- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #28741 üzenetére
Turbos motornal nem meglepo de hisz az meg szivo. Nem gondoltam volna azzal is mar baj van/lehet. Ugyan nekem csak sima M52 van de azzal sok gondom nem volt.
(#28742) BMW001
M52-ben eddig en egy fotengely fordulatszam jeladot csereltem, gyertyakat, illetve 300.000km -nel kapott tomites csereket, kisebb "generalt". Kezdett mar fustolgetni. Azota 50 meg bele ment semmi gond azota se. 5W-30 olajjal hasznalom azota. Gyari olajfogyasztasa van. Csere periodus alatt 1 liter.
(#28745) CharlieDrop
M50-et azert szeretik mert vas blokk a vanos nelkulit turbositani konyebb illetve dunat lehet veluk rekeszteni annyi van belole. EWS is nuku. Bar nem tudom ez szamit-e. Sokkal osszetettebb munka es dragabb M52-bol epiteni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
válasz H.Ezredes #28829 üzenetére
Azt látom, hogy ha jó alapot akarok venni, az is benne lesz 6-7 ezer euróban.
Mi lehet különösen fájdalmas költség a 4.4-nél? Amit saját, 530d-s tapasztalatból azonnal cserélnék, az az összes víz és ablakmosó cső a motortérben, azt már a 30d is megette, gondolom a V8-nál ez fokozottan jelentkezik, illetve a tankban az átemelő pumpa.
Nyilván utóbbi nem valami hűde nagy dolog, de aki próbált már vasárnap délután 400km-re otthonról egy kanna üzemanyagot szerezni, mert a körforgalomban alapjáraton lefulladt az autó, és nem volt hajlandó újraindulni, az nem szórakozik ennek az árával, inkább biztosra megy.
Nekem az üzembiztosság mindennél többet jelent, arra hajlandó vagyok áldozni. Ha van két karc a lökhárítón, nem érdekel, de műszakilag olyan legyen az autó, hogy bármikor ha belehuppanok, le tudjak gurulni vele Dél-Spanyolországba, és haza is hozzon.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz H.Ezredes #28841 üzenetére
Akkor marad az, hogy mindegyiket kipróbálom és dönt majd a vezetési élmény.
Kicsit tartok az automatától, de tényleg egyfajta jó dolog, 30d nekem feleslegesen erős, azért a 25d-nél tenném le a voksomat, normálisan megyek ált, pályán is belső 143 gps szerint ne mérjenek le.
Igaz egyelőre rendbe rakatom a mostani e39-et, ez valószínű családban fog maradni, mert szeretem. -
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #28847 üzenetére
Persze, jojo a diesel...Ez csak egy traktor, tobbre nem is tartom. Viszont pokoli gyors, pofatlan nem is a loero, hanem a nyomatek. Sima M3 ellen, kezi valtoval mar nem lenne mit keresgelni. De ez csak egy traktor, nem ilyenre van. Az M3 meg a Nordschleifere szuletett.
Don't Tread On Me
-
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #28953 üzenetére
Nem akartam en irni ezt mert azt vettem eszre sorozatosan bele gazolok itt az emberekbe de tenyleg borzaszto ahogy kinez. E36 de mar E46-bol is jocskan vannak ilyen jelleguek, sajnalom, hogy mar az 5-ost is elerte ez.
Tegyuk mar melle az enyemet amiben mar 350e km van
Kormanyrol sajna nem tudok mert azt mar ujra boroztettem de elotte se nezett ki igy.
Haha. Szetszedni en is szetszednem pedig nem ertek hozza
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #28993 üzenetére
Kiraly. Sokat dob az auton, nagyon tetszik. Elejen is ezert akartam megcsinaltatni a karikakat LCi-re, de sok ido lenne otthon. Igy is Nalad lesz az auto megint vagy 1 hetig, es meg a fenyezost is be kellene utemeztetnem. Ketto hetbe nem fog beleferni.
Don't Tread On Me
-
Henry1990
tag
válasz H.Ezredes #28953 üzenetére
Hogy mi fogott meg benne? annyi, hogy 200 000 forintból úgy fog kinézni kb, ahogy én akarom. Az, meg hogy a kormány alapján mindenki km állás szakértő lett az nem az én bajom. Átnézettem szakszervízben, Németben a DEKRA-nal, nem találtak semmit, és ez nekem elég. Őszintén sem a szövet üléseken, sem a pedálok gumijain sehol nem látni arra utaló jeleket, hogy a kocsiban félmillió lenne. Hameg annyira rejtegetné az eladó, hogy sok km-es autó, akkor pont a kormányt ne bőröztetné újra kb 30 Euro-ér? BMW szervíz szerint az óraállás hiteles, nemtudom miből állapítják meg, nem is érdekel.
[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
stickermajom
addikt
válasz H.Ezredes #29070 üzenetére
Köszönöm! 80 alatt még nem láttam, de autópályán lejtőn leesett 1-2-szer 80-ra is most hétvégén. Akkor a vízzel együtt cserélem a termosztátokat is mindenképp.
(#29087) Skimaster Dension Gateway esetleg?
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #29138 üzenetére
Meg is fogadtam, amit mondtal. Amig nincs gond, addig nem nem bantom oket. Csak azert akartam, mert csondben felrebbent bennem egy olyan dolog, hogy lehet erdemes lenne atmunkalni oket hibridre, ezzel nyerve meg egy 60 lovat.(coolerrel egyutt) De nem, en nem arra hasznalom az autot. Utana eladni is nehezebb lenne...
Jok a kepek. Hany km utan jott elo a problema?
Valtoval mi lett? Gondolom nem olajat csereltek benne. Egy ilyen olajcsere szurokkel egyutt mibe faj? Gondolom ahhoz nem kell levenni. Vagy a nelkul nem jon ki mind a 9 liter belole?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #29143 üzenetére
ZF valtohoz ZF olajat/szerviz kittet? Ez igy atszamolva 85k.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #29174 üzenetére
Ez draganak szamit? Gondolom a gyartok is, amik a ZF valtokat hasznaljak, azok onnan kapjak az olajat meg a szurot is. BMW-nel meg nem kertem le a szett arat, de szerintem csak az olaj £200 folott lenne. Mert ugye akkor mar a szolenoidokat is erdemes cserelni, amikor az olajat leengeded... ZF kit ara $450, fontban nem talaltam meg, de szerintem nem sokkal kevesebb. 7db kis bolhaert...
Csak elmelkedek, hogy tan ezt is erdemes lenne megcsinalni, de aztan ha nem robbantok bankot, akkor meg varok vele.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #29187 üzenetére
Közbe össze lett rakva a gép. Hibátlan lett
Itt a teljes folyamat
(#29241) KaiotEch
Írj nekem
(#29232) whitezo88
(#29215) Henry1990
Így már sokkal jobban tetszik Pár éles képet is lőhetsz
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
válasz H.Ezredes #29260 üzenetére
Marad ez benne, kis variálás után rájöttem, hogy ha már megcsinálták jó.
Illetve most szerelés után kint hagyva elmúlt a párásodás, csak ha megyek vele utána kicsit de az idő miatt úgy fest, 10p alatt el tünik belőle a pára.
Lesz szintezőm és szenzorom is, szóval maradhat a xenon, elöször megcsinálom a hozzávalókat aztán úgyis izzócsere kell.Ennyire párásodott míg beértem melohelyre:
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #29283 üzenetére
Kuldtem privit. Nehogy ott erjen meglepetes Nalad. Bekevertek ezekkel a modulokkal rendesen, mert mindenki mast mond.
Most mar hagyom a fenebe, lattam hogy a ledek rendben vannak a lampaban, mert azt muszaj volt minel elobb lecsekkolni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #29325 üzenetére
Akkor e60 oldalára megint egy plusz
Igen, mindenki azt mondja, hogy Facelift/LCI (ámerikaiasan ) modell-t szabad az e60-ból.Mi az igény? A kérdés jogos. Családi, kényelmes, nem betonkemény sportautó a célom, amivel ha kell lehet kicsit menni is (szerintem erre a 25d is alkalmas, de a 35d már meggyőzött egyszer).
A másik kérdés inkább az, mennyire macera szerelni, mert azért az sem baj, ha nem utálnak nagyon ha viszem az autót
És fontos ne legyen hisztis a futóműve, mint az e46-nak, ha egyszer rendbe rakom (mert ugye korból adódóan azt is kell míg nálam van), akkor ne kelljen azon agyalni, hogy ez a lengőkar vajon elhajlik és a szilentek bírnak-e 20000 km-nél többet.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen