- Milyen okostelefont vegyek?
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális detox a Nokiától
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
válasz marontoni63 #9099 üzenetére
Milyen problémára gondolsz?
Igazából egy ilyen értékű rendeléshez mindenképp kell kapnod tracking number-t, szóval elvileg sima ügy.21 éve a Prohardveren! ™
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #9099 üzenetére
A legtöbb eladó azt írja, hogy február 15-től rendesen dolgoznak, ha most rendelsz, akkor az ünnepelés miatt nem küldik el, csak azután, ez nem probléma, ez minden évben így van, a Holdújév idején. Kifizeted mert az árfolyam lehet, hogy rosszabb lesz 2 hét múlva, vagy emelkednek az árak, a pénzed nem fog elveszni.
Vagy még is elküldi még most. Péntekig a Postájuk az dolgozik, ha a kereskedő nem is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #9102 üzenetére
Az Aliexpress számítógépes rendszere működik az mindent feldolgoz, egyedül az nem megy hogy a postásnak a kezébe nyomják a csomagodat. Az általános max 60 napos szállítási időben az az +1 hét már nem igazán számít. Jellemzően 14-35 nap alatt az esetek nagyobb részében itt a csomag
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #10543 üzenetére
Oldalt a terméknél Confirm order received gomb
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #10545 üzenetére
Rögtön utána ott szokott lenni a vásárlás értékelése. Azt vagy kitöltöd vagy nem.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz marontoni63 #10943 üzenetére
RS*************NL/CN/SG vagy hasonlo a tracking?
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz marontoni63 #10945 üzenetére
4PX tracking, talán kinan belul valós. Szerintem meg fogod kapni csak lassu, viszont ha a trackingra hivatkozna az elado, lehet mondani hogy nem nemzetkozi nyomkovetes, kamutracking.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #10945 üzenetére
Szerintem majd jön, a feladástól 33 nap telt el, belefér a 60 napba
[ Szerkesztve ]
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz marontoni63 #11678 üzenetére
Nem, várd meg míg végbe megy a folymat. "Cancelled" Aztán megy a refund.
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
WOT-H-A-C
veterán
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #11824 üzenetére
Ha kártyával fizettél és az Ali-tól kaptál értesítést, hogy 7-10 napon belül visszakapod akkor már a kártyához tartozó számlán kellene lenni, az FHB is 7 napon belül azért könyveli, míg a többi bank az értesítéstől számítva max 4 nap.
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #11826 üzenetére
Akkor már nem, a bankodnál kell lenni. A kártyáról leemeli, majd utána másnap legkésőbb visszasztornóz.
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #11828 üzenetére
Igen, telefonos ügyfélszolgálat, mert az is előfordul, hogy valamiért a bejövő deviza számlájukon pihen, mert valamit elnéztek.
-
viktorhu
veterán
válasz marontoni63 #11826 üzenetére
Olyan nem lehet esetleg, hogy le sem szedték a számládról? Meg kéne nézni a számlatörténetet.
Biztos, hogy jó kártya számláján nézed?
Ha ezeket kizártad, akkor ali ügyfélszolgálattal lenne érdemes a kapcsolatot felvenni. Ez egy chargeback tranzakció, nem utalás, de kell, hogy legyen nyoma náluk is. -
viktorhu
veterán
válasz marontoni63 #11842 üzenetére
Itt lehet customer service-szel chatelni:
http://www.aliexpress.com/help/contactus.htm?spm=2114.11010108.14.8.y7XvlR
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #11890 üzenetére
Onnantól számítva max 10 nap és a számládon kell lenni, nézd át a bejövő pénzeket, illetve kérdezz rá a bankban. Az Erste, Cib és OTP egyébként 5 napon belül könyveli.
-
axlfsi
veterán
válasz marontoni63 #11890 üzenetére
Hello!
Neked mozdult azota a refund? Nem tudom, hogy van ez, valahol mintha olvastam volna, hogy amugy, miutan megitelik, azonnal el is eri a vegso, harmadik stadiumat a folyamat (Refund) es onnantol kb.(max.) 10 munkanap alatt mar a bankszamlan is a penz.
Nos, nekem 3 (harmadik!) hete pontosan, hogy egyaltalan at sem billen a Refund allapotaba az amugy reszemre megitelt visszaterites.
Mi van ilyenkor?! Alinak kellene irnom? Hol, milyen csatornan? Koszonom elore is!
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
válasz marontoni63 #11947 üzenetére
Ertem. Viszont Nalad milyen statuszban van az ugy? Refund processing vagy Refund mar?
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
szmyky
aktív tag
válasz marontoni63 #12106 üzenetére
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13344 üzenetére
Ne az sms-re hagyatkozzál. Nézd meg, hogy a zárolt tételek közt ott van-e. Bár ha sikertelen volt akkor is ott lesz, de holnap a bankod ügyfélszolgálata látni fogja, ha nem normális vásárlás volt.
Ha Alipay be van állítva ott is nézd meg.
Mivel ez egy automata rendszer nincs olyan, hogy elismeri vagy nem. Ha nem kaptál a fizetésről e-mailt, akkor esélyes hogy nem lett kifizetve.[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz marontoni63 #13346 üzenetére
Nem csak zárolva lett? Az a bank szemszögéből kimenő tétel ha úgy nézzük. Ha a cancel order-t nyomtad, akkor visszakerül 2-3 nap múlva.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
marontoni63
csendes tag
válasz marontoni63 #13348 üzenetére
...ja és a rendelési oldalon nem azt írja ki ,hogy canseled order , hanem ,hogy finished, tehát úgy kezeli mintha befejezett és nem törölt rendelés lenne.
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13346 üzenetére
Nem véletlenül írtam hogy holnap. A banki kártyarendszer legalább 12, de kártyakibocsájtó cégek (Visa, Mastercard) szerint 24 órás fordulóval dolgoznak, tehát akit felhívtál nem a tényleges dolgot látta, kár hogy ezt elfelejtette megemlíteni.
Törlésre:
Azért mert 45 percen belül az AliExpress rendszer törli a befutó kérés alapján automatikusan.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13353 üzenetére
Az e-mail-t az Aliexpress küldi amire gondoltam. Ez témája Your order 79259727543934 has been paid successfully és ez van benne.
Payment successfully made
Payment for Order no. 79259727543934 has been accepted.
Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.
During this time, you are unable to do any operation on your order.Ha ilyet kapsz akkor biztos a részükről a levonás.
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13355 üzenetére
Egyébként az volt a jó megoldás amit léptél, rögtön lehet sztornóztatni, törölni és ha van tartalék a kártyán, meg lehet venni újból, (célszerű kilépni és újból belépve fizetni) a zárolt pénzt a sikertelen vásárlás után a normális bank legkésőbb másnap felszabadítja.
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13585 üzenetére
Az tök mindegy, amikor a bankhoz befut a kártyáról a fizetési kérés azt szokta elutasítani, az Alipay esetén is előfog jönni, nem Aliexpress specifikus hiba.
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13750 üzenetére
Semmi, nálam 2-szer játszódott le az a szituáció, az egyik esetben az eladó vert át, a dispute-nál leírtam hogy ez a szám kamu volt, más városba lett kézbesítve -idézve a saját címem és a nyomkövetési információkat képben- az AliExpress visszaadta a pénzem.
A másik esetben sajnos ahol lakom ott kézbesítették, a posta szerint az átvételi macskakaparás alapján -láttam olvashatatlan volt- és úgy hogy nincs névre szóló nyilvántartás a panaszomra azt írták hogy nem nekem volt címezve és a jogosultnak kézbesítették. A panasz mellé egyébként csatoltam a feladó képét a nekem megcímzett csomagról, ezt figyelmen kívül hagyták.
Jó akkor "átvágott" az eladó, de mivel nem hagyott nyugodni, némi segítséggel kiderítettem hogy kivette át, nem tudtam az munkahelyén ahol átvette elérni, de hagytam neki üzenetet, hogy legyen szíves küldje már el az Aliexpress vásárlásról az oldalt ahol látszik a "közös" nyomkövetési szám, hogy az Aliexpress felé le tudjam a csalást igazolni, mert közben nekem az Alin fogytak a napjaim a 7 napos válaszból.
A paraszt nem segített, szerintem ő nyúlta le a csomagomat a postás haverjával.
Az utolsó nap leírtam az Aliexpressnek, hogy az itteni posta hibázott, igazolni hivatalosan nem tudom, mert 30 napon belül válaszolnak a panaszomra - 22. nap jött, hogy nincs igazam-, de én nem kaptam meg.
Szerencsére elfogadták és visszajött a pénzem, azért nem is foglalkoztam a helyi csalókkal tovább. -
Topikgazda
válasz marontoni63 #13754 üzenetére
Hiba üzenet nuku? Látatlanban nem igazán, kép nem jöhetne?
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz marontoni63 #13756 üzenetére
Kapcs ford:
Nem dob fel valamilyen ablakot hibával? Nem tudnál egy képernyőképet csinálni róla és ide beilleszteni, hogy lássuk?You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
marontoni63
csendes tag
válasz marontoni63 #13763 üzenetére
Annyi még ,hogy valami bizonyítékot kellene feltöltenem ,vagy mi ,mert az ugrándozik, hogy "tölts bizonyíték" opcionális.
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13765 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13768 üzenetére
Szerintem meg nem hibás a szám, csak neked is ez lett megadva, beírva az eladó által.
-
KutyiHU
tag
válasz marontoni63 #13768 üzenetére
Én mondjuk örülnék neki, ha elárulnátok kik ezek az aljas eladók, akik megadnak egy masik vasarlashoz tartozó tracking számot!!!
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #13786 üzenetére
A lényeg hogy rossz nyomkövetési számot adott meg. Ez nem jó: RI979345623CN
Beírta hogy az én szememben kamukövetős oldalon tudod követni ezt a számot: K100000092589A csomagod jön.
Ezzel vagy nem teszel semmit, de ha Free Shipping to Hungary via China Post Registered Air Mail volt a választott szállítási mód (a China Post Air Mail-nél a Tracking Information oszlopban Available legyen) akkor lehet reklamálni. -
Topikgazda
válasz marontoni63 #14598 üzenetére
Mivel a 17track.net ezt írja: Latest Event -- 2016-11-29 00:00 HU, Sender is preparing item for posting.
ez nálam azt jelenti, hogy fel sem adta. Küld vissza ezt és kérd meg, hogy ugyan menjen már be a postájukra és adja fel. -
bazsimano
őstag
válasz marontoni63 #14609 üzenetére
azt jelenti, hogy most adta at az ottani postanak!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #28630 üzenetére
Az Összefoglalóban találsz leírásokat: 2. Vásárlás folyamata az AliExpressen, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás
Van egy feladási idő, ha az alatt nem küldi el, akkor a rendszer lezárja a vásárlást és te automatikusan visszakapod a pénzed.
Van vásárlói védelem arra ha nem érkezne meg és ha valami gond van a megérkezett termékkel.Nálad ha elfogadja lemondást akkor visszakapod pénzed, ha nem fogadja el akkor el kell küldeni-e a megvett terméket.
Nem igazán volt jó ötlet megijedni attól, hogy az adott terméket nem látod, hiszen a vásárlásod az rendben volt.
Szokták frissíteni dolgokat, most meg a 9. szülinapi akcióra lehet hogy egyszerűbb újként feltenni a hirdetéseket, mert lehet hogy kaptak rá kedvezményt az AliExpresstől amelyeket a régi hirdetésekre nem vehettek igénybe.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #28634 üzenetére
Az Alipay él és virul a közel 900 millió felhasználójával.(2018-11-30-i adat) Te ezt fizetési kliensként használod, nincs alapvetően köze az AliExpress vásárlói védelméhez.
Úgy van ahogy írod, de ez nem befolyásol semmit ha visszamondod a vásárlást.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #28636 üzenetére
A processing time ideje alatt lehet kérni törlést, nálam ugyan nem volt sok ilyen, de mindig elfogadta és törölte az eladó, bár téves rendelés és fizetés technikai problémám volt.
Viszont ha készítik, nem mindig van raktár készlet akkor ott türelmesnek kell lenni, nem tudja rögtön küldeni, általában a processing time szokott több lenni.[ Szerkesztve ]
-
vandor01
őstag
válasz marontoni63 #38196 üzenetére
nyugalom....
meg fogja hosszabbitani (inkabb mint disputolj)
nagyesellyel meg fog erkezni
nekunk is van hasonlo vagy szarabb helyzetben csomink
COVID19 van.... minden lassabb csak a virus terjed gyorsanCSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #38196 üzenetére
-
kuksa90
őstag
válasz marontoni63 #46602 üzenetére
Szerintem felesleges aggódni, hogy mi hol van... Nekem egy rendelés tadzsikisztánban figyel másfél hónapja, erre ma hozta a postás...
»» Redmi Note 13 ProPlus5G 12/512««»» MI 8 PRO 8/128 EUdev 20.9.4««
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #46602 üzenetére
Sajnos a holland posta nagyon legyengült, a tiéd is náluk van, csak nem könyvelték le a belgiumi átszállítást, pontosabban azt hogy már náluk van. Ez lenne látható: The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed
Nekem is van több ilyen, amit már úgy gondoltam hogy 11-én elindítottak Mo-ra, annak mai nappal lett egy újbóli elindulása és ez azt jelenti hogy 26 nap telt el a nálad is látható Liege-i bejegyzéstől. -
marontoni63
csendes tag
válasz marontoni63 #46654 üzenetére
...ja igen és az előzőekhez tartozik ,hogy ha nem mondod le a rendelést, generálnak egy trackszámot feladják a csomagot(?) és soha nem érkezik meg . Ezek között van regisztrált trsz. és sima is . Van amelyik pl. azt jelzi ,hogy megérkezett a nemzetközi kicserélő központba Dec 1. , de onnan már nem mozdúl , felhívtam a Posta nyomkövetős osztályt ők azt mondták, hogy a postán kb egy hétig van a csomag utána visszaküldik, de azt is lehetségesnek tartják ,hogy az eladó visszafordította.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #46655 üzenetére
postán kb egy hétig van a csomag utána visszaküldik. Ez nem igaz, külföldről Magyarországra érkező valamennyi postai küldemény esetében 15 munkanap az átvételi értesítő elkészítésétől amíg náluk van.
Azok amelyek nem Rx, Lx, Ex kezdetű majd 9 számjegy és a végén 2 karakter az ország kód nem nyomkövetett postai küldemények, ezért ők nem könyvelik, szóval ha egy U-s kezdetűnél látsz megérkezést az NPKK-ba azt kezeld fenntartással.[ Szerkesztve ]
-
Sátán44
addikt
válasz marontoni63 #46787 üzenetére
Nekem is 6000 ft-ost tételről van szó. Február 27-én indíthatom a dispute-ot. Paypal-lal fizettem, úgyhogy annyira nem izgat. Csak ez a felesleges 1 hónap várakozás bosszant.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
Baloo27
aktív tag
válasz marontoni63 #46888 üzenetére
Az enyèm 2021.01.06. óta nem mozdult, de ma történt valami ès repülőre tettèk újra.
-
Jakuu
őstag
válasz marontoni63 #46888 üzenetére
Ne aggodj, nekem mar dec 8 ota all ott.
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #47738 üzenetére
Adni kell rá egy napot, az időzónák is bekavarhatnak, mivel 15 nap van reklamálni jó az 2 nap múlva is. de azt nem árt tudatni velük hogy még a tranzit ország Hollandiába sem jutott el, ahonnan majd küldenék Magyarországra, ott elveszett amikor Belgiumba megérkezett, ami után átkerülne Hollandiában, ha ránéznek a Cainiao nyomkövetésre akkor nem tudják hogy Liege-Linehaul Arrival az még nagyon nem Hungary és nagyon nem kézbesítési állapot.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Parfüm topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Posta, csomagküldés
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...