Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Azt nem mondtam, hogy a minimális potenciális VRAM igény csökkentésnek nem lesz borzalmas ára más tekintetben.
Ezért nem vennék ilyen kártyát ennyi pénzért. Összehasonlíthatatlanul jobb ajánlat a 7900XT 20GB-al. De minimum 16GB-ot elvárnék 2023-ban, 1000$/€ magasságában.
A több, mint két éve megjelent 6800XT-re is tudtak már 16GB-ot rakni, 650$ MSRP-vel.#60884 b.: "Az RT részegységek részben tehermentesítik a shader hardverelemeket, nem helyettesítik azokat, innen ered a sebesség előny."
Captain Obvious... És innen ered a nagy hátrányuk is, hogy rugalmatlanok, nem tudsz hatékonyabb működést elérni okos szoftveres megoldásokkal, mert kötött a hardver. Ha pedig mégis, akkor elveszik a kötött célhardver előnye, mert általános algoritmusokban nem tudod kihasználni.#60885 Abu85 : Láttam, elég durva.
#60889 paprobert : Tudsz ilyenre példát? Engem a lassú játékmenetekben nem nagyon zavar a 30 FPS, de a megnőtt input lag ilyenekben is szörnyű. Ráadásul az esetleges képi hibák is sokkal látványosabbak, ha kevés az FPS. Szvsz sokkal jobb megoldás erre egy LFC vagy újabban FreeSync Premium címkéjű monitor, ami szépen, képhibák nélkül simítja le a megjelenítést. Én ilyenen játszom pl. Witcher 3-at, nagyjából 25-40 FPS kimaxolva RT-vel a 6800XT-men valós 1188P-n, és 30 felett már teljesen jó a képi élmény, 25-30 között elmegy, egyedül Radeon anti-lag kellett rá a körülményekhez képest jó input laghoz. De eszembe nem jutna DLSS2-3-al játszani, a DLSS2 minősége nem tetszett (és az FSR2-é sem), a DLSS3 növelt input lagja pedig elrontaná az egészet, pedig nem egy gyors játék egy pörgős FPS-hez képest.
#60896 Abu85: "egy már kész képkockát csak azért nem kiküldeni a kijelzőre, hogy előbb generálj elé egy kevésbé friss, ráadásul potenciális képi hibákkal tarkított képkockát, a mélypont a rossz ötletek tárházában"
Óriási +1."Nem az a durva, hogy van ilyen, hanem az, hogy ezt el is lehet adni..."
+1 erre is. Én egyébként a hagyományos DLSS/FSR-el is így vagyok PC-n, beállítok magas felbontást, hogy aztán alacsonyabb felbontásból összetákolt képet nézzem?
Amíg nem volt ez marketingelve érdekes módon (és helyesen ) senkinek eszébe nem jutott volna használni, pedig volt pár játék resolution scale-el, és driverből is lehetett eddig is GPU-s méretezést kérni alacsonyabb felbontáshoz.#60898 DudeHUN : Ez itt baj, 60FPS felett már folyamatos a kép enélkül is, akkor meg minek kapcsolnád be? Hogy generáljon be pár tökéletlen képkockát is a valódiak közé?
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Én megint azt látom, mint probléma, hogy mire az AMD kész lesz a megoldással és belerakják valós játékokba, már lesznek elég erős kártyák az NVIDIA megoldásához is mindkét gyártó oldalán, így nem fog akkorát durranni.
Cyberpunk 2077-ben az RTX3060 12GB-omon én 1080p DLSS Quality-ban játszok Ultra RT beállításokkal, amivel 40-50fps-t kapok és a Path tracing-et bekapcsolva is megvan a 25fps. Egy előző generációs, alsó-közép kategóriás kártyán! 1-2 generáció múlva ez vígan el fog futni ez egy közép kategóriás kártyán is 60 fps-sel
[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
Ez mikor fog kijonni/lesz implementalva barhova?
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Ribi
nagyúr
Oké nyilván számít, csak nem lesz ordas difi FHD vs 4k-ban.
Last of us low texturával úgy néz ki mintha odahánytak volna és még úgy is több vramot kér mint CP highon. És ott azért fényév különbség van. Irreálisan magas a kihasználtság a kinézethez képest. Valószínű túl nagy meló lenne normálisan megírni a memória kezelést és inkább nagyrészt hagyták ahogy volt konzolon és teleszemeteli haszontalan dolgokkal. Vagy miért eszik ennyi vramot?[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
"az AMD nem fogja csak úgy ingyen odaadni az OBS-nek."
A lovon fordítva ülés tipikus esete. Az AMD nem az "OBS-nek adja oda", hanem annak a közönségnek, akitől bevételeket és részesedést remél. Nagyon valószínű, hogy az AMD akár elérhetővé teszi, akár nem, az okok nem ezek, vagy nem így, mert ennyire hibbant felfogással nem bírhat egyetlen cég sem, aki meg akar élni, nemhogy egy világméretű AMD. No meg nem hogy nincs marketing, de ha ez a gondolat így ebben a formában valaha fősodorba kerül, akkor a "megmentő, szabad licenceket biztosító AMD vs. csúnya gonosz GameWorks-ön élősködő, DLSS-t és GSync-kel terrorizáló NVIDIA" imidzse rögtön összedől és furán AMD irányúvá fordul ez a kép.
"Relive-hez szándékosan nem hasonlítanak soha, mert abban meg ott van."
Igen, meg egy halom olyan feature nincs benne, amit minden magára valamit is adó streamer igényel, de legalábbis sokan. A legalapvetőbb hiánycikk a Reliveban speciel a custom area vagy region capture. Évekkel ezelőtt tudta a driverbe rakott csomag, már jó ideje nem. OBS-szel azt veszel fel, amit akarsz, úgy filterezed, ahogy akarod, azzal mixeled, amivel akarod. Az AMD meg persze csak mammogjon az orra alatt a lassan intelhez mérhető részesedésével, hogy "de a relive-ban pedig minden milyen fasza".
Ugyan már. Ezekről a dolgokról beszélek, amikor csodavárás zajlik és értetlenül fejtegeti mindenki, hogy miért zöld hályog van az emberek szemén. (amúgy nem tagadom, az sok emberen megkérgesedett már, de a józan emberek is már lassan gondolkodás nélkül veszik a NV cuccait, mert egyre nyilvánvalóbbak ezek a jelenségek). Hiába lesz jó ÉS olcsó is egyben a 7800 és társai, ilyen AMD-körítéssel nem felzárkózás lesz az Intel részéről, hanem helycsere.
b.
Látod, épp erről beszélek: az NVIDIA kizárólag az FPS/$ mutatókban jön ki rosszul. Szinte minden más tekintetben nem is hogy jobbacska, de aláz.
ps.: testvéremnek most rakunk össze egy gépet, egyszerűen szakad meg a szívem, hogy nem tudom lebeszélni a 12 GB-os 4070-esről, hogy vegyen inkább egy fasza 16 GB-os AMD-t, mert még magamat sem tudtam meggyőzni, hogy jobban járna. Flevetettem neki és egy (pontosabban sok) egészséges verbális vitán túl is azt kell mondjam, hogy túl sok az érv a 12 GB ellenére is az AMD-vel szemben és az NVIDIA mellett is (külön külön is, nem csak összevetésben). Majd amikor már kevés lesz a 12 ténylegesen, akkor meg upgrade-el. Pedig nagyon várom, hogy tényleges alternatíva legyen... őszintén.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
PuMbA
titán
Én ezt mind megértem, de akik OBS-t használnak azok ezzel nincsenek kisegítve és NVIDIA-t fognak venni. Egyre inkább úgy látom, hogy az AMD tényleg a profi piac felé koncentrál és a játékosok / streamerek az nem egy főbb irány. Egyszerűen az NVIDIA mindenhol jobb minőséget ad jelenleg. DLSS, RT, CUDA, NVENC, Reflex. Az AMD úgy tűnik, hogy még mindig csak a VRAM és az ár / teljesítmény arányból él. Technológiai fölény nélkül nehéz versenyezni.
[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
Akkor végre belerakták legalább ezt a custom areat a region capture-be. Utoljára mikor néztem, még nem tudtál custom méretű desktop-capture-t csinálni, csak teljes ablakot kijelölni, ami egyszerűen nem elég. A custom scene-ben sem lehetett ilyet csinálni. Akkor megerősíted, hogy most már lehet?
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Nem, nincs benne, vagy legalábbis 5 éve tuti nem. Csak teljes ablak/app volt benne. Ha már beletették az fasza. Épp a Radeon driver szoktatott rá az OBS-re és újabban már a ShareX-re. Félreértés ne essék, a GeForce-om sem támogatja a custom region capture-t, csak ugye OBS-ben meg nem kicsit jobb a szitu zöldeknek, mint ahogy egy halom másik progiban...
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Tehát azt mondod, hogy a driverben tudok olyat csinálni, hogy fut egy app és annak egy részletét szeretném felvenni, ahogy OBS/ShareX és egy halom 3rd party cucc képes rá? Kérlek linkelj be nekem egy videót, ahol ennek a folyamatát bemutatják, mert továbbra is csak teljes alkalmazás-ablakot rögzítő bemutatót találok. Amíg Vega64-esem volt, erre nem is volt megoldás, ha azóta beletették, csak van róla anyag. Ezt nem gondolom spéci igénynek, sok ismerősöm is élne ezzel, ha képes lenne rá.
Szóval légyszi dobj be egy leírást, youtube videót, vagy BÁRMIT ami bemutatja, hogyan tudok custom desktop területet felvenni Relive használatával. Nagyon durva, hogy egyetlen találatot sem ad a gugli, vagy brutál szarul használom a keresőt.
A legteljesebb anyagot itt találtam, de egyetlen szó sem esik ilyen képességről: [link]
Ha pedig már marketingről kanyarodtunk ide... ha tényleg képes erre a Relive, nem kicsit kéne tekerni ezen a marketing-potméteren, hogy erről a világ is tudomást szerezzen, mert nem kicsit ciki, ha képes rá, csak senkinek nem árulják el.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
félisten
Tehát aza lényeg hogy Amd jól csinálja hogy nem adja oda OBS nek, ez tulajdonképpen egy büntetés, ha AMD VGA tulaj OBS-t akarna használni, mert a relive mindenben is jobb.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Yany
addikt
Melléduma mestere vagy. Már ne is haragudj, de simán megtéveszted az embereket ezzel a hozzáállással. Nekem nincs bajom a rajongással és te magad is tudod, hogy tisztelem az alaposságodat, mert többször kifejtettem már, de ez amit ilyenkor csinálsz, konkrétan kártékony. Megadom helyetted is a választ: NEM, továbbra sem alkalmas rá a driver. a Kérdésemre az az egyenes válasz, hogy a Relive nem alkalmas továbbra sem arra, hogy a Windowsban a desktop egy tetszőleges területéről felvételt készíts.
Az, hogy "réteg-igény", meg az, hogy "custom jelenetet kreálhatsz" nem hogy nem válasz és nem csak megkerüli a kérdésemre a válaszadást, de egyenesen félrevezető, mert azt sugalmazod, hogy alkalmas rá a driver. Ha nem ph alkalmazott lennél (már már szinte maga a ph), most egy moderátort kérnék rád, hogy szándékos féllrevezetésért moderáljon ki téged, vagy kényszerítsen a valóság nem egy alternatív dimenziójának kifejtésére, hanem a tények ismertetésére, vagy egyszerűen mondd azt, hogy nem tudod és megnézni sem akarod, mert nálad is már rég GeForce csücsül a gépben.
szerk.: a korrektség kedvéért hozzáteszem, hogy amint dobsz egy screenshotot vagy youtube videót, vagy leírást, ami bizonyítja, hogy a feltételezésem helytelen, visszalépek, nagy levegőt veszek és megkövetlek, ellenkező esetben fenntartom minden élével együtt az itt leírtakat.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Jobb lenne ha oda adnák mert ők nem tudnak semmi értelmeset kezdeni vele.
6700 XT-n 100 Mbites videonak szerinted így kellene kinéznie? Tesztként 5 perce csináltam....
AMDvel soha nem lehetett és nem is lehet normális videót csinálni.
Ellenben zöldeknél mindig is ütős volt a video rögzítés, még egy középkategóriás vga is jobb videokat rögzít mint ez a hulladék. Lehet akármilyen Content Adaptive Machine Learning, mert ez csak duma a példák magukért beszélnek. -
félisten
Amúgy Linusék tesztelték és a driveres anomáliákat a megtelítődött puffert és akadozásokat emeltek ki. ( csak úgy Mind a zöldeknél a Shadowplay is szintén kiakad néha, lefagy. OBS legmegbízhatóbb stream eszköz jelen pillanatban.
Annak aki komolyan veszi ezt a dolgot nem igazán a gyártói megoldásokat választja.Amúgy mi köze a vállalati környezetnek egy streamhez egy ekkora cégnél mint AMD?
nagyobb profittal mennek minta zöldek és Intel lassan. Nvidia is fizet vagy fejleszt.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Megnézted? Nézzed már meg. Ez ellen nem lehet pozitívat mondani csak lesajnálni lehet.
Nem youtube kódoláson van a hangsúly. A helyi video fájl is ugyanilyen hulladék. (kimaradnak képkockák, hiányzó kodolás, egyszerűen a 100 mbitet nem bírja lekezelni)De egyébként ezt direkt csináltam, felvételt teszteltem, mert annyira pozitívnak állitottad be, hogy meg kellett hogy nézzem, teszteljem. Az emlékeim és érzésem nem csalt, ahogy látszik, ez rossz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hát ez forrásnak nagyon gyenge.
Hol van az alkalmazások, ablakok listája?
Nem lehet egyszerre egy ablaknál, alkalmazásnál többet rögzíteni vagy streamelni.
Egy OBS teljesen jó ilyen célra, átméretezhető, több forrás ablak kiválasztható.
Itt meg mi van? Vagy egy alkalmazást veszel fel, vagy ezt választod forrásnak..
Böngésző, kép, gif, video, na hagyjuk már. Fapados az egész egy OBShez képest.. Adják csak ki másnak a kódokat, akik mennek is vele valamire. Ez a felvétel-stream téma náluk annyira sokadlagos dolog, hogy nem lesz soha kiélezve ez a szoftver.
-
Yany
addikt
A jelenet felbontása nem is volt kérdés. Se a többi, amit mutatnak ezek a képek. Nem tudom máshogy leírni, mert ennyire butának sem gondollak, hogy nem érted: windows desktopról szeretnék felvételt csinálni (mint szinte bármivel, ami nem relive), egy "random" pozícióból. Se okokat nem akarok magyarázni, se réteget, se kutyafülét. Ennyi a lényeg. 3rd party cuccok megoldják, azokban nem megy a jó minőség radeonokon, relive pedig nem oldja meg. Eredmény: streamerek OBS-t használnak szar minőségben, AMD meg mutogathatja, hogy az ő laborkörülményeik között milyen fasza a VGA, csak senkit nem hat meg --> ld. piaci részesedés.
Csináltam a másik témához egy BF5 felvételt, hogy mit csinál a 3090-es egy gyors Shadowplay felvételre (1 gombnyomás volt elindítani és egy leállítani). GSync-et lusta voltam kikapcsolni a driverben, szóval előfordulhatnak nem pontos frame-illeszkedések, de frame dropot nem tapasztaltam: [link]
ps.: amúgy a 60 fps-es 4k YT videóknál érdemes figyelni rá, hogy hagyjuk eltűnni a UI-t, mert egy darabosnak tűnő videófelvételt nagyon szépen kisimít, ha nincs fölötte képernyőelem.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
A telepítője magyar, ott nem tudom állítani. Minden alkalommal, amikor lefrissíti magát, megint magyar lesz.
"mert magyarra van állítva"
Ájj de "szép" alanyt elnyelő fogalmazás megint. Senki nem állít a gépeimen semmit. Ha nem lennék évek óta aktív ph tag, nem mondanám ezt, de így eléggé, hát leereszkedőnek veszem, hogy ilyen alapszintet feltételezel rólam.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Akkor elmondom magyarul, hogy mindenki értse: a saját két kis kezemmel BEÁLLÍTOTTAM angolra ezt az elfuserált drivert. A Windowsom is angolul beszél. Minden multilang. program tudja, hogy angolul kell felmennie, de a Radeon driver telepítője toszik a már telepített driver BEÁLLÍTOTT nyelvére és felülbírálja a beállításomat és azzal szembemegy, magyarul szólal meg. Mégegyszer röviden, mert több szót nem érdemel az egész: angolra állítottam a drivert, de az update lesz@rja és már magyarul megy fel. Nem is állíthatom még a telepítőt sem. Nem, inkább várjam meg, míg végigmegy és még menjek be a beállításokba minden egyes telepítés után. (szó és gondolat-ismétlések széndékosak, mert így egyszerű és talán átmegy)
@Pug: ha borzalmas probléma lenne, akkor ez is a geforce-ra váltásom egy oka lett volna, de mivel nem borzalmas, így épp csak egy apró bejegyzést szenteltem volna a gondolatnak, hogy már évek óta hordozza ezt a problémát, de nem is értem, mit vártam egy szemellenzős topicban. Talán egy kis megértést, hogy ezzel a hozzáállással semmi nem fog változni? Nem is tudom... tényleg nem esik le a bagatelizálóknak (neked sem), hogy így a többi problémára hogy várhatsz megoldást, ha a probléma felelőse mondjuk Abu módon közelít?
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
PuMbA
titán
-
PuMbA
titán
Ez bizony igaz....sebességtől esünk el emiatt Sajnos a PC-s VGA piac most erősen egy mesterséges kutyulmány. Nagyon rossz idők ezek. Ahogy nem rég írtam, most is mekkora hülyeség a 4060 8GB és a 7600 8GB. Az előző generációban ennyi GPU erőhöz kaptunk 12GB VRAM-ot, most kapunk hozzá 8GB-ot. A 16GB-os RX6800-nek áll a legjobb vétel zászló így 150k körül, mert annyira szoros helyzetben vannak a VGA gyártók.
[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
Hm..érdekes most már hirtelen nem jó a Snowdrop 2.0, de érdekes, pedig annyira reklámoztad, hogy az lesz a tuti, de gondolom megint közbeszólt a valóság.
Brixelizer? Rákerestem, egy screen space alapú GI, tehát az AMD újra fel akarja találni a kereket, "brit tudósokkal" kideríttették, hogy a rosszabb minőség gyorsabb, nahát ki gondolta volna!
Tehát akkor lényegében az AMD a közeljövőben semmilyen lényeges exkluzív funkciót nem fog felmutatni GPU fronton, továbbra is próbálnak majd futni az NV után. Pont erre számítottam sajnos.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Yany
addikt
Teszem azt a DLSS-hez szükséges részeket terhelő megoldással kvázi le kell mondani a DLSS-ről. Érdekes kompromisszum lehet a VRAM használat csökkentése mellett. Én simán látok ilyesmi lehetőségekben potenciált. Meg legalább értékelem a törekvést. Ezért gondoltam itt az AMD topicban rákérdezek, hogy most milyen törekvés látszik az AMD oldalán legalább a horizonton...
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
huskydog17
addikt
"A Brixelizernek köze sincs a GI-hoz."
E közben az AMD a saját prezentációjában több oldalon keresztül részletezi a BRIXELIZER GLOBAL ILLUMINATION működését.
Köszönöm nincs több kérdésem.
A másik dologra reflektálva: engem, mint vásárlót a legkisebb mértékben sem érdekel, hogy egy adott technológia nyílt forrás kódú vagy nem, na persze nyilván mindenkinek az a jobb elméletben ha nyílt, hiszen akkor elméleten mindenkinek elérhető. Na de ha a nyílt forráskódú technika minőség szempontból nem tud versenyezni a gyártóspecifikus kóddal, akkor hiába nyílt. Megkockáztatom, hogy a vásárlók nagy része is így vagy nagyon hasonlóan gondolkodnak. Ha egy gyártó olyan feature-t tud felmutatni, ami vevőcsalógató (akár minőség akár tempó stb.) és nem tudja a másik oldal, akkor azzal lehet új vevőket szerezni.
Tehát összességében a nyílt forráskód akkor jó ezen a területen ha az tudja hozni a gyártóspecifikus minőségét. A gyakorlatban azonban nem mindig van így.
Az AMD csak úgy tudna piacot szerezni ha olyan feature-t mutatnak fel, amit a másik két oldal nem tud vagy azok sokkal rosszabbul, mert máskülönben az emberek nem fognak átmenni az egyik oldalról a másikra. Az AMD-nek jelenleg semmilye nincs a tarsolyában, amivel tömegeket lehetne megmozgatni. Ezért tart ott a piaci részesedés ahol.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
"Nem azt részletezi, hanem azt, hogy miképpen tudják felhasználni a brixelizer adatait egy GI effekthez."
vs.
"A Brixelizernek köze sincs a GI-hoz."
Döntsd már el mit akarsz!
Szerintem inkább az az égő, hogy össze vissza beszélsz, egyszer magadnak, máskor az AMD-nek mondasz ellent. El kéne dönteni, hogy mi legyen. Nem én neveztem el a technológiát GI-nek, hanem az AMD, velük boxold le ahogy az valójában nem az.
Nekem aztán mindegy minek nézed, az AMD GI-nek nevezi, de nem kéne a másikat "hülyének nézni" csak azért, mert nem akar többet bele látni mint a készítő."És mennyire fogsz vásárlóként örülni, hogy nem tudod hardveresen gyorsítva futtatni az egyes eljárásokat a Snowdrop 2 címekben? Mert ugye azokban ilyenek lesznek."
Legutóbb azt mondtad, hogy nem így lesz, mert az rossz lenne a PC-nek és helyette szabványos kód lesz. Most akkor mi van?
A nagy nyílt forráskódú hozzáállással mit ért el az AMD? Rekordalacsony piaci részesedést és azt, hogy jelenleg se RT se upscale téren nem versenyképesek. Van néhány üres ígéretük, amit senki nem látott még működés közben, miközben az NV úgy letarolta a piacot, hogy az AMD már most elkésett. Ha az AMD szabványos kódba öli a pénzt, akkor az a konkurencia hardverén is működni fog, ráadásul ugyanolyan minőségben, tehát semmivel nem adnak többet a saját vásárlóiknak, ezzel pedig nem szereznek piaci részesedést.
#61392 Yani: Pont a DLSS vs FSR téma az egyik tökéletes példa arra, hogy az AMD miért nem ér el semmit a nyílt forráskóddal. Az mára egyértelmű tény, hogy az FSR versenyképtelen a DLSS-el szemben, képminőség szempontból óriási a szakadék a DLSS javára, ezen felül a DLSS több száz játékban van ráadásul rendkívül egyszerű cserélni a verziót benne, mert moduláris lett (egy dll fájl és kész), az FSR-t kizárólag a játék fejlesztője képes cserélni és látjuk hogy mekkora az akarat a fejlesztők részéről (finoman fogalmazva igen csekély).
Szóval röviden tömören itt pont az NV zárt technológiája lett óriási siker míg az AMD nyílt próbálkozása versenyképtelen.
Későbbiekben is pont a DLSS van előnyben, mert azt bármikor frissítheted kézzel, az FSR-t nem.
Ha ez még mindig nem volna elég, a nyílt forráskódú FSR-t az NV kártyák is képesek futtatni, és mivel a legjobb minőséget a zárt kódos DLSS adja, így az AMD-sek igen masszív kompromisszumokra kényszerülnek képminőség terén, hiszen AMD VGA-val elvágod magad még csak a lehetőségtől is, hogy a legjobb minőségű és a leginkább "felhasználóbarát" felskálázási eljárást használhasd.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Asshur
tag
Abu, a 7600-nál használt Navi33XL a korábbi nevezéktan alpján jelentheti azt, hogy jöhet XT vagy KXT is később? Mivel elvileg ez a full navi 33, esetleg kihegyezett órajelekre és gyorsabb/több memóriára gondolnék itt (ha jól tudom, 128 bites buszra 16 GB VRAM felfűzhető)?
Még érdekes, hogy a 6600-as szériánál az XL vágott gpu, lehet mégsem a mostani a fullos N33?[ Szerkesztve ]
-
hahakocka
senior tag
Nagyon agresszív most a Starfieldes Amd marketing S sponzoràció. Napló külön csak Amd re bejelentettèk a 60fps 4K 1440p Fhd konfigokat proci VGA.meg további tàmogatást ígèrtek. FSR stb optimumot talàn a Cyberpunk nem volt ennyire egyoldalú. Amd procikhoz ès vgakhoz Rx 6600 tól felfelè ingyen Starfield jàr sokszor Prémium Edition.
A sima kiadott gèpigèny csak 30 FPS re van
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Nem tudom, hogy mennyire fontos, hogy teljesen igazi legyen. Ez majd elválik 5-10 év múlva, de az Intel és az NVIDIA erre az irányba megy. A raszter grafika is a világunk faék szintű leegyszerűsítéséről és a trükkökről szól, hogy legyen elég fps-ünk és ez a path tracing már így is ezerszer jobb a mai raszternál.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
-
félisten
Én nem a számoknak nem hiszek hanem hogy konkrétan milyen ellentmondást látsz a hozzászólásomban, mire reagálsz?
Azt írtam hogy ez alig PT és vegyítve van egyéb hagyományos eljárásokkal. és még így is fosul fut.
Az hogy optimalizálva hogy van és az miatt van? ... Szarul.
Ez az általános am ostani címeknél... A hardvereknek kell fejlődnie. Az egy álom hogy majd lesz egy csoda stúdió valaha és egy olyan PT eljárás ami majd hasít egy mostani hardveren. majd 3 generáció múlva lesz egy elfogadható sebesség azon a hardveren.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Jogos és igazad van.
Meglett közben redditen a forrás és azt írják az Nvidia fordító amit a a DX 8-9 játékokra szarul működik és azt is újat/ módosítottat kellett volna hozni ahhoz a motorhoz, de annyira nem feccelt bele ebbe Nvidia nagy odafigyelést, mert alapvetően rutin feladatanak gondolták, meg úton volt az új fejlesztésük most nem jut eszembe a neve ami a régi játékokat módosítja...
Más profilozók rávilágítanak hogy a framek közti késleltetés is rossz ami valószínűleg alapvető programozási hiba, mint ha így próbált volna időt nyerni az átiratot készítő, hogy egy egy művelet le tudjon futni. Tehát az alapvető proramozási hiba felvetésed is helytálló.
Köszi az infót, szkeptikus voltam de valóban ó értékes infó lett belőle. Na ezt így kell ezentúl referenciaként nézni.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Petykemano
veterán
-
PuMbA
titán
Hát nem értem a működését. Mintha véletlenszerű lenne. Most visszaraktam az NVIDIA kártyám a gépbe, erre már arra is rakta fel. Amikor az előző AMD-t cseréltem NVIDIA-ra, akkor ott meg nem csinált semmit, míg fel nem raktam a VGA drivert, maradt a Window Basic Graphics Adapter vagy valami hasonló neve az Eszközkezelőben. Na mindegy, ez a Windows hülyeség letudva megint egy jó időre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Házimozi belépő szinten
- Háztartási gépek
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs