Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    válasz A texasi #17350 üzenetére

    Ne legyünk tiszteletlenek egymással! :R

    Én mellesleg megértem Andralin fórumtárs felháborodását. Az Aliexpress customer service szerintem is meglehetősen lassú, egy-egy döntés meghozatala indokolatlanul sokáig tart. Világos, hogy rengeteg ügyfelük van, ebből következően rengeteg claim is, de mindössze erőforrás kérdése. Ha növekszik az ügyfelek száma X százalékkal, akkor növelje az ügyfélszolgálat létszámát is ugyanolyan arányban, hogy legyen akik kiszolgálják azokat a vevőket, akik hozzák a pénzt. Persze erre kitalálták a különböző szintű ügyfeleket és aki sok pénzt költ náluk, annak az ügyeit kiemelten kezelik, de nem vagyok benne biztos, hogy ez egy jó politika. Azonban valószínünek tartom, hogy kiszámolták, hogy mi éri meg jobban nekik, így belefér, hogy pár csalódott ügyfél nem vásárol többet 1-2 alkalomtól, ha nem érzi kielégítőnek a segítséget, amit kap.

    Személy szerint én az eBay ügyfélszolgálatot jobbnak tartom az Aliexpress ügyfélszolgálatánál.

    21 éve a Prohardveren! ™

Új hozzászólás Aktív témák