Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Benoe77 #17032 üzenetére

    Miért várnád meg a lejárati időt?
    A mondat a leigazolt megérkezés utáni dispute lehetőségre vonatkozik, ami nem érkezik meg arra nem.
    De akkor pontosítom az összefoglalót azzal hogy dispute csak a vásárlói védelem ideje alatt kezdeményezhető, kivéve ha leigazoljuk a megérkezést ami után még 15 napig lehet dispute-t indítani.
    Úgy gondoltuk ha 2x is leírjuk azt hogy: esetén lehet másikat indítani, ha a buyer protection (vásárlói védelem) ideje még nem járt le. Adja az alap felállást: buyer protection (vásárlói védelem) ideje alatt lehet.
    Egyébként ha lejárt, akkor meg nem dispute indul, hanem fel kell venni velük a kapcsolatot és majd lesz valami belőle:
    If you didn’t receive your order and you Buyer Protection is about to end, please click the Chat Now button (at the bottom of this page) to chat with our Customer Service Team.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák