Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Avicularia

    veterán

    Volt egy 56 dolláros óra, ami kisebb volt mint a meghirdetett. Írtam az eladónak először dispute nyitása nélkül, hogy ez így nem oké, valami kompenzációt szeretnék. Erre írta, hogy a következő rendelésnél ad árengedményt. Viszont nem biztos hogy szeretnék innen még egyszer rendelni. mivel nem képesek normálisan megadni a termék alapvető részleteit. Ezért írtam neki 7.én reggel, hogy én partial refundra gondoltam. Na itt elnémult a kommunikáció. Tegnap 11.én meguntam hogy nem válaszol az eladó és dispute-ot nyitottam, amiben kértem 20 dollár partial refund-ot. Természetesen egyből tudott az eladó válaszolni, amiben ezt írja:

    Hi,dear,.
    I'm very sad to get your dispute,
    Really sorry that the item made you disappointed , I'm trying to find a way to make up your lose .
    But we have not any profit for your order, we only want to do more good and more big.
    Would you can accept 8 usd refund by paypal?
    If ok,pls give me a paypal email to receive the refund,thanks,
    So hope you can kindly help us cancel the dispute first,thanks,
    I'm waiting for your early reply
    Best wishes,
    Kelly

    Nem értem mit akar a paypal-al, mikor az nincs az alin. Ráadásul ez a szánalmas próbálkozása a kínaiaknak, hogy zárd be előbb a dispute-ot, amire ő majd jól nem fizet semmit, te meg nem tudsz másikat nyitni. Minden egyes problémánál ezt csinálják. Nem sok korrekt eladó van. Szerintetek mi legyen a következő lépés?

Új hozzászólás Aktív témák