Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz atala #30724 üzenetére

    Igen szokott lenni ilyen, ha a vásárlásnál nézed, ott kellene mert akkor tudsz is rögtön írni az eladónak, Shipment cancelled ....dátum a szöveg.
    Pont pár napja már írtam, ja tegnap, 5 hsz-el feljebb.
    Ha azzal a számmal megszakították a szállítást akkor azt kell tenni amit te is hogy rákérdezni az eladóra hogy akkor milyen új számmal küldi. Ha nem reagál azzal nem tudsz mit kezdeni. Kényszerítheted a reakcióra ha dispute-t indítasz, mert ha igazolja hogy elküldte egy másik számmal akkor cancel-el visszavonhatod és várod hogy megérkezzen, ha meg nem küldi akkor a pénzed visszajár.
    Neked most nincs hivatalosan szállított terméked, megpróbáltad a kapcsolatfelvételt is, így mehet a dispute.

    Van amikor vámosok fordítják vissza, vagy megsérül a csomagolás és ezért nem engedik ki.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák