Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Czo

    őstag

    válasz KROK640 #74575 üzenetére

    #74575:
    De 4 MByte volt a teljes memoria, viszont 2-2 feloszlasban osztozott rajta a ketto 3Dfx chip, azaz 2 MByte jutott a texturazonak (TMU) es 2 MByte a framebuffernek (FBU). A Voodoo Rush-nal pedig a legelterjedtebb a 4-2 feloszlas volt a legtobb kartyan. Itt a Voodoonal is hasznalt texturazoeegyseg ugyonugy 2 MByte memoriat kapott, viszont a Voodoonal hasznalt FBU ki lett cserelve. A doksikban FBJ neven emlegettek ezt a chipet. Ez latja el az FBU feladatait, viszont nincs sajat memoriaja. Az eredeti videochippel egy belso PCI buszon at kommunikal es osztozik annak memoriajan is. Viszont ennek hala, nincs is kimondott memoria limitje ilyen szempontbol, mert ha 1600x1200-ra kepes a 2D resze a kartyanak, akkor a 3Dfx resz is kepes ekkora felbontasban renderelni.

    #74576:
    Mar nem sok dolog kot oda, de ha legkozelebb, a mindennapi eletvitelem Budapesten van, de mivel ott nottem fel, ezert a regi dolgaim lelohelye az ott maradt.

    #74577:
    Nalam az ISA hangkartyak pirosak :D A GUS melle anno azert kerult az ExpertColor MED3931-es OPTi, mert piros volt.

    #74581:
    Az Intel oldalan levo doksikat tudom ajanlani, az elmult 20 percet googlezassal toltottem, de nem talalom ott mar az AGP 1.0 specifikaciot. A 3.0 megvan, de azert keresnem az 1.0-at, mert ott kimondottan kitertek a PCI eszkozok AGP-re ultetesere, hiszen kezdetben kb minden kartya igy erkezett. Az elso igazi AGP-s kartya az Intel sajat karytaja volt, ami beturol-beture tartotta magat a specifikaciohoz. Ezert is texturazott csak a rendszermemoriabol.

    #74585:
    O igen, itt gyonyoruen latszik. Ez Uniiversal AGP slotot csinal? Ott ugye 1.5V es 0.8V signaling is van, amit elo kell allitani, nem eleg az 5V/3.3V.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák