- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vineforex
újonc
Ha telefont rendelsz a Partnerogsm-től bízz a szerencsédben, hogy nem fog elromlani. Mert addig vannak csak rendben a dolgok.
Ha meghibásodik a készüléked, számíthatsz rá, hogy hónapokig nem kapod vissza megjavítva. Nekem 10 hét után telt be a pohár. Először 3 hetet töltött náluk a készülék garanciális javításon, aztán visszaadták ugyanazzal a hibával, amivel leadtam. Ismételten visszaadtam javításra. Többszöri telefonon történt érdeklődésemre csak hitegettek, hogy "ezen a héten kész lesz"". Nem lett kész.
Az eladó udvariatlan volt és mogorva. Hét hét után elegem lett ebből a huzavonából és visszaköveteltem a készülék vételárát (vásárlói jog, lásd: nfh.hu).FONTOS MÁSOK SZÁMÁRA IS: a garanciális javításra beadott készülékem amikor átvették,
nem adtak jegyzőkönyvet az átvételről !!! , pedig ez kötelező előírás, ez alapján hosszabbítható meg a garanciális időtartam a javítás időtartamával. Ezen szerepelni kell mindkét fél aláírásának. (Egy példány a vevőnél, egy az üzletbenkell maradjon.) Csak egy átvételi elismervényt kaptam egy papírfecnin, amit visszakértek, amikor először visszakaptam a még mindig hibás készülékem. Szóval nem maradt nálam semmi igazolás a javításról (amit el sem végeztek) és annak időtartamáról.
Biztos vagyok benne, hogy tudatosan nem adták ki a jegyzőkönyvet egyik alkalommal sem, mivel amikor személyesen a kilencedik hét után közöltem velük, hogy ha nem fizetik vissza a vételárat, a Fogyasztóvédelemhez fordulok, akkor előkerült a jegyzőkönyv formanyomtatvány és arra írták rá, hogy visszafizetik a készülék árát. Tehát természetesen tartanak nyomtatványt, ha esetleg ellenőrzést kapnának, nehogy emiatt büntetést szabjanak ki rájuk, csak nem adják oda a vásárlónak. Véleményem szerint ez a vásárló tudatos megkárosítása.Szóval ennyit a megbízható PartneroGsm-ről.
-
fannah
újonc
Én a hardverkerről szeretnék véleményt írni, igazából nagyon fel vagyok háborodva rajtuk.
Felháborító a kiszolgálásuk.
A laptopom 09.16 óta náluk porosodik. 3 hete mikor ellátogattam a Berzencey utcában levő szervizbe, azt mondták: alkatrészre várnak, és majd jövő héten hívnak, jöhetek a laptopért. Aztán értesítettek telefonon, hogy mégsem lehet megcsinálni a gépem. A következőt ajánlották: vagy visszarendelik a központi szerviből és visszakapom a garancia árát, vagy várhatok még a csodára…
Azóta nem veszik fel a telefont, nem válaszolnak az e-maileimre…
Életemben nem volt még ilyen rossz tapasztalatom.. Az biztos, hogy ha végre visszakapom a gépem és a garancia árát, akkor messziről el fogom kerülni ezt az üzletet, és másoknak is ezt ajánlom. -
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1403 üzenetére
Ja,olyan nincs.
Neekm a razer egerem rohadt ott 2 hónapig,sok levelezgetés után k.p. vissza lett,de állítólag nem szokott ilyen előfordulni és a nagyker szarakodott.[ Szerkesztve ]
-
Peter6896
csendes tag
válasz fricz19 #1384 üzenetére
Üdv.
Nekem is volt IPON garis ügyem de korrektek voltak kérés nélkül felajánlottak egy csere kártyát a javítás idejére.Igaz elsőre nem jött össze a javítás ami után csere lett egy új 460gtx-re .Viszont nem találkoztam semmi kellemetlen dologgal velük kapcsolatban a garancia futár is időben jött.
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Peter6896 #1405 üzenetére
Én hasonló esetben - többszöri rákérdezésre - sem kaptam kölcsönbe VGA-t, pedig egy +60k-s vga-t vittem vissza gariztatni.
Majd' 6 hét után rájöttek, h nem lehet javítani, és visszaadták a pénzt. De lehet kellett hozzá, h bemenjek, és az asztalra csapjak
Nyilván nem fogok ott többé vásárolni...
-
macskajancsi
aktív tag
Hi!
Az Office Shoes-t nem ajánlom senkinek.
Fél év után levált a Skechers cipőm mindkét talpa.
Visszavittem, 15 nap múlva jött a válasz, hogy "Tartósan és rendszeresen víz érte a cipő felső és belső részét is."
Na hogy ez mekkora bullshit, arról inkább nem beszélnék.
Persze a saját központjuk vizsgálta meg, így egyből kértem akkreditált, független vizsgálóintézet vizsgálatát.
Kíváncsi leszek a végeredményre.Máshol ilyen tünet után egyből visszakaptam a pénzt, nem szőröztek egy ennyire nyilvánvaló problémánál.
De itt többet nem veszek semmit, az is biztos.coito ergo sum...
-
runner 125
nagyúr
válasz macskajancsi #1410 üzenetére
Pedig 1-2 CAT cipőt már vettem tőlük, azokkal soha nem volt bajom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
macskajancsi
aktív tag
válasz runner 125 #1411 üzenetére
Ne is legyen.
Amíg nincs probléma, addig szvsz nem is derül ki a bolt valódi hozzáállása a vásárlóval kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
coito ergo sum...
-
sza.sa
tag
Sziasztok!
Más is járt már úgy, hogy hivatalos Apple Premium Resellertől használt iPone-t kapott, mint új készülék (szeptemberben már aktiválva volt)?
Sőt, nem is magyar töltővel, és GSM forgalmazóhoz szóló garanciával?sza.sa
-
-
picimano0011
újonc
Fekete pontot kezdeményeznék mokas_gizi felhasználókat. Hírdet 8000mW-s wifi netvadászt, venni akartam tőle erre közölte, hogy csak 2000mw-s van. Jó, rendben megvettem, hét legelején megkapta a számlájára erre közölve lett vele hogy legyen szíves időben feladni postán mert karácsonyi ajándék lesz..Erre az a válasza, hogy majd a héten valamikor feladja és majd megjön jövőhéten (valamikor) teszem hozzá kedd már szenteste...Megjött a csomag, ki lett bontva az ajándék, erre feltűnt, hogy hiányzik a csomagből az USB kábel...Nem vádaskodok hogy hova tűnt, de gyárilag nem felejtik el beletenni..
wágner szilvia
-
Balinov
félisten
válasz picimano0011 #1416 üzenetére
mar nem azert, de a topik cimet lattad?
Feketelista, avagy a rossz boltok topicja - Hardverapró feketepontot ne ide írjátok!
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
szacso
csendes tag
Sziasztok
Tapasztalat a "PCX"-el kapcsolatban.Komplett gépet rendeltem tőlük, összeszereléssel. 3 nap múlva kaptam értesítést ,hogy átvehető.Hívtam őket megerősítésért, de állandóan foglaltak voltak.A boltnál kígyózó sor az utcán (akkor még hideg volt).1 órás sorban állás után kiderült, a gép még nincs kész, de fél óra múlva jöjjünk vissza és álljunk sorba újra...Visszamentünk, de eltelt még 1 óra.Otthon gép beüzemel, majd a "BIOS" nem látja az SSD-t.Gép megbont, csatlakozásokat átnéz, tápkábel nincs csatlakoztatva.Ennyit a szakszerű összeszerelésről és tesztelésről (ezt ígérték az 5000 Ft-ért) .A belső kábelezés amúgy katasztrófa (egyik front USB nincs bekötve, Sata kábel megtörve stb.).Ezután a negatív hozzászólásomat törölték a weboldalukról (igaz az összes negatívat törölték arról a hétről...) Imádkozom, hogy ne kelljen garanciát intézni náluk!
Üdv.: szacso[ Szerkesztve ]
"You Can't Always Get What You Want"...
-
TannerHUN
aktív tag
Én a mostani gépemet ajándék összeszereléssel vettem. A futár csak a gép alaplapi dobozát és magát a Thermaltake gépház dobozát hozta, benne a géppel. Csak lestem mikor odamentem hozzá. Kérdeztem, hogy kapok még dobozt. Azt mondta nem, csak ennyi az egész. Na mondom jól van... Eltelt fél hónap a Corsair Dominator ramok elszálltak. Nagy nehezen felvették a telefont... Jelentés után 2 napra jött is a futár elvinni a hibás ramokat. Kb 4 hét után gondoltam felhívom őket, megkérdezem mi a gond, hogy nem küldenek helyette másikat. A "szervizes" kolléga azt mondta, még tesztelés alatt vannak a memóriák. Mondom jó... Rá 3 hétre megint telefonálok. Itt is nagy nehezen felvették... Kapcsolták a szervizes kollégát. Kérdezem mi újság a memóriákkal? Erre fel azt mondta megint, hogy tesztelés alatt állnak. Erre fel én kicsit magasabb hangtartományban mondtam, hogy ugyan mi telik több mint egy hónapba a tesztelésen!? Erre fel nyugtatott, hogy azon a héten letesztelik. Na gondoltam ebből se lesz semmi... Nem is lett. 2 hét után felhívott a szervizes, hogy a Dominator rossz, igazam volt. Gondoltam magamban, hogy még a két éves Pistike is le tudja a szoftverrel tesztelni hogy hibás-e vagy sem... Mondta, hogy levásárolhatom az összeget. Erre fel én mondtam a magamét, hogy ugyan mondja már meg hogyan is adjak le rendelést gép nélkül? Menjek fel a fővárosba plusz 5000 Ft-ért?... Az internet is "állt" már egy hónapja, azt meg majd a Kató néni fizeti ki... Még erősködött, hogy vásároljam le az összeget, de csak beadta a kulcsot... Végül is a pénzvisszafizetést választottam, mert se gép se semmi amin leadhatnék rendelést. Persze itt egy e-mail-t kellett küldenem a számlaszámommal, mert telefonon nem lehet ilyet .Pár napra rá megérkezett az összeg teljes egészében. A következő héten pedig egy levél benne egy számlával amin mínusz összeg volt (azaz visszafizetve).
De volt még velük ugyanilyen eset 2x. Ugyanígy, csak videokártyával. Alig veszik fel a telefont, a garanciáztatás egy kész rémálom és persze lassú. Egy ATi x1650 XT ment tönkre, amit 1 hónap "tesztelés" után egy Asus AH3650-re cseréltettem... Ezután a gépet eladtam, de a vevő panaszolta jó egy évre rá, hogy tönkrement a kártya. Ugyanígy járt az illető is. Persze a gariztatást nekem kellett végeznem, mivel a nevemre szól. Majdnem a fejemet vette a srác a késlekedésért, de nyugtattam, hogy én is így jártam.
Úgyhogy aki rendel az gondolja meg 2x is, hogy tőlük rendel.TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
-
szacso
csendes tag
válasz TannerHUN #1420 üzenetére
Szia, ebben csak az a szomorú, hogy kifizetsz egy csomó pénzt nekik hardverért és szolgáltatásért, de úgy bánnak veled, mintha szívességet tennének neked!
Az a baj, hogy mostanában egyre többször próbálnak átverni...és nem csak itt.
szacso[ Szerkesztve ]
"You Can't Always Get What You Want"...
-
TannerHUN
aktív tag
Szia!
Ezzel a bolttal kapcsolatban, csak a gariztatással és az ügyintézéssel van bajom. Hidd el megéri a fővárosból megrendelni egy terméket. Alkatrészenként általában 5E Ft-ot spórolsz. Ha egy komplett gépről van szó, akkor már 20-30E Ft is lehet a különbség. Sajnos rá vagyok/vagyunk erre kényszerítve, mivel itt vidéken horribilis ára van már a csavarnak is... Ráadásul régen elég sűrűn tönkrementek az alkatrészek nem csak nekem. Szerintem silányabb beszállítótól kapták az árut. Ebből a szempontból is jobban megéri megrendelni online, vagy a fővárosba menni.
[ Szerkesztve ]
TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
-
beteg
őstag
válasz würzburger #1423 üzenetére
Én többször vásároltam partnerótól. Ha úgy fogod fel a teló árát, hogy nem adnak ennyiért hozzá garanciát, akkor még akár jó is lehet. Note 2-t pl. annyira olcsón adták, hogy az nekem megérte „gar nélkül” is. De normális garügyintézésre szerintem sem lehet számítani tőlük
Csak futni kell!
-
-
TIT
veterán
Van azért olyan náluk ami ugyanannyi mint máshol és gari nélkül nem is árulhatna(ennyiért biztos nem)
-
South Velen
addikt
Edigital.
8 napos elállás lenne, már 3 napja nem válaszolnak az e-mailre. Hívtam az ügyfélszolgálatot, hiába, mert nem veszik fel, nekem meg nincs ennyi felesleges pénzem telefonra....
Részemről soha többet.
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz South Velen #1427 üzenetére
Rosszul csinalod. Eljulted a mailt. Vidd vissza hivatkozva hogy te kultel mailt. Majd varj es 30 napon belul vissza kapod az arat.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
South Velen
addikt
válasz Biznisz Elek #1428 üzenetére
Azóta se méltatott válaszra ez a tetves cég.
Végül eladtam inkább a terméket, rohadtul nincs időm most ilyen hercehurcákra, bár így elérték céljukat.
-
eladohardver
őstag
válasz South Velen #1429 üzenetére
Semmi probléma nincs velük... Ez user error... Biznisz Elek meg mondta a frankót...
¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤
-
South Velen
addikt
válasz eladohardver #1430 üzenetére
Jaja, nem válaszolnak az e-mailre, telefont nem veszik fel (legalábbis nem várom meg, míg drágább lesz a telefonhívás, mint a termék.)
De ez így normális. Hát akkor csak vásároljatok ott továbbra is.
-
TIT
veterán
Nincs gond?Hazug etikátlan banda.Nem javasolják,hogy beméresd a terméket,mert te fizeted,aztán egy fenéket,mert tényleg rossz,csak izélnek kicserélni.Fejtől bűzlik a hal.A szervizes meg egy hisztis vadember!Nem is ad papírt arról,hogy mit vesz át,aztán neki áll feljebb!
Homáron is csak a baj van velük.[ Szerkesztve ]
-
CoolBoy323
nagyúr
PC GEAR-rel kapcsolatban van valami infótok már?
Mi a franc lesz az onnan vásárolt garis cuccokkal ha betojnak?? -
Biznisz Elek
aktív tag
válasz South Velen #1431 üzenetére
mint ahogy minden hivatalos levélre így az emailre is 30 napjuk van hogy válaszoljanak. De mint lejeb írtam ennek ez a menete. Azért mert te máshogy gondolod, az már a te bajod.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz CoolBoy323 #1433 üzenetére
Ők ha jól tudom mentek a levesbe.
Üdv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Biznisz Elek #1436 üzenetére
Azt tudom én is, de a kérdés nem is erre irányult
a hozzászólásaidat szerkeszd legközelebb!
-
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1435 üzenetére
Nem minden cég és tisztában vagyok a jogaimmal,mégis 2x kellett visszamenni a szervízbe balhézni.
Ha minden cég akkor miért velük van a legtöbb baj?Ráadásul nem olyan kis cég.
Elég baj ha ennyi mocsok cég van,de csak számtech.-be szivatják az embert.[ Szerkesztve ]
-
Biznisz Elek
aktív tag
Talán azért mert amíg ők eladnak 1000db terméket addig egy kis cég 10db-ot, és hát szimplán matematika, hogy a több darabból több rossz is lesz.
A probléma még ott is keresendő, hogy te magad írtad balhézni mentél vissza. A balhézós ügyfeleket mindenhol szívatják.
Az hogy főleg számtech boltokkal van ilyen gond az abból is adódik, hogy míg egy procin 1-7% haszna lehet a boltnak addig egy nadrágon akár 150-200% haszon is lehet. És hát persze hogy a nagyobb haszonnál rugalmasabbak. 200%-os haszonból be lehet nyelni néhány hibás terméket. Maradva a ruháknál, sokszor kukában végzik a hibás cuccok, vagy néhány száz forintért saját költségükön javíttatják.
A jogokat illetően akkor sorry. De az ügyfeleim által elég sokat gariztatok, és 30-40 napon belül szépszóval mindig sikerült elérnem a célomat.
Üdv
[ Szerkesztve ]
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz CoolBoy323 #1437 üzenetére
"PC GEAR-rel kapcsolatban van valami infótok már?"
Erre ment a válaszom. De ezen felül max a gyártónál vagy ha van a terméknek hivatalos disztibuciója akkor ott érdemes próbálkozni.
a hozzászólásaidat szerkeszd legközelebb!
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Biznisz Elek #1440 üzenetére
ha 5 percen belül van mondandód, akkor szerkeszteni kell, nem válaszolgatni egymás után 100x!
Én, mint mezei user honnan tudjam, h ki volt az ő nagykere?
Én úgy érzem, ez a b@sz6juk kategória lett -
Biznisz Elek
aktív tag
válasz CoolBoy323 #1441 üzenetére
nem az ő nagykerére gondoltam, hanem a márka magyarországi képviselőjére (disztribúció)! Pl a Rezrnek a Pixel. A WD-t meg a gyártóhoz is vissza lehet küldeni, de itt a PHn is vannak userek akik gariztatással foglalkoznak.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Biznisz Elek #1442 üzenetére
Pl. XFX tápom onnan van... Na annak a disztribútora (hívjuk akkor így) nem tudom ki... talán nincs is... De nagyker van, aki foglalkozik velük, és lehet hogy csak XY nagyker, és pont onnan is vette a PC Gear... ezért lenne jó a nagykert megtudni, mert tudtommal rá lesz ilyenkor érvényes a gariztatási kötelezettség!
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz CoolBoy323 #1443 üzenetére
XFX cuccokat a Computer Emporiumnál próbálnám gariztatni. De az utolsó mondatod téves. Nem kötelesek vele foglalkozni mert jogilag nincs hozzá közöd. te a kiskerrel kötöttél szerződést. De ez már a garis topicra vonatkozik.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz Biznisz Elek #1444 üzenetére
Remélem nem lesz vele baj még 4 évig
Köszi a tippet -
jozsef83
tag
Sziasztok!
A Compker.hu (Soltrade Europe Kft) boltot ajánlatos elkerülni, főleg ha interneten rendeltek. Én egy 1TB WD Black Cavier merevlemezt rendeltem tőlük és 2 hónap után tönkrement visszaküldtem garancia futárral, de a szállítás során megsérült és a bolt el akart állni a garanciától. Több mint 1 hónap huzavona után, (gyakran a telefont sem veszik fel) küldtek egy új terméket ami sajnos 1perc után meghalt ahogy beüzemeltem. Azt is visszaküldtem most már fényképpel igazolva a sértetlenségét. Sajnos új terméket nem küldtek, szarnak a vásárló fejére. Ha tehetitek messze kerüljétek őket!!!
Üdv:
József -
jozsef83
tag
válasz CoolBoy323 #1447 üzenetére
Szia!
Kösz a választ de megpróbáltam és a fogyasztóvédelem elutasította írásban, mert nem terjed ki a hatáskörük, bíróságra kéne vinni az ügyet.
-
TIT
veterán
válasz Biznisz Elek #1439 üzenetére
Ki mondta,hogy balhézni mentem?Gondolod,hogy punktaréjjal bemegyek és szétverek mindent mint a fociszurkolók?A vinyó krepált be és amikor elhajtottak,hogy jó persze,hogy másodszorra kicsit erélyesebben léptem fel...de ezekkel csak így lehet,szép szóval semmit nem érsz el.Ha szépen elballagok ahogy akarják sose lett volna kicserélve a hdd.Ha nem vagy erélyes pláne szivatnak.
Lényegtelen hányból hány rossz,az embereket verik át és nem ruházatról beszélek,hanem műszaki termékről,ami többe kerül mint egy pc alkatrész és a szervíz max.2 hétig szivathat.
A gond,hogy nincs itthon szervíz és majdnem minden amerikai meg taiwani és oda utaztatják.A razer egeremmel 2 hónapig szivattak.ha ott is hagyom sose lenne egerem.
A szervizes meg ne hisztizzen meg rángassa a gép alkatrészeit mert a kezét eltöröm vagy kirugatom.Sok a munkanélküli aki jobban dolgozik,csak az edigital az ilyeneket alkalmazza.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Revolut
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- EAFC 24
- E-book olvasók
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rendszergazda topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080