Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • petipetya

    nagyúr

    válasz petipetya #32521 üzenetére

    Megoldva, ismét köszi az itteni segítséget.

    Röviden:
    - Az eladó nem postázta a cipőt, így a rendelés leragadt a waiting for pickup státuszban.
    - Többszöri kérdésemre egy másik színűt akart elküldeni, természetesen nem kellett
    - Ám a rendelést nem törölte, és a további együttműködést is hanyagolta. Azt mondta, indítsak el egy visszatérítést.
    - Az állítólagos postázás dátuma + 10 nap múlva jött a rendszerüzenet, hogy törlődött a postázás. Ekkor tudtam rányomni a gombra, miszerint megérkezett a termék. Ezáltal ment a negatív értékelés, és jeleztem hogy sosem adta fel a terméket.
    - Ezt követően tegnap megnyitottam a hibajegyet az open dispute gombbal, képernyőfotóval, amin világosan látszott, hogy nem lett feladva a cucc.
    - Ma reggelre eldogadták, és a visszatérítés folyamatban van.

    [ Szerkesztve ]

    "nincs rá lezsóidő"

Új hozzászólás Aktív témák