- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SteveBeard
senior tag
aqua electromax
Rendeltem tőlük egy üvegfóliát, a termékleírás szerint kimondottan s6 Edge-hez.
Az alábbi képen látható xart kaptam.
A reklamációmra a válasz:
"A beszállító ezt küldte S6 edge fólia-ként, a termékeket nem áll módunkban ellenőrizni.
Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük!"
Mivel nem túl nagy összegről van szó, (2590 Ft) ezért sem visszaküldeni, sem visszavinni nem éri meg 200 km távolságból.
Soha többet nem veszek innen semmit és ahol tudom hirdetem is ezt az undorító hozzáállást.Steve
-
313313
addikt
válasz SteveBeard #2001 üzenetére
Nem kell ezen így kiakadni, le van kerekítve a készülék kijelzője, ezért ekkora a fólia.
Olyat keress, amin full face felírat olvasható, azzal meg kb az lesz a baj, hogy rálóg a szélére, de nem ragad oda, ha odaragad, akkor nem érzékel a szélén...
"Sík" kijelzős telefont kell venni, amire lehet fóliát rakni.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
mukurisho
tag
válasz SteveBeard #2001 üzenetére
Csatlakozom az előttem szólóhoz.
Samsung betegség...
még a sima S7 re sem kapni értelmes fóliát, mert azon is lekerekített a széle az üvegnek...
több gsm boltossal is beszéltem akik elmesélték, hogy ilyen van, de ezt is kevesen árulják a sok reklamáció miatt.
Ami full cover az drága, ennek ellenére:
vagy nem méret pontos
vagy nem ragad
vagy nem érzékel rendesen a kijelző...itt egyedül abban hibázott az aqua, hogy nem tett föl képet róla...
-
313313
addikt
-
Pszihonaranc
senior tag
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a tér-erővel? (ter-ero.com)
Most csak nagyon tömören leírom mi történt:
-rendeltem új telefont régebben innen
-fizettem, megkaptam
-eltelt x idő, telefon elromlott
-szerencsére még garanciális időn belül
-megkeresem a boltot, hogy érvényesítsem a garanciát
-nem lehet, becsődölt...
FINIlyen csődbement boltok esetén mi a protokol? Semmilyen létező elérhetőségen nem lehet felvenni a kapcsolatot. Hogy, kin keresztül kell érvényesíteni a garanciát?
-
TIT
veterán
válasz Pszihonaranc #2006 üzenetére
Szia!
A gyártón keresztül esetleg,ha gyári gari volt akkor főleg és nem bolti vagy nem kinti regiós.
-
Pszihonaranc
senior tag
És ha már a gyártói garancia lejárt, és csak bolti maradt?
-
mukurisho
tag
válasz Pszihonaranc #2008 üzenetére
Arra vess keresztet....
A bolti gari egyébként is olyan mint egy szép ígéret -
Pszihonaranc
senior tag
Szó mi szó, nem ajánlom a ter-ero.com-ot
-
Pikkolo^^
addikt
Az Edigital csúnyán át akar verni. Minden raktáron lévő Biotech USA étrenkiegészítő termékre 15% kedvezmény van azonban náluk a matek nem erősség, ezért nem sikerült levonni a megfelelő kedvezményt. A 15%-ot a shaker-re is írják és csak a kuponosok közül válogattam.
Természetesen 2 napja írtam az ügyfélszolgálatra és azóta nem reagáltak. A kosárban benne maradtak a termékek, de némelyik elfogyott, ezért nem lesz belőle vásárlás.
-
Ciccuka
veterán
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Pikkolo^^
addikt
válasz temporello #2015 üzenetére
Jogos, az a fránya apróbetű. Akkor regisztrálok X accountot és kész
-
pinnacle
nagyúr
Sziasztok! PCX-nél nekem idáig nem volt problémám, de most 2 hozzászólásban is írták, hogy használt terméket kaptak csere garanciánál. Illetve lehet, hogy ahol sokan vásárolnak, ott többször lehet probléma is?
Egyáltalán van ajánlható bolt (jó lenne a XIII. kerületben), vagy mindenhol gond van? Nem is értem, hogy miért nincs "Prohardveres" bolt.[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz pinnacle #2017 üzenetére
Nem olvastam/hallottam a konkrét esetekről, amit említesz. De az első év után a használtra csere teljesen elfogadott dolog. Pláne ha ezt le is írják, illetve x+x évnek hirdetik a garanciát/jótállást.
Szerk.: Apple is felújított készülékekre cserél, nem újakra...
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
pinnacle
nagyúr
Itt írták. Nem derült ki, hogy mennyi időn belül jelentkezett a hiba, és milyen típusú garancia volt. 1 éven belüli cseregaranciánál jelzi a PCX , hogy nincsen javított alkatrész, ha meghibásodott cseréljük.
Törvény szerint
306. §
(1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet,Apple-re valahogy nem vonatkozik a törvény, kérdés nélkül javítottat adnak.
Ezt meg gondolom, senki sem tartja be.Nekem azt mondták, hogy valami jogszabály miatt írnak 12+24 hónapot, de az 3 év valójában. iPonnál jelzik, hogy 5 év gyári garancia, persze lehet, hogy a számlán már ők is 12+48 hónapot írnak.
Illetve az is írják, hogy
"A Fogyasztó – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az a Fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat."Cserélni új termékre lehet.
Köszönöm a válaszokat. Hogy más is tanuljon belőle, a mai napi tapasztalat:
Felhívtam az NFV-t (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság) és korrektül, gyorsan válaszoltak, új lapot kell, hogy kapjak. Ha véletlenül nem így történik, akkor náluk lehet panaszt tenni és rendezik. Bár szerintük elég csak említeni a kereskedőnek a Hivatal nevét, ez általában célravezető.
Engem még egyenlőre "altatnak", holnap beszélnek a nagykerrel...[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
Egy év jótállás a kötelező, a többit a gyártó/kereskedő adja a saját feltételeivel.
Itt egy példa, hogy mit is ad az ingyenes plusz 1 év garancia...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz pinnacle #2020 üzenetére
Azért használt és használt között is van különbség...(más egy hónapokig használt dolog, és más egy olyan amit megvettek, kipróbáltak, vagy ki se próbálták csak kibontották és visszaküldték hogy nem tetszik...)
Gondolom gyártója válogatja, hogy újat/használtat/felújítottat/akármilyent adnak az 1 év kötelező jótállás után.
Azért bontják meg 1év+xév-re mert különbség van közte. Az első évre vonatkozókat törvény szabja meg, utána a gyártó szabja a feltételeit.Fogyasztóvédelmet meg hagyjuk, nem egyszer adtak fals infót a fülem hallatára a vevőnek:
- Vett valamit boltba, visszahozta, hogy kéri vissza az árát, mert nem kell neki.Fogyasztóvédő felhív, azt mondja kereskedő 14 napig köteles visszavenni a terméket. Könyörgöm nem netes vásárlás, hanem személyes.
- Vett telefon, terméket visszahozta, hogy nem tetszik neki, 24 órán belül köteles visszavenni a kereskedő. Kereskedő nem veszi vissza (miért is tenné, ha használatba vették a készüléket). Fogyasztóvédelem felhív, ahol megerősítik, hogy 24 órán belül a vevő visszaviheti, kereskedőnek vissza kell vennie...
És egyéb esetek, szerintem olyan, mint normális fogyasztóvédelem nem működik, egy vicc az egész hivatal...[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
-
313313
addikt
Pedig van, Samsung pl az 1 éven felüli jótállást rögtön regisztrációhoz köti. Aztán elehet szemezgetni mikre milyen feltételekkel van "korlátozott Samsung jótállás".
Ezeket a garancia papírokon se szeretik feltüntetni, neten kell utána járni...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
pinnacle
nagyúr
Gondolom ez azért 5 év cseregaranciát jelent. Mondjuk nem tudom, hogy RAM-ot egyáltalán lehet-e javítani. Persze az sem derül ki, ha használtat adnak.
Az is kérdés, hogy a garanciaidő alatt csere miatti újrakezdés, 1 éve belül, vagy azon túl is érvényes.
-
313313
addikt
LG a független telefonjaira pl 1 év jótállást vállal, Samsung 2 évet, ha regisztrálod a terméket.
Polllen: A szavatosság 2 év vásárlástól számítva, viszont 6 hónap után a vevőé a bizonyítási teher.
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz pinnacle #2029 üzenetére
Igen cserélik a terméket, de nem egyből. Az első évben gyorsabban hetek kérdése, utána sokat hallani 1-2 hónapos ügyintézésekről, mivel a gyártóknak küldik vissza.
Hogy mikor és milyen garancai/jótállás indul újra, az gyártója válogatja.
Általában az első 1 évben szokott csak újraindulni, van olyan, hogy nem a teljes x év indul újra, hanem, az eltelt hónapokkal tolódik ki a garancia.
Fél éve cselétek nekem egy HDD-t a 3. évben (olyan 5-6 hét volt, a csere), az eladó elmondás szerint újraindult a 3 év garancia/jótállás.[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
TIT
veterán
Lg tv-re,moncsira 3 év a gari.
Ha cserélik a terméket újraindul a gari,csak alkatrésznél tolódik ki. -
chester99
aktív tag
Üdv
2 hete rendeltem a sportfactor.hu oldalról egy rövidnadrágot, facebookos hirdetésen találtam rá, megrendelés közben csak az előreutalás opciót lehetett kiválasztani, kicsit fura is volt, de megtettem. Sajnos 2 hét alatt sem érkezett meg a termék, az emailekre nem válaszolnak, telefonos elérhetőség nincs, facebook oldalukat törölték. Mik a lehetetőségeim, hogy visszakapjam a pénzem (6500 ft)?
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
Sajnos belefutottam az Xpláza(www.xplaza.hu) nevű boltba, és rendeltem egy egérpadot előre utalással.
A termék raktáron volt/van múlt héten hétfőn utaltam a pénzt, és azóta sem adták fel. Pénteken és tegnap is írtam mailt nekik, de nem válaszoltak eddig. Ezt a hetet megvárom, aztán írok a békéltető testületnek, úgy láttam, hogy hozzájuk kell fordulni ilyen ügyekben. -
#76500480
törölt tag
Valaki meg tudná válaszolni, hogyha én az elállás jogával élve nem a pénzt akarom, hanem egy másik terméket azaz cserét, akkor annak kiszállítását az eladó fizeti vagy megint a vevő? (Azt tudom, hogy a reklamált termék visszaküldése a vevő terhe)
[ Szerkesztve ]
-
motocoder
aktív tag
Kander.hu,xplaza.hu nem ad a termékről áfás számlát/visszaigénylés felejtős/ és megfelelő garancialevelet!!!
Nem ajánlom![ Szerkesztve ]
-
,
addikt
válasz motocoder #2044 üzenetére
Pedig ezt írják a kander.hu oldalon:
"Az áru számlája a csomagban kerül elhelyezésre, a Kander.hu minden csomagra biztosítást köt."Ft alapú számlát nem adnak, de ezt előre jelzik is:
"Számláinkat Euroban állítjuk ki aktuális forint árfolyammal feltüntetve. Céges rendelés esetén EU adómentes számlát állít ki a Kander s.r.o. 10100 Praha V doline 1515 1/c." -
motocoder
aktív tag
Nekem a csomagba se számla,se garancia levél nem volt.
Telefonon nem lehet őket elérni!
3 nap után válaszoltak a levelemre és küldtek egy 0%-os áfás számlát emailba.
Amin se pecsét se aláirás nem volt.
Ami persze semmire sem jó!
Kérdem Én hol van Eu-n bellül 0% áfás számla?)
Sehol!
Ezek azért tudnak jó áron termékeket eladni ,mert az áfát benyelik!
Adócsaló cég!
A számlát garanciának sem fogadják el sehol![ Szerkesztve ]
-
,
addikt
válasz motocoder #2046 üzenetére
Félreértés ne essék, én nem védeni akartam őket, csak leírtam, ami a honlapjukon szerepel.
Én is vásároltam már tőlük több alkalommal, szerencsére nekem nem volt velük gondom. Eurós számlát kaptam, ez tölti be náluk a garanciapapír szerepét is, tehát az azon szereplő dátumtól kezdődően él a garancia a vásárolt termékekre. -
lafaty80
őstag
válasz motocoder #2046 üzenetére
a 0%-os számla nem ördögtől való, az hogy te nem hallottál esetleg róla az más kérdés. Kérdezni lehet ezt ahogy tetted is, de tehetted volna ezen hsz előtt az interneten is a megfelelő helyen . Van pár opció, ami miatt 0%-os lehet...
Én sem védeni akarom a céget,
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
SybenX
őstag
Sziasztok!
2017. januárjában a fotoplus.hu webshop-ból vettem egy sony milcet amihez +3 év kiterjesztett garanciát kínáltak ingyen egy promóció keretében az alap 1 évhez. Most tudtam meg, mivel megkérdeztem tőlük ,hogy hogyan működik ez a +3 év gari, mert érdekelt, hogy ha eladom az alap kit objektívet, akkor arra is érvényes-e és megtudtam, hogy kellett volna, hogy kapjak egy sony garancia hosszabbító kártyát amin egy kód segítségével regisztrálás után kaptam volna meg a +3 évet. Na most a helyzet az, hogy én nem kaptam olyan kártyát és nem is tudtam, hogy kell hogy kapjak , mivel nem volt sehol semmilyen tájékoztatás az oldalukon. Valószínűleg kifelejtették a dobozból ,mert online rendeltem ,de most ez így átverés, mert +3 év garival hirdették, de nem kaptam meg. Írtam nekik, nem válaszoltak kedd óta. Árukeresőn is írtam egy szép értékelést, arra általában válaszolnak, de még nem került ki az oldalra. -
motocoder
aktív tag
A Hardverker nevü oldalon rendeltem terméket.
A rendelésemet 2 hét után törölték a rendszerükből,mert nem kaptak elég terméket a beszállitoiktól.....
Ez az információt mondhatták volna elöbb is,mert akkor nem várok erre a kamu webshopra!!!
Furcsáltam is ,hogy mindenhol Ők a legolcsobbak.
Így könnyű,nincs is nekik a termékből!
A HardverKERt nem ajánlom senkinek sem!!!
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gmail
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...