázszűrővel együtt meg az összes többivel. Előző olajra is kb. 9ezer lett ráfutva Mobil 1 ESP 5W-30 volt és azt is kapott. Úgy terveztem, hogy minden második olajcsere után új kartergázszűrő.
Viszont lenne még itt valami ha már beszélünk erről arról. Miután leállítom mocit nyikkan valami egyet de csak néha, eső esetén soha szóval szíjat gyanítom mivel új a szíjtárcsa.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
erikke17
őstag
válasz H.Ezredes #30815 üzenetére
Értem esetleg egy kis slikon sprayal befujdogalni mozgó elemeket hátha bekussol? Már gondolok itt ha víz/pára hatására elcsendesedik.
Nem nem is táv szerelest kértem Csak egy kis tippet tanácsot Ennek a Mobilnak is megvan a BMW hitelesítése ami kell, mondjuk nálam is a 15e kilométer az ap plafon.
Nem is értem ezeket a mai 30e kilométeres periodusokat...||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen