Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    Láttam korábban, hogy van akinek meggyűlik a baja az alival a dispute esetén, nekem még eddig nem volt velük gondom, volt mikor 2 terméket rendeltem és az egyik hibás volt, a fele árat visszakértem, töltöttem fel videót a hibásról és adták, most egy január 4-én rendelt cuccot(amin már egyszer kiterjesztettem a vevői védelmet) meguntam, hogy 3 hónapja nem ért ide és a tracking-ja sem működött, toltam rá egy dispute-ot, írtam hozzá egy szerelmes levelet, hogy bár tudnék rá várni, de ha 3 hónap alatt nem ért ide(holott legtöbb minden 2-3 hét alatt itt van), akkor miért negyed év múlva érkezne, teljes visszafizetést kértem és pár óra múlva már teljesült is a vágyam. Viszonylag ritkán nem ér ide rendelt cuccom, amihez nagy köze lehet annak, hogy onnan rendelek, ahonnan sokan is, nem onnan, ahol pár centtel olcsóbb, de a kutya sem rendelt még. Eddig lekopogom, de jobb mint az ebay, ott azért sűrűbben előfordult, hogy nem küldték és mikor reklamáltam, akkor az eladó megígérte, hogy újraküldi, persze sosem érkezett meg, lóvé is odalett.....
    Szerintem az ali dispute-hoz való hozzáállása is jó, igaz nem sok vitás ügyem volt, de eddig mindig pozitív.

Új hozzászólás Aktív témák