Új hozzászólás Aktív témák
-
chopin42
addikt
válasz Hegyirabló #3300 üzenetére
Oké, ha te jobban tudod, akkor miért írtál ide kérdést? Értem, amit írsz, de nyilván nem emberölést kötnek ki, csak hogy pl nem küldheted vissza a cuccot indoklás nélkül, vagy csomagolás nélkül, vagy többször egymás után újrarendelve (kvázi havonta), vagy mittudomén. Vagy ezek szerint aki vállal +16 napot, annak be kéne vállalnia mindent, amit a 14 nap rögzít, önként, és köteles viselni azt is, ha Józsi havonta rendeli az ütvefúrót, amit mindig visszaküld, vagy klári a hajszárítót, esetleg Béla az ipari robotgépet alkalmanként, mikor valaki ballag a 100 fős családban és felcsap cukrásznak? Nem hinném, én ius kikötném, hogy az ÁSZF tartalmazza a vonatkozó feltételeket az aktuális jogszabályokkal összhangban, de nem vállalnék olya,t hogy 30 napon belül korlátlan alkalommal visszaküldheti, mondjuk többször egymás után, mert ahogy az emag írja, felmerülhet a gyanú, hogy esetleg valaki életvitel szerűen használja a terméket, nem csak "kipróbálja", ezzel kvázi kárt okoz a boltnak, mikor visszaküldni.
Szerintem.
De ha szerinted ez így nem oké, és a rendeletalkotás a munkád, esetleg írj nekik, hogy nem oké a jogszabályok alapján a 30 napos feltétel, és nyomd fel őket a megfelelő szerveknél.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Hegyirabló
veterán
válasz chopin42 #3301 üzenetére
Ne essünk át a ló túl oldalára. Röviden, bármit nem kell bevállalniuk, de a jogszabályokat nem értelmezhetik saját szájízük szerint. Ez bizonyos.
"De ha szerinted ez így nem oké, és a rendeletalkotás a munkád, esetleg írj nekik, hogy nem oké a jogszabályok alapján a 30 napos feltétel, és nyomd fel őket a megfelelő szerveknél."
Sajnos itt is kevered a dolgokat. Az én munkám (bár inkább hivatásom) a törvény/és rendelet alkotás. Nem pedig a meghozott törvények/rendeletek betartatása. Azt egészen más szervek végzik.
Egyébiránt, volt már arra példa, hogy egy arcátlan vállalkozást kioktattam, amikor is keverni akarta a jótállási jogot az elállásival. Csak néztek, mint pincebogár a briketten.
Vén épület már a világ, Le, alacsonyra sűlyedett. Ha egyenest jársz: beütöd A gerendában fejedet. Hajolj meg, ha a fejtörő Gerenda ellenedre van... Én inkább betöröm fejem, Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
Hegyirabló
veterán
válasz chopin42 #3301 üzenetére
"Oké, ha te jobban tudod, akkor miért írtál ide kérdést?"
Egyébként hol láttál tőlem kérdést? Egyetlen kérdő mondat volt, de szövegkörnyezetből látszik, hogy az egy költői kérdés. Tapasztalatot osztottam meg. Nem erre van ez a fórumtéma?
Vén épület már a világ, Le, alacsonyra sűlyedett. Ha egyenest jársz: beütöd A gerendában fejedet. Hajolj meg, ha a fejtörő Gerenda ellenedre van... Én inkább betöröm fejem, Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
chopin42
addikt
válasz Hegyirabló #3303 üzenetére
"Mi az, hogy fenyegetik a vásárlót?" ezt az egyet láttam, feltételezem költői volt. Mindegy, én kiszálltam, írj nekik, és majd írd meg a választ, komolyan (tényleg) érdekel, mi a válaszuk a kifogásaidra. Amúgy tudomásom szerint a jogszabály a 14 fölött nem szabályoz, tehát elég az általános jogszabályokhoz tartani magukat.
Részemről ennyi.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
kcsa
veterán
válasz Hegyirabló #3298 üzenetére
Örülök hogy ez a hivatásod, de azt azért megmutathatnád, hogy hol sért bármilyen jogszabályt egy önként vállalt szolgáltatás, ha törvénybe nem ütköző (lásd emberölés, ezt inkább nem is kommentálom) elvárásokat támaszt a vásárlóval szemben - a remekül körülírt "fair use" remek példa erre. 14 napig visszaküldöd bárhogy, 15. naptól csak ha nem élsz vissza vele.
Aztán én szeretek kötözködni, de ebben én semmi gondot nem látok. Kiszálltam.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Hegyirabló
veterán
válasz chopin42 #3304 üzenetére
Megértem, hogy kiszálltatok, ezek után én is kiszállnék.
Vén épület már a világ, Le, alacsonyra sűlyedett. Ha egyenest jársz: beütöd A gerendában fejedet. Hajolj meg, ha a fejtörő Gerenda ellenedre van... Én inkább betöröm fejem, Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
chopin42
addikt
No álljon itt egy újabb szösszenet az Extreme Digital nevű foskazalról.
Még múlt héten, azaz október 5-én rendeltem egy egyenes csiszolót postával együtt 11880 Ft-ért, kifizettem előre. Raktáron lévő termék, csomagautomatába 5 munkanap. Oké, legjobb esetben péntek, gondoltam én, hülye. SEMMI nem érkezett az automata értesítőn és a fizetési bizonylaton kívül. Szerdán telefonáltam, miután nagy-nehezen megtaláltam a számukat (jól el van dugva). Ügyintéző félszegen tájékoztat, hogy "őőő izé, csomagolás alatt lesz hamarosan valószínű, péntekre, vagy hétfőre megkapom". Majd megjött a levél az adatokkal, várható szállítás október 12, majd odaírták még, hogy sajnos a választott átvételi mód szerinti raktárban nem található a termék, október 14-én szállítják át. Nosza, írtam nekik a weblapjukon keresztül, igazoltam, hogy 2-5 munkanapos szállítás, RAKTÁRON lévő termék (végig az volt, 4-5 napos határidőkkel rendelhető). Valami sablon szar jött, majd amit arra írtam, arra már semmit nem reagáltak (ahogy a további, nem túl szívélyes levelekre sem). Majd 14-én délelőtt jött az értesítő, hogy csomagolás alatt, "amilyen hamar lehet, feladják". Ezt ma sikerült nekik, 16 óra körül. Kíváncsi vagyok, hogy holnap ideér-e a csomagautomatába. Kár, hogy hétfőtől csütörtökig bármelyik nap át tudtam volna venni a munkahelyem mellett, de holnap máshol dolgozom, így kerülő, ha véletlenül sikerül.
Úgyhogy nem tudom, mi volt velem, hogy tőlük rendeltem (pedig tudtam, hogy szarok), de gondoltam, a raktáron lévő cucc feladása nem nagy kaland előre fizetve, egy ilyen már volt, igaz, házhoz, a csodás royal futárral.
Hát tévedtem. A vicc az, hogy az összes levelükben október 12 volt a várható szállítás. A maiban is.
Ezentúl kerülöm őket, mint a tüzet, az ügyfélszolgálatuk egy kalap szar, az email címüket nem is teszik közzé, nem reagálnak, a saját dátumaikat sem tartják tiszteletben, hazug, aljas szarrágó banda. Remélem NEM lesz garanciális ügyintézés, de ha véletlenül igen, és szarakodnak, minden létező módon visszatámadok, és a büntetésig viszem a dolgot, ha lesz rá lehetőségem. Komolyan, ilyen hosszú szállítási időbe még SEMMI nem telt itthon, de Európából sem, sőt, Kínából is kaptam már meg csomagot előbb...Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
#24845312
törölt tag
válasz chopin42 #3308 üzenetére
Nálam a negatív rekordot szállítási idő terén az emag tartja. A júliusi megrendeléseket még mindig nem tudták elküldeni a saját boltjukba, holott már október közepe van. A boltban voltunk már benn, nem igazán érdekli őket a dolog, csak annyit mondtak, hogy még nem jött meg. Szemmel láthatóan semmi kivetnivalót nem láttak abban, hogy kb 3 hónap telt el a megrendelés leadása óta. Amikor leadtuk a megrendelést is "raktáron" státusz szerepelt az oldalukon a szóban forgó termékeknél, és azóta is többször volt már nekik "raktáron" a saját oldaluk szerint. Ők az örökös bajnokok ilyen téren, szerintem soha egyetlen másik bolt sem fogja tudni őket túlszárnyalni.
A második helyezett nálam az eshop24, ők a raktáron lévő termékeket 3 hét alatt nem bírták elküldeni (az oldalukon 48 órát írtak). -
inf3rno
nagyúr
válasz #24845312 #3309 üzenetére
Én csak utánvéttel szoktam venni bármit is. Nincs kedvem felszólításokat küldeni. Sok cég úgy gondolja, hogyha nála a pénz, akkor utána már ők tesznek szívességet, hogy elküldik neked az árut.
A minap volt egy vicces vásárlásom egy másik cégnél. Csak pár ezres tétel, de úgy küldték, hogy nulla volt az utánvéten. Nekem kellett szólnom, hogy ugyan már, hadd fizessem ki.Buliban hasznos! =]
-
chopin42
addikt
válasz #24845312 #3309 üzenetére
Szegény....
Micsoda véletlen, hogy pont ez a két szartenger egyesült...
Eshop24 pedig szerintem az a kategória, hogy épp sikerül-e szürkén behozni, vagy nem, mert azok az árak a többi mellett vagy haszon nélküliek, vagy áfacsaltak, vagy mindkettő.
Kitartást a várakozáshoz, az enyém ehhez képest semmi (bár attól még felkúr), de az a tény, ahogy az itthoni webshopok TÖBBSÉGE hozzááll a vásárlóhoz, kritikán aluli, amazon pl olyan elnézéstkérő levelet küldött magától, mikor tévedésből rendeltnek mutatta a gpu-t, majd nem küldte ki (előrendelés volt, bányászláz, akkor kellett volan fizetni, ha megjön), hogy komolyna éreztem, hogy sajnálják. Edigi válasza pl annyi volt, hogy "logisztikai problémák előfordulhatnak", ja rendelhető, 2-5 nappal, csomagolni és feladni meg nem sikerül 24 óra alatt. Ez van, itthon az emberek többsége szarik bele, a munkaadójuknak így is dől a lé, mit törjék magukat. Az is jellemző, hogy azok a boltok is 4,5 átllagosak, akiknél rendszeresen problémás a garanciális ügyintézés, szállítási idő, ügyfelekkel való bánásmód, kommunikáció. Mert a többség rendel, aztán nyomja is az 5-öst, viszont az az 1%, akinek elromlik a cucca, és ír, keveset nyom a latban. Ezért kell mindig a legrosszabb véleményeket alapul venni, mert pl ha mind garis ügyintézéssel kapcsolatos, lehet tudni, hogy nálunk is az lesz, ha arra kerülkne sor.
Pl a rendelésem most ezt mutatja: [kép]
(#3310) inf3rno Az utánvéttel az a baj, hogy akkor is beleszarhatnak, feláras, futároknál szinte SOSINCS kártyás fizetési lehetőség, automatánál okés, de kb ugyanakkora eséllyel szarják le. Nekem az a tapaszztalatom, ha előre kifizetem, valamivel több a hajlandóság, de a legaljának tökmindegy.[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
inf3rno
nagyúr
válasz chopin42 #3311 üzenetére
Amazon tényleg jó, nekem amazon.de-vel volt gondom, hogy nem utalták vissza a pénzt, amikor nem jött a csomag, aztán meg mégis jött a csomag, visszaküldeni meg nem akartam, úgyhogy vissza kellett csinálni az egészet. Mint kiderült, mégis küldtek pénzt, csak valami gift accountra, amiről azóta sincs fogalmam, hogy micsoda. Még nekem kellett szólni a végén, hogy szedjék le arról a pénzt.
Persze, hogy akkor is beleszarhatnak, de mondhatom azt egy hét után, hogy akkor szevasz, megveszem inkább másnál, töröljék a rendelést. Általában ilyenkor megcsörren a telefon, hogy azonnal intézzük. De ezek mondjuk nem edigital, aqua, emag, alza, stb... Gondolom azért neked az ár erősen számít, különben nem várnál ennyit vele.
Buliban hasznos! =]
-
#24845312
törölt tag
válasz chopin42 #3311 üzenetére
Magyar nagyker árak alatt vannak jóval (eshop24), legalábbis amikor épp akciós áron van náluk valami (mondjuk úgy könnyű olcsónak lenni, ha azon az áron nem tudják elküldeni a szóban forgó termékeket).
Nem várok én már ezekre a megrendelésekre, semmisnek tekintem őket. Csak kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki belőle. Emagnál több megrendelésem is volt, párnál már jelentkeztek, hogy mivel én nem vettem át őket, ezért törlik őket. Írtam nekik olyan válaszlevelet, hogy csak na, nem fukarkodtam a csúnya szavakkal sem. Persze visszapattant az összes tőlük. -
#21346560
törölt tag
válasz #24845312 #3314 üzenetére
Én már 2x rendeltem tőlük cuccot, mindegyik meg is jött kb 3 hét alatt! Az egyiket konkrétan most raktam a gépbe, 58.000 Ft volt a Ryzen 5 3600X. Türelem rózsát terem!
-
inf3rno
nagyúr
válasz #24845312 #3317 üzenetére
Jajj hát azt mindenki tudja, hogy nem úgy van. Amúgy pont ebbe futottam bele biciklis boltnál, hogy x dolog nincs raktáron, és mondtak nekem egy 3 hetes beszerzési időt. Azért az ember azt gondolná, hogy minden héten beugranak a nagykerhez, aztán hoznak ezt meg azt.
Buliban hasznos! =]
-
#24845312
törölt tag
válasz inf3rno #3318 üzenetére
A honlapjuk szerint vannak náluk külön raktáron lévő dolgok, meg vannak, amik csak rendelésre elérhetők. Én szándékosan azért rendeltem raktáron lévőt, hogy ne kelljen rá sokat várnom. Ha tegyük fel pont az orrom elől elvitte valaki a raktáron lévőt, akkor legalább egy e-mailt írhattak volna, hogy már nincs meg, de tudnak szerezni x héten belül, kérem-e így is? Máshol legalábbis így szokták csinálni.
-
gabe_
őstag
Üdv mindenkinek, egy kis rövid történet a közelmúltból, amihez egy kis segítséget/tanácsot szeretnék kérni.
Évek óta kuponos nyaralásokkal szoktunk nyaralni, eddig még nem jártunk így, tény hogy én is figyelmetlen voltam, de a szállást nem tartom korrektnek.
-Vettünk egy 3nap/2éjszakás vouchert az egyik hotelba.
-A kupon árának átutalása előtt telefonon egyeztettük a szállással, hogy az általunk kívánt időpontra van-e szabad szobájuk. A hotel munkatársa azt mondta, hogy van, beírt minket, mehetünk a kivánt időpontban.
-Ezután átutaltam a kupon teljes árát (erre volt 5 munkanapunk)
-Másnap azért a biztonság kedvéért mégegyszer felhívtam a szállást, hogy minden rendben van-e, megkapták-e az utalást. A hotel másik munkatársa azt mondta a telefonban, hogy az időpontfoglalás nem így működik, e-mailben kell foglalni.
-Ok, leírtam e-mailben is a kívánt időpontot, itt hibáztam, hogy sajnos október helyett tévesen novembert írtam.
-Jött a válasz, hogy ok van szabad helyük. Ekkor vettem észre a hibámat, amit még aznap korrigáltam is nekik.
-Jött a válasz, hogy erre az időpontra nincs szabad szobájuk.
-Közben megnéztem, a bookingon és a továbbra is elérhető kuponos honlapon is jelzett szabad szobát arra az időpontra.
-Újabb telefonos egyeztetés, de sajnos nincs szabad szoba
-Ok, akkor szeretnénk elállni a vásárlástól, kérnénk vissza a pénzünket. E-mailben megigérték, hogy visszautalják, de eddig semmi, már túl vagyunk 15 napon. Többször telefonáltunk, e-maileztünk a szállással, szóltunk a szallasguru.hu-nak is, de az igérgetésen kívül semmi nem történt.Már lassan kezdem elengedni a dolgot, hogy visszakapjuk a pénzünket, de csak nem hagy nyugodni. Milyen módon tudnám az esetet a fogyasztóvédelemnek bejelenteni?
Bocs hogy ilyen hosszúra nyúlt...Sovány szakácsban sose bízz!
-
gabe_
őstag
válasz inf3rno #3322 üzenetére
E-mailben már küldtem többször is, illetve kértem hogy írjanak egy határidőt, ameddig visszautalják, de azokra okosan nem válaszoltak.
Ez a békéltető testület úgy működik, hogy bemegyek a helyi kirendeltségükbe ügyfélfogadási időben a kinyomtatott e-mailváltásokkal, és előadom a panaszom?
[ Szerkesztve ]
Sovány szakácsban sose bízz!
-
inf3rno
nagyúr
Az email nem hivatalos. Tértivevényes levelet kell küldeni, határidőt kell kikötnöd nekik, azt hiszem kamatot is felszámolhatsz, de ebben nem vagyok biztos. Ahogy nézem fizetési meghagyás a következő lépcső, ha nem fizetnek. A másik lehetőség, hogy bemész a bankodba, és kéred, hogy szerezzék vissza a pénzed. Még akár a rendőrségre is bemehetsz és feljelentheted őket. A békéltető is szóba jöhet továbbra is, ahogy nézem. Ahhoz szerintem bizonyítéknak az lesz jó, ha legalább egy felszólítást küldesz rendes levélben.
Buliban hasznos! =]
-
mauimagic
senior tag
B-tel gariztatással van tapasztalat?
Írtak a bejelentésre egy sablon szöveget, hogy "gyári csomagolásban, összes tartozékkal, stb." kell visszaküldeni.
Nálam már ez kib@szta a biztit, de visszaküldtem szó nélkül.Egy hete van náluk, emailre nem válaszolnak, pontosan meddig ülhetnek rakta, mikor érdemes komolyabban elkezdeni fenyegetőzni?
Valami azt súgja, hogy nem lesz egyszerű menet...
-
mauimagic
senior tag
Igen, sajnos balek voltam, tönkrement anno a telefonom, gyorsan kellett új. De van "boltjuk", ott vettem át...aztán most derült ki számomra, hogy a pesti bolt csak "szerződött partner", maga a cég a szokásos jászárokbasznádi esztergaműhelybe bejegyzett webshop...
Persze ez csak a céginfóból derül ki, a honlapról sajnos pont lemaradt a székhely
-
#24845312
törölt tag
válasz mauimagic #3329 üzenetére
B-Tel-től még nem vettem semmit, de egyébként elég sok cégnek van egy székhelyszolgáltatónál bejegyezve a cég székhelye, pl. ilyen a PCX is, nincs ebben semmi rendkívüli. Nekünk, vevőknek egyébként sincs a székhelyen lévő címen semmi dolgunk.
A webshopban kötelezően fel kell tüntetni a székhelyet is (fönt is van nekik), meg minden más egyéb dolgot is. A B-Tel esetében az Információ - Elérhetőségek résznél találod a cég címét és elérhetőségét, illetve itt van feltüntetve az is, hogy ha személyes átvételt szeretnél, akkor melyik cégnél, milyen címen tudod ezt megtenni.
Az Információ - ÁSZF résznél pedig az adószámtól kezdve a cégjegyzékszámon keresztül a székhelyig minden létező adatot megtalálsz (de a számlán is szerepelniük kell). -
#24845312
törölt tag
válasz mauimagic #3331 üzenetére
Az ÁSZF elején egyből fel van tüntetve a székhely, nem kell bogarászni, de én azt nem értem, hogy a székhelyen mit szeretnél csinálni? Ott csak a cég hivatalos iratai vannak, ott nincsenek telefonok, nincs bolt, nincs semmi, ott a vásárlónak semmi keresnivalója sincs normál esetben.
Ezért hoztam szóba a PCX-et, mert elég nagy bolt, biztos ismered. Az ő székhelyük is egy székhelyszolgáltatónál van bejegyezve, Csomádra, de ennek semmi jelentősége, mert mi, vásárlók ha személyesen akarunk tőlük bármit is vásárolni/átvenni, akkor egy teljesen másik címre kell mennünk (Budapest, Duna Plaza), a székhelyen semmi keresnivalónk sincs, ott nincs bolt, nincs PCX-es dolgozó, nincs áru.
B-Tel esetében annyiban különbözik a helyzet, hogy nekik nincs fizikai boltjuk (csak webshop), így sajnos csak a 2 db e-mailcímre és a telefonszámra lehet hagyatkozni, mint elérhetőségi lehetőségre. -
mauimagic
senior tag
Semmit nem szeretnék a székhelyen, csak elég jellemző, hogy az elérhetőségüknél nem tüntetik fel... anno a vásárlásnál a személyes bolti átvételt választottam, bevallom nem gondoltam arra, hogy a boltnak semmi köze a céghez.
A szlovák-román-stb hajléktalanok nevére bejegyzett cégeken kívül immár erre a trükkre is figyelni fogok.
Gondolom az emailemre pedig azért nem sikerült válaszolniuk, mert a tulajdonos nagypapája a customer relations manager, és lassan megy neki a gépelés...
Lassan az AliExpress-ről biztonságosabb bármit rendelni, mint itthonról, ott legalább van dispute, ami viszonylag korrekt.
Te egyébként szintén webshopos vonalon mozogsz, hogy véded a mundér becsületét?
-
#24845312
törölt tag
válasz mauimagic #3333 üzenetére
Mert a székhelyen nem is tudod őket elérni (vásárlóként). A cég adatainál viszont már kötelezően szerepelnie kell a székhelynek is (adószámmal, mindennel együtt). Az elérhetőségi adatoknál azoknak a dolgoknak kell szerepelnie, amiken keresztül el tudod őket érni, pl. telefonszám, e-mailcím, vagy ha van valós bolt is (nem csak webshop), akkor annak a címe is, nyitvatartási idő, stb. Sok webshop esetében odaírják a székhely mellé azt is, hogy nem átvételi pont, mert gondolom sokan ott próbálták már átvenni a rendelt dolgokat (vagy visszavinni/küldeni garanciáztatni), mert nem tudták, mi az hogy "székhely", lehet azt hitték, hogy ott van a vállalkozásnak a boltja vagy raktára.
Nem védek én senkit/semmit, ahogy írtam, nem is ismerem őket, de még csak nem is rendeltem tőlük soha. Webshopom nincs, bár tervben volt/van. Nagyon szigorú szabályoknak kell megfelelnie minden webshopnak, mert könnyen ugrik a büntetés. (Alza kapott is az idén egy kb 900 millió Ft-os büntetést.)
-
#24845312
törölt tag
válasz inf3rno #3335 üzenetére
Google Maps-et én is meg szoktam nézni, de vigyázni kell vele, mert sokszor 5-10 évvel ezelőtti állapotokat mutat még (dátumot is nézni kell). Előző lakhelyemen pl. 7 évvel ezelőtti utcanézet látható, pedig megyeszékhelyről van szó (Győr).
Vagy volt, hogy fogorvosi rendelő címét néztem meg rajta, de csak a nagy pusztaságot mutatta, egyetlen ház sem volt még arra. A valóságban meg már egy komplett utcát fölépítettek oda. -
#24845312
törölt tag
-
mauimagic
senior tag
válasz mauimagic #3325 üzenetére
Na 4 héttel az átvétel után a B-tel felhívott, hogy nem garis a telefon, mert sérült a kamera védő plexi, így a többi hibával nem is foglalkoznak.
Gondoltam egy ütésálló telefonnál ez belefér. Elkértem a szervíz munkalapot, aztán megyek tovább, amint visszaküldték a telefont.Tud valaki normális független szervízt, ahol bevizsgáltathatom a telót? Lehetőleg Budán.
-
scavy
tag
Sziasztok!
mobilex.hu - erről valakinek negatív tapasztalat esetleg? Tudom, hogy az árukeresőn megbízható boltként van megjelölve, de mostmár a turbado.hu -n történtek után picit szkeptikus vagyok.
Azt írják, hogy az összes Samsung készülékükre 2 év gyári gari jár, a telefonban is ezt mondták. Viszont a Samsung magyarországi ügyfélszolgálata meg azt mondta, hogy bizonyos formátumú jótállási jegyet kell hogy kapjak a vásárláskor. Az oldalon pedig azt írják hogy a számla minősül jótállási jegynek is egyben. Itt veszítettem el a fonalat. -
inf3rno
nagyúr
A szogker.hu-nál nincsenek a helyzet magaslatán. Igazából van, ami nincs raktáron, és hetekre tudják beszerezni, de ez a kisebb gond, általában felajánlanak valami alternatívát. Ami most kiverte a biztosítékot, hogy rendeltem egy arcvédőt tőlük. Ez az olcsó plexis cucc, amit pl fűnyíráshoz szoktak használni. Az idiótája meg persze a plexi közepére ragasztja az árcédulát, ahonnan ha le akarom vakarni a ragasztót, akkor összekarcolom az egészet. Egyébként sem lehet teljesen levakarni, az eddigiek alapján. :S Komolyan hülyét kapok már ezektől.
Buliban hasznos! =]
-
Potrien
senior tag
Tudtok esetleg olyan boltot,embert ajánlani aki új számitógépet rak össze?
-
chopin42
addikt
válasz boogie84 #3347 üzenetére
Ja, haver is úgy kapta, hogy az aio-ra úgy szerelték felé a ventit, hogy beleért a radiba, és kerregett. Ennyit a tesztelésről...Más boltnál is olvastam itt (asszem ipon), hogy el sem indult a "tesztelt" gép.
Úgyhogy én az összerakást hanyagolnám a mai észkombájnokkal, akik amúgy is sz@rnak mindenre, "hé Józsi, kész vagy már, mennék cigizni? -Jaja, mehetünk! Bekapcsoltad? Nem, biztos jó, meg amúgy a paraszt úgy sem ért hozzá..." valahogy így képzelem el.
Potrien Rakd össze magadnak, jó móka, megtanulod, van sok leírás, meg aránylag könnyű is.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
-
boogie84
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Motoros topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- Apple iPhone 11 - népalma
- Tőzsde és gazdaság
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 27QP88D-P Dual Ergo Monitor Szett!2x27"/IPS/2560x1440/HDR/Type-C/Dual Ergo Kar/
- Raspberry Pi Zero W (v1.1) + 16Gb Sandisk UHC microSD
- Latitude 5290 2-in-1 12.3" FHD IPS érintő i5-8250U 8GB 256GB ujjlolv 4G LTE gar
- X13 Gen1 27% 13.3" FHD IPS érintő Ryzen 7 PRO 4750U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest