- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Készül a Galaxy S24 FE
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A TikTokon marakodik Trump és Biden
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Debilon
addikt
válasz Debilon #28584 üzenetére
ha már beírtam ide, akkor itt a support válasza a kérdésemre:
"The thing is that we gather this information from different sources, but for some reasons we able to show this information in Russian."
szóval ez ilyen, plusz azt javasolták használjak más tracking oldalt, ne az app-ban levőt
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
kemotox
addikt
Üdv!
Ékezetmentes szállítási cím mennyire para?. Ha véletlenül pont gödi vagyok, akkor ugye nem fogják a jóistennek postázni a cuccomat? -
tupacamaru
veterán
válasz kemotox #28603 üzenetére
Én mindenhova ékezetmentes címet szoktam megadni, még nem volt probléma soha. Gondolom az irányítószám alapján megtalálnak.
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
Topikgazda
válasz kemotox #28603 üzenetére
Nem adhatsz meg ékezetes karaktereket, a magyar postások az irányítószám alapján szelektálnak elsősorban, nem a kínaiaknak kell a pontos cím, ők Hungary irányba küldik a dolgokat. Nekik csak az kell. Pontosabban az összes külföldi postásnak csak ennyi kell.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz HavocS #28606 üzenetére
Van egy küldemény azonosítód amit a magyar posta nem könyvel, így már az Arrive 03.15 sem pontos, mert azt nálunk senki sem írta be az adatbázisba. Onnantól kezdve tekintsd mesének. Majd egyszer megérkezik.
Már többször írtuk ezt a küldeményazonosítókra. Írd be a magyar posta nyomkövetőjébe, amit könyvelnek arról látni fogsz információt.
Egyébként nem kell "kitakarni" a küldeményazonosítót, nyomkövetési számot semmi komolyabb személyes információt nem tartalmaz, legfeljebb a települést[ Szerkesztve ]
-
HavocS
senior tag
Köszönöm!
A lényeg hogy ne küldjék vissza kínába illetve nyomtalanul ne tűnjön el, nyilván, ez az első ilyen rendelésünk. LP00122569328376 a tracking szám amúgy, csak rutinból kitakartam, nem tudtam mit tartalmaz.Tehát a lényeg, onnantól hogy az országba lép, nincs megbízható követési módszer?
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz HavocS #28610 üzenetére
Szerintem meg nem egészen így volt, mert ez nem könyvelt küldemény.
Akkor vinné csak ki ha belefér a postaládába, akkor viszont beleteszi és nem csönget, nem hagy értesítőt.
Ha nagyobb akkor eleve értesítőt visz, amit bedob a postaládába.
Ha könyvelt (alá kell írni) akkor csenget, ha nem nyitsz ajtót akkor hagy értesítőt.
Elég jól ismerem a kézbesítési szabályokat.
Az ismerősöd hogy és hol találta meg ezzel a számmal a küldeményt? Legfeljebb a küldemény szétosztó részlegen belenézett a kézbesítőkörzet ládájába és név szerint keresett meg téged. Vagy holnap vinnének egy értesítőt hogy van egy nagyalakú küldeményed. Ha erről a számúról van egyáltalán szó.
De akkor gondolom holnap bemész érte.
Egy kérdésem van csak. Ki írta be az adatokat a postai adatbázisba, úgy hogy a vámolás és a Nemzetközi Kicserélő Központ tevékenységének adatai nem kerültek feljegyzésre?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz HavocS #28610 üzenetére
A küldeményednek ez az igazi postai nyomkövetési száma: LM133754576SE, amit megadtál az egy küldeményazonosító volt, ami így megtévesztő.
Ennek a svéd postás számnak pontosak az adatai, mert ez könyveli a posta. Az ehhez hasonlóakat nem könyvelik LP00122569328376, az hogy a tarcking numbernek ezt adták meg és a másik adatai jelennek meg hozzá a nyomkövtésnél az megint más dolog.Mivel ezt a csomagot nem a leveles postás vitte, az értesítőt ma fogja ő vinni. A csomagos kézbesítő nem mindig fér hozzá a postaládához.
[ Szerkesztve ]
-
DonMaster
addikt
Hali az lenne a kerdesem hogy ez nekem most wtf hol a csomag es pl 17track vagy posta nyomkovetoben mert nem latni tudom meg csak 7napja de most jott mail hogy a celorszagba. Szoval hol az igazsag es hogy valos a tracking szam RO391802197EE. Fenvi rendeltem.
[ Szerkesztve ]
LG V30-> Iphone 12 Pro Max
-
atoszmester
tag
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni. A múlt héten volt 2 vásárlásom Alis kuponnal, megtörtént a fizetés (kaptam róla SMS-t), de az order státusza egyből Closed lett. Olvasgatva a fórumon, többen is azt írták hogy 1-2 nap és visszautalják. Nekem ez 7 napja történt (5 munkanap) és még mindig semmi...
Ha rámegyek mindkét ordernél a Financial részre, a Payment Received-nél nem látok saját fizetést csak az Alis kupont. Most akkor mégse volták le tőlem?
A bank (Raiffeisen) oldalán és csak annyit látok, hogy mindkétszer fizettem (ugyanúgy mint a rendesen végbement fizetéseknél). Mi ilyenkor a teendő? -
szabacsik
őstag
Helló. Ugye ez nem csak nekem rossz szagú?
Február végén rendeltem a kacatot. A nyomkövetés március 1 óta áll.
Írtam neki, hogy szerintem valami nem stimmel minden megjött amit előtte rendeltem, tud-e segíteni. Na és itt lett gyanús. Ugyanis azt mondja, hogy a rendszerük össze keverte az összes tracking numbert és az nem is az enyém, de küldi a jót ami szerintem kamu (SY12502791982). Mi a véleményetek?/\____/\
-
Topikgazda
válasz atoszmester #28616 üzenetére
A bankodnál hol látod a fizetést? Zárolt tétel vagy lekönyvelt? Egyébként a pénz a bankszámládra megy vissza, de nem kapsz róla sms-t. Némelyik bank lassabban könyvel, de 15 napon belül mindenképp meg kel jelenni a pénznek nálad.
-
Topikgazda
válasz atoszmester #28619 üzenetére
Hamarabb kellene, az AliExpress 48 órán belül visszafordítja.
-
-
Topikgazda
válasz atoszmester #28622 üzenetére
A kártyás fizetés technológiáját most nem írnám le. Lényeg ha könyvelt akkor bankod elutalta a pénzt, így visszaküldhető.
Mivel a rendszer lezárta a vásárlást a pénz automatikusan megy vissza, ezt értem az alatt hogy az AliExpress visszafordítja.
Ha egy kereskedő visszaadja vételárat nem kell a banknál semmit bizonygatni, jön pénz teszik a helyére. Nekem Erste banknál van számlám, ők az így visszaérkező pénzt is több napig zárolják és csak azután kerül lekönyvelésre. -
pulutodurumo
őstag
válasz atoszmester #28622 üzenetére
Nem kell aggódni, jön az magától. 2-3 nap, utána 1-2 amíg könyveli a bank. De lehet kicsit több is. Nekem asszem' egy hét volt az utolsó ilyen törölt vásárlás esetén.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
atoszmester
tag
V/ és pulutodurumo
Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget!
-
silvergod
őstag
Sziasztok!
Nálatok is olyan az oldal most, hogy van egy termék, kiválasztok minden opciót,de nem írja ki a végösszeget feketével?
csak a sárga ár van felül, meg a szállítási opciók,minden böngészővel ilyen nálam most.Iphone 12/12 PRO tokok-fóliák-lencsevédők és Samsung S20--S20 PLUS--S10 Lite - tokok és fóliák eladók ---> aprón megtalálod
-
-
Topikgazda
Néhány érdekesebb dolog a szülinapi akciókból:
- Kupon gyűjtés, 2$-os select kupon
- Kosárba helyezésért 5 érme, napi 50, össz 350 db 03.21-03.27 közt. Március 31-ig váltható át kuponra.
- BUNDLE DEALS: 2 Items 10% Off, Buy 3 Get 20% Off, Buy 4 Get 30% Off
- Platinum & Diamond felhasználóknak extra 5% kedvezmény, Add to cart now & order during Anniversary Sale for extra 5% off!
- Kereskedői kuponok
- EU-n belüli ingyenes szállítás (termék függő!)[ Szerkesztve ]
-
marontoni63
csendes tag
Sziasztok' Segítséget szeretnék kérni a következő dologban,rendeltem az aliról egy terméket (elektromosgitár). A rendelés a szokásos procedúra szerint zajlott , majd három nap múlva ránéztem a rendelésem státuszára és a bolt oldalára ahol az összes termékre az a van kiírva ,hogy sorry not avialable, az eladót megpróbáltam elérni de nem tudtam. ezért azonnal megszakítottam a rendelést (azzal az indokkal ,hogy az eladó nem válaszol) Egy félóra múlva kaptam egy emailt az eladótól ,hogy miért szakítottam meg a rendelést, leírtam neki ,hogy az összes termék elérhetetlen és én azt gondolom ,hogy befogja zárni a boltot és én nem kapom meg amit rendeltem . Azt írta vissza ,hogy ne aggódjak csak termék frissítés miatt van. Valahogy nem tudom ezt elhinni.
Az alitól az a visszajelzés ,hogy a rendelés lemondásához szükség van az eladó hozzájárulásához is.
A kérdésem a következő ,ha az eladó nem küldi a rendelést vissza kapom a pénzem,hogy megy ez? Ilyenkor még nincs az eladónál a pénz?
Köszönöm a segítséget. -
kispalika
csendes tag
Miért nem tudok belépni az ali-ra? Csak egy fehér négyzet van a beléptető rész helyén. Nem tudok beírni se felhasználóneve, se jelszót.
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #28630 üzenetére
Az Összefoglalóban találsz leírásokat: 2. Vásárlás folyamata az AliExpressen, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás
Van egy feladási idő, ha az alatt nem küldi el, akkor a rendszer lezárja a vásárlást és te automatikusan visszakapod a pénzed.
Van vásárlói védelem arra ha nem érkezne meg és ha valami gond van a megérkezett termékkel.Nálad ha elfogadja lemondást akkor visszakapod pénzed, ha nem fogadja el akkor el kell küldeni-e a megvett terméket.
Nem igazán volt jó ötlet megijedni attól, hogy az adott terméket nem látod, hiszen a vásárlásod az rendben volt.
Szokták frissíteni dolgokat, most meg a 9. szülinapi akcióra lehet hogy egyszerűbb újként feltenni a hirdetéseket, mert lehet hogy kaptak rá kedvezményt az AliExpresstől amelyeket a régi hirdetésekre nem vehettek igénybe.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #28634 üzenetére
Az Alipay él és virul a közel 900 millió felhasználójával.(2018-11-30-i adat) Te ezt fizetési kliensként használod, nincs alapvetően köze az AliExpress vásárlói védelméhez.
Úgy van ahogy írod, de ez nem befolyásol semmit ha visszamondod a vásárlást.[ Szerkesztve ]
-
marontoni63
csendes tag
-
Topikgazda
válasz marontoni63 #28636 üzenetére
A processing time ideje alatt lehet kérni törlést, nálam ugyan nem volt sok ilyen, de mindig elfogadta és törölte az eladó, bár téves rendelés és fizetés technikai problémám volt.
Viszont ha készítik, nem mindig van raktár készlet akkor ott türelmesnek kell lenni, nem tudja rögtön küldeni, általában a processing time szokott több lenni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zoli-bácsi #28638 üzenetére
Az Explorer nem biztos hogy tudja kezelni az új formátumú oldalt és ha neked az AliEpress regisztrációd 2017 előtti, akkor van Alibaba regisztrációd is ugyanezzel az azonosítóval és ezért ír jelszó problémát.
A mobil app-ot azt tudod használni és másik böngészőt kellene megpróbálni.
Amikor már be tudtam lépni a Firefox-al azután a többi böngészővel is működött, csak valahogy azt próbáld elérni, hogy be tudj lépni. -
Emszi2
újonc
Sziasztok, szeretnék tanácsot kérni, mert nem vagyok még túl rutinos az Aliexpresszen. Rendeltem 4 db fülhallgatót, de csak 1 db jött a csomagban. Nem tudtam mi a jobb, ha disputot nyitok, vagy ha E mailben írok előbb az eladónak. Neki írtam, elküldtem a boríték fényképét. Elnézést kért, és azt mondta, vissza fogják téríteni a pénzt. Nyissam meg a disputot, de lenne egy kérése, nem szeretne negatív értékelést, mert árt a hírnevének, ezért mondjam azt, hogy személyes okokból már nincs szükségem a termékre, vissza szeretném küldeni és kérem vissza az árát. Mi a tapasztalatotok, menjek bele, mert tényleg őszinte, és csak szívességet kér. Vagy csőbe akar húzni, mert lehet a disputon elutasítják a kérésemet és nem kapom vissza a pénzt. Mi a tapasztalatotok, el szoktak fogadni ilyen indokú elállást? Még 10 napom van a védelemből?Előre is köszönöm a választ.
-
Topikgazda
válasz Emszi2 #28641 üzenetére
Olvass bele az Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás részbe.
A te általad adható negatív értékelés és a dispute oka közt nincs összefüggés, ha a dispute oka olyan ami rajta múlik az több jutalék fizetést eredményezhet neki az Aliexpress felé, ezért szokták kérni hogy úgy nézzen ki a dolog, hogy te vagy a "hibás".
Ha ilyen eset van mint most nálad, nem igazán érdekel az ilyen kérése, én a valóságot szoktam írni. Rutinos vásárlóként ha több darabos valamit kapok a csomagban, felbontás előtt mérlegelésről kép és videó a felbontásról. Ha nincs ezekre az információkra szükség akkor törlöm, de nem szeretem a meglepetést és így van bizonyíték arról hogy mit kaptam. -
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! Nem látszódik a bejelentkezési ablak. Próbáltam 3 böngészövel is, de semmi. Mi lehet a gond? Chrome-nál kis karika bevillan, de utána szintén semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Zoli-bácsi
senior tag
Mivel ez a belépő ablak eltűnésegyre gyakoribb és rengeteg embernél jelentkezik, így valószínű nem user/tűzfal/kiegészítő/stb error, hanem a hiba az Ali készülékében van. Nem lehetne ezt jelezni az Ali-nak? Hivatkozva akár a prohardverre, hogy x számú embernél is fennáll a foldog.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pinnacle #28645 üzenetére
Már másfél hete erről szól a topik, két naponta idézem hogy ebben a hozzászólásban összefoglalva a lehetséges megoldások. Ha figyelembe lehetne venni azt amit a topik tudnivalókban szerepel azt megköszönném.
Tekintsd át a téma Összefoglalót!
Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz. Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz! -
Topikgazda
válasz Zoli-bácsi #28647 üzenetére
Megváltozott, az új szabályokhoz lett igazítva az oldalukon a Html leírónyelv hivatkozások, a JavaScript és a Flash meghívások és a böngészők új biztonsági protokolljaihoz való hozzáigazíts is megtörtént pl.nincs widget metódus sem. Át lett alakítva hogy a QR kódos belépés vagy mobil telefonos belépés is működhessen.
A böngészőinkben az eltárolt régi oldal adatok nem kompatibilisek a változásokkal. A böngészőkben és az AliExpress rendszerében a fiókunkhoz eltárolt információk cserélendők.
Nem hiba, frissítés szükséges.
Ha az újakra megtörténik a módosítás azután hiba nélkül használható a rendszer, így nincs olyan hiba amit javítani kellene.
Írhatnál nekik, de minek? Hiszen meg tudod oldani a problémát.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!