Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Castell

    aktív tag

    Egy történet: Hibásan érkezett egy fejhallgató (az egyik oldala nem szólt). Nem nagy összeg 500 Ft. Indítottam egy Dispute-ot, miután az eladóval nem sikerült az előzetes üzenetváltás, ugyanis megszűnt a boltja is, ennek ellenére az eladó mégis csak előkerült és felajánlotta a half refundot, amit az Aliexpress "elkaszált", ugyanis azt akarja, hogy küldjem vissza a terméket és akkor van csak refund. Vicces. Mivel nem ért nagy kár ezért abszolút nem ér ennyit az egész, de ez a hozzáállás nem túl baráti, ugyanis egyrészt nem tudom, hogy mennyire tudnak utánanézni a korábbi leigazolásaimnak, amiben jó pár nagyobb értékű termék van, másodjára az e-bayen soha ilyen hozzáállást nem tapasztaltam...

Új hozzászólás Aktív témák