- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Fotók Google Camera Mod-dal (GCAM)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
it Nem várnak tovább a nemzetközi megoldásra, a nagy tech cégekre 2024-től digitális szolgáltatási adót vetnek ki.
-
Hades II - Hamarosan indul egy zárt teszt (PC)
gp Mielőtt elindul a korai kiadás a szerencsésebbek kipróbálhatják a folytatást.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peestike
senior tag
Kis megjegyzés ali+sf express kombóhoz. Sf express két féle is jött mostanában. Csak 12 számjegy, vagy SF13számjegy. Trackchecker appot használom, ha a cainiao van beállítva, akkor hozza. Egyébként meg mind a 2 féle valahol kap regisztrált észt postai számot, persze ez csak átvételkor derül ki. Nem találtam olyan oldalt, ami esetleg megmutatná az észt számot. Csak leírtam, hátha érdekes lesz valakinek.
42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
Topikgazda
válasz molnartibor #31100 üzenetére
Tőlem hiába kérdezed. Rápakoltak egy csomó később érkezőt, alul van. Amikor ugyanilyen gondom volt, csak 10 nap hozzá nem nyúlás, meglepő módon aznap délután lépett tovább a bejegyzés a feldolgozásra és másnap már jött is csomagom. Lehet hogy véletlen volt, de az is lehet hogy elkezdték keresni és előkerült a szállító valami, mert addig nem foglalkoztak vele.
-
kokokka
őstag
válasz molnartibor #31098 üzenetére
Szerintem itt még semmi sem érkezett meg. Ha nem a Posta oldalán nézed (ez a legmegbízhatatlanabb) akkor jól látszik, hogy mi a helyzet :
De megpróbálom megnézetni Neked.
-
-
kokokka
őstag
Menj a posta oldalára, és üsd be a számot a nyomkövetőbe. Nem is lát 27-ei dátumot :
Egyébként most nézte meg a feleségem az Ő (Posta) nyílvántartásukat. Nincs eredmény-t kapott.
Az utolsó pár csomagomat a Cainiaon követtem nyomon. Teljesen jól lekövette mindet. A posta még csak azt se írta, hogy beérkezett az országba, de a postás már itt állt mindegyikkel az ajtóban.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kokokka #31106 üzenetére
Most ugye csak mókás kedvedben vagy?
Elárulok egy titkot ha regisztrálsz a posta oldalán akkor több információt kapsz a nyomkövetésnél:
Én most írtam be és ezt látom:Ezt még a hivatali postai dolgozó sem látja, csak a z NKK, mert ott kénytelenek az UPU adatbázisba írogatni dolgokat és nem azt teszik publikussá.
[ Szerkesztve ]
-
molnartibor
tag
Felhívtam az ügyfél-szolgálatot annyit mondtak nem érkezett még meg hozzájuk. A 27.ei akkor látszik ha be vagy regisztrálva és lépve a posta oldalára. 15-ig várok utána refund maximum, csak bosszantó mert jó lett volna ha megjön. Értékbe is valami 28 USD csak szóval elvileg a vámon se kéne megakadnia de ha mégis akkor jönne sms- meg levél meg minden is!
-
Topikgazda
válasz molnartibor #31108 üzenetére
Nem látja ő sem, ezért kell hogy írjon e-mailt az NKK-nak. De akkor írj te. Lefutottam már velük ezeket a köröket, saját tapasztalat, nem kitaláció.
Az utolsó levelembe ezt írtam nekik: .....az derült ki hogy a telefonos ügyfélszolgálat nem ugyanazt látja a Magyar Posta nyomkövetési oldalán amit én, mint az Én postám regisztrációval rendelkező személy.
Nálam megjelennek az UPU postai bejegyzések is. Jó lenne ha az ügyfélszolgálat is ugyanezt látná. Ezt jelzem Önöknek, nem panasz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem egészen úgy lesz, 2021 január 1-től minden csomag vámeljárás alá kerül és azok rögtön mennek az NKK-ból a kézbesítő postára, mert fent nem fogják bírni a vámolási terhelést. Közel 12-15 millás tételről van szó. Bár erről az ötletemről ők még nem tudnak. Az éves kapacitásuk most 100000 csomag éves szinten a lakossági vámeljárásra, bármit is nyomnak a sajtóban.
Ez amit olvastál a belföldi móka, országon belül is gond volt az akciós vásárlási napokkal.[ Szerkesztve ]
-
-ZeeZee-
senior tag
válasz -ZeeZee- #31092 üzenetére
Azt hiszem megvan a hiba forrása nálam. User error valószínűleg, önhibámon kívül...
A hónapban lejár a kártya, amit Alipayhez regisztráltam. Az utcánkban lakik egy ügyintéző, aki elhozta nekünk a kártyákat tegnap délután (nejemé is most jár le), csak nejem nem szólt. Tegnap este rendeltem, és úgy néz ki, hogy nincs kifizetve, hiszen az a kártya, amivel fizettem volna már nem élt. Tegnaptól ugyanis már az új kártya él. Most már regisztráltam az új kártyát, a régit töröltem.
Hogyan fog ez a kifizetés megtörténni? Az order historyban látom, mintha ki lenne fizetve, de Alipayen nincs nyoma.Kell nekem valamit tennem?
-
zsolx
tag
A hu_posta valószínűleg elérte teljesítőképessége határait. Sajnos jó pár 50+ -os csomagom áll valahol.
-
kokokka
őstag
Nem nem. Fejér megye, csomagos autó. Ismeretlen sofőr, kérdezi feleségem honnan jött? Azt mondja Zala megyéből vezényeltek át tőlük pár embert, mert itt hatan(!) leszámoltak!
Az a baj, hogy aki nincs benne az csak azt látja, hogy a csomagok, küldemények miatt szar a posta! De ez csak ok-okozati összefüggés. Szar a pénz minden pozícióban, az elvárás az egekben, össze-vissza vezényelgetnek mindenkit egyik településről a másikba, mert senki sem marad náluk sokáig. Van ahova két átszállással lehet csak eljutni, de autót nem fizetnek, csak buszt. Párom reggel háromnegyed hétkor indul, sokszor hatkor ér haza. Sima nyolc órás munkaidőről beszélünk és 12km távolságról! 8-kor nyitás, de már negyedkor osztják a postásokat meg készítik a papírokat a munkához. Zárás után detto. Ha a kézbesítő késik (mindig) addig nincs zárás, míg el nincs rendezve! Bevezették az elektronikus terminált. Mivel nem működik a rendszer egy hét használat után a polcon rohadnak a százmilliós berendezések! Volt, hogy én vettem nekik tollat meg A4 papírt, mert nem kapnak! Nyomtattam is már, mert a festékpatron drága, azt üzenték spóroljanak mert egy darabig nem lesz másik! Hát ezt hogyan gondolják? A vezetőség nem tárgyal, csak úgy csinál, mintha tárgyalna. A szakszervezet meg bólogat, nem ér semmit.
Szóval mindenképpen szar a posta, a küldeményezés része meg kimondottan. Feleségem is munkahelyet keres. Egy hulladék az egész! -
veterán
Volt nemrég egy kérdésem azzal kapcsolatban hogy nemsokára le fog telni a 60 nap, de a csomagom még mindig csak úton van státusz alatt van, és hogy érdemes-e írnom.
Nos írtam az eladónak, és azt küldte vissza hogy ő nem kapta vissza a csomagot, viszont a 60 napot mindenképp meg kell várni, mondom ez természetes.
Írta még hogy mivel regisztrált küldeményként kértem ezért ha 60 napon belül nem kapom meg, akkor vissza fogom kapni a pénzem a szállítmányozási cégtől.
Nagyon sok rendelésen vagyok túl, de ez az első ami ennyire nem akar megjönni. A kérdésem az lenne hogy mit csináljak majd ha nem kapom meg?
59. nap hosszabbítsak egy buyer protection-t, majd írjak az eladónak hogy még mindig nem jött meg, majd ezek után ő lezárja a rendelésem és így kapom vissza a pénzem, vagy ennek mi lesz a menete? Gondolom vitát nem kell indítanom, mert úgy látom hogy az eladó nagyon normális, minden kérdésemre választ kaptam. Viszont ebbe nem vagyok benne hogy Aliexpressen mi a teendő ebben az esetben ha a csomag nem jött meg.Köszi!
iPhone 13 Pro Max
-
Topikgazda
válasz jozsi252 #31123 üzenetére
Helyzet az hogy ha letelik a szállítási védelmi idő akkor a rendszer lezárja a vásárlást és az eladó megkapja a pénzt. Neked azután van még 15 napod hogy dispute keretében visszakérd a pénzed. Ha semmit sem teszel és nem érkezik meg amit vettél akkor a pénzed elúszik. Megadnád a nyomköbvetési számot és akkor el lehet dönteni hogy érdemes még várni és védelmi idő növelést kérni vagy más megoldásban gondolkozni.
-
Csiguuusz
kezdő
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy hogyan tudok Alin a kérdések és válaszok témához kérdést írni, illetve válaszolni a feltett kérdésekre a termékekkel kapcsolatban? (Buyer's questions & answers)
Köszi szépen!
Pacsi -
Topikgazda
-
monosz
őstag
-
Topikgazda
válasz monosz #31127 üzenetére
Nem, ez nem érkezett meg, az U-val kezdődő nyomkövetési szám az nem igazi nemzetközi postai szám. Addig igaz hogy 12-án történt valami vele elindult a vasúton ez fix, mert még országon belül volt és azután megérkezhetett Dostyk, Kazahsztánban és ott átrakták a másik nyomtávra majd onnan is megérkezhetett valahova, egy orosz városba, de nem ide. A 5822 km közúti távolság vasúton nem 6 nap.
De! A vasúti szállításnál beleteszik egy több száz csomaggal teli konténerbe és az utazik, nincs küldeményenkénti könyvelés. -
Nigér
őstag
Hali, RO************EE tracking numbert hol tudom követni? 17track, Trackitonline jó ehhez?
-
tlala
addikt
Sziasztok,
ha egy terméket lehet spanyol, francia és olasz raktárból is rendelni (ugyanolyan feltételekkel), akkor melyiket érdemesebb választani?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Teljesen mindegy, a megadott időintervallumban megkapod bármelyiktől is jön. Ha nincs nálunk többnapos ünnep. 5 vagy 8 nap mit számít nem romlandó élelmiszerről van szó, egyébként is ha külföldről rendel valaki az nem 24 órás szállítással kalkulál, még ha képesek lennének is leszállítani.
Bármit írunk az nem garantált idő, lehetnek sztrájkok, természeti katasztrófák ellophatják pont azt a szállítmányt amiben benne a van a tied, kiszámíthatatlan[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
Helló
Rendeltem a egy UTP kábel szerelő fogót. Szerdán megérkezett, de azóta sem igazoltam vissza az érkezést. Ellenőriztem, hogy minden kiegészítő megérkezett e amit a készlethez kínáltak, illetve a kábel teszter-be tettem egy elemet, hogy működik e, de az szerencsére jónak tűnik.
Hétvégén akartam komolyabb tesztnek alávetni a fogót, mert a munkám miatt hétköznap élni sincs kedvem.
Nos a mai nap kibontottam a fogót és csalódottan tapasztaltam, hogy töröttTudom ilyenkor az első az legyen, hogy egyezkedek az eladóval.
Az volna a kérdésem, hogy mielőtt ráírok, visszaigazoljam a termék megérkezését?
Készítettem képeket, a termék 0km-es egyszer sem használt.Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Topikgazda
válasz Predator2 #31142 üzenetére
Nézd amíg "nem érkezik meg és szállítják" addig honnan tudnád hogy törött? Nekem az a logikus ha leigazolom.
Jó lett volna egy kicsomagolási videó ahol látszik hogy el van törve. Leigazolod hogy megérkezett, értékelést azt a Cancel-el kihagyhatod és van 15 napod reklamálni, mehet rögtön dispute keretében, hiszen hibásat kaptál. Ha megoldódik akkor a dispute leállítható.
A 11,49 $ visszajuttatása PayPal egyenlegre bruttó 12,41 $ utalásával fogadható el.Aztán így nem zsarolva az értékeléssel, de a hozzáállást a hibához azt figyelembe véve értékeled vagy nem értékeled.
[ Szerkesztve ]
-
RBJ
addikt
Kíváncsi vagyok, hogy a 2 nap múlva esedékes akciókor van értelme az áraknak? Mert ilyenkor szoktak előtte emelni és még drágább akciósan mint 2 héttel ezelőtt anélkül.
Így van most is? Csak mert nem figyeltem az árakat mostanság.Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Van 3 Júniusi rendelésem ami nem érkezett egyáltalán meg.
Mindháromnak írtam üzenetet, egyik azt válaszolta hogy menjek el a postára hogy nem érkezett -e meg, a másik visszaküldte a szállítási információt, miszerint megérkezett az országba 06.27 -én. Dispute -ot nem nyomtam egyiknél sem, ugrott ez a kettő rendelés?
Harmadik viszont az válaszolta, hogy visszament hozzá a termék. Kértem, hogy küldje el újból, mire ő egy linken keresztül kér 1dollárt az újabb szállítási díjra. Mennyire bevett szokás ez, hogy még ráadásként újból fizessek a termékért, amit hónapok óta várok? Ezt a linket küldte: [link]
Köszönöm előre is a segítséget!
-
Predator2
addikt
Rendben, megjelölöm neki.
Viszont nem tudom mi legyen, így kérem a véleményed/véleményetek?
Mit válasszak? Pénzt vissza, vagy visszaküldöm?
A pénz vissza, egy kicsit inkorrekt, mert a készlet többi része rendben van, viszont visszaküldeni sem szeretném mert az egy vagyon, és itt nincs Paypal, hogy állja a visszaszállítást
Nekem elég lenne, ha küldene egy másik fogót ami rendben van.Melyiket válasszam, vagy ilyenkor mi a jó megoldás? Írjak neki egy levelet, és próbáljak meg ott egyezkedni vele?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- World of Tanks - MMO
- Horgász topik
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Projektor topic
- Inteles VGA-val jelentkezett a Biostar
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- További aktív témák...
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X5 Pro 8/256gb - Újszerű akár beszámítással
- Apple iPhone 12 Pro 128gb Gold - Karcos, kis hiba, akku 85%, Yettel függő, akár beszámítással
- Apple Watch 9 45mm Cellular Silver/Storm Blue M/L - Új, bontatlan, garanciális akár beszámítással