- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befut a teljes változat.
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
-
FeRRaR1
őstag
Amennyire Volvós vagyok / voltam (a kínai vonalig), most már csak talán Polestar 2...
Annyira sz@rul oldotta meg ezt a Volvo. 4 kocka mutatja a szintet az XC60-on. Persze nem frissül egyből, így beöntesz valamennyit, ami kb jó aztán mehetsz vele egy kört hogy újra megnézd mire kiírja hogy kicsit alacsony a szint. (hiába töltöd a gyári ajánlott mennyiséget).Imádom mikor egy jól működő azonnal megnézhető, ott melletted lévő mikor olajat cserélsz megoldást lecserélnek egy határ sz@rra.
Majd kiadnak egy gyári szettet amivel vissza alakítható pálcásra.
Mint az X1 M
Kiadjuk az 1-est, majd megemeljük.
Akkor X1.
Majd vissza ültetjük, akkor X1 MSzerk:
"Megjegyzés
Az olajszintet csak akkor észleli a rendszer, ha teljesülnek bizonyos feltételek. Ezért a rendszer nem mindig képes a változások közvetlen észlelésére az olaj betöltésekor vagy leengedésekor. Bizonyos körülmények között a belsőégésű motor körülbelül 30 km távolságú működése szükséges."
Bárcsak lenne erre egy egyszerű, olcsó, jól bevált megoldás ami azonnal mutatja.
Hoztam el alacsony olaj szinttel 2 márkaszervizből meg megbízható garázsból is Volvót. Ennyit erről.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Vásárolható hozzá szett, de nem alakítom már át mivel kiterjesztik a dízel emissziós retket a külső M25 körgyűrűig, én meg pont a határán lakok, így sajnos idén el kell adnom.
Pedig nagyon nem akarom és szeretjük.
Illetve akkor is, ott egy alkalommal mindent be tudsz lőni pontosan pálcával, egy koszolás, egy szerelés, még egy lépést sem kell megtenned pláne nem 30 kilómétert...
Majd egyszer talán rájönnek hogy ami jól működik, egyszerű, olcsó azt nem kell újra feltalálni. Lehet benne szenzor hogy szóljon ha alacsony a szint. De legyen pálca is, fillérekből megoldhatná a gyártó.Mert az hogy a márka szervizből is alacsony olajszinttel lehet elhozni kocsikat az kínosan nevetséges.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #13763 üzenetére
Annyit soha nem fog bírni egy akksi sem a kocsiban mint amivel adták. Akkor volt új minden, akkor töltött tökéletesen a generátor, kondenzátorok, ellenállások minden hibátlan gyári értéken volt. Ahogy öregszik a technika úgy romlanak ezek.
Amit ajánlani tudok (nekem is ez van) az a E39 Varta AGM 096 70ah. 5 év garancia. Több volvós ismerősnek is beraktam már, 0 hiba eddig. Felépítésből adódóan strapabíróbb, nem lehet pl cella zárlat csak lassú elöregedés.
Előtte Bosch S5 volt, az 6 évet bírt, de akkor se tönkre ment csak a Ctek töltő szólt hogy közel a vége. (Varta és Bosch ugyan az, csak más a címke, az AGM vonal talán S6 ott, de megnéztem élőben, csak a matrica más rajta... Varta 15%-al olcsóbb volt így azt vettem )
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #13806 üzenetére
ATE ceramic betét kb 3x élettartam és 90%-al kevesebb por. Én imádtam csak aztán rám jött hogy pálya napozok és a Nürburgringen 2 nap / 8 kör alatt lenulláztam, mert arra viszont nem való. Amint összekopott a tárcsával minden téren egy picit jobb mint a sima, de a fő vonzó ereje az élettartam és pormentesség.
Amibe tudok ATE ceramic betétet teszek, kivéve ha pálya nap.
Ajánlottabb a sima tárcsához, de nekem volt ezen is és nem volt vele gondom:
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #13811 üzenetére
TRW-t nem próbáltam, ami nekem volt Volvo az mind ATE volt gyárilag, gondom nem volt velük normál használat esetén.
Amennyiben akarsz egy kicsit spórolni és az olcsóbbik sima TRW-t venni, nem hiszem hogy normál utcai használatban bekopás után megmondod melyik van bent... Egyik sem egy nagy csoda, teszik a dolgukat, utcai betétek, jól harapnak hidegben és melegben is de a pálya nap forrósága elnyírja őket pikk pakk. Ezeknél jobb az ATE Ceramic, hangyányit mindenbe, alig kopik, tárcsát sem eszi, mondjuk ez miatt értelem szerűen lassabban is kopik össze vele de nagyon elégedett voltam / vagyok velük.
-
FeRRaR1
őstag
Nekem is rossz volt az S80 D5-ben 3 izzító az 5-ből.
Pár dolog, ezt csak 10 fok alatt használja úgy tudom. (D5)
Konkrétan nyáron vettem a kocsit, és hónapokig nem is tudtam róla mivel semmi tünete nem volt. Ebben benne van 2 Angliai út is. Cseréltem mindet de semmit nem változott tőle a kocsi, úgyan úgy pöccre indult és kiment a világból.Na már most ha ezt csak indításkor használja a józan paraszti eszem azt kérdezi mi a fenéért szólna az bele a turbó működésébe?
Illetve az hogy tárolva van egy izzító gyertya kód nem jelenti azt hogy befolyásol bármit, max hideg indítást.
Ugyan így az hogy nincs bent más, pl maf, swirl flap vagy turbó kód nem jelenti azt hogy minden rendben van velük.
Így azt mondanám hogy nem hiszem el.
VISZONT!
Nekem csak Volvo motorokkal van tapasztalatom, a tietek szerintem Ford vagy PSA származék. Azok reagálhatnak másképp, sőt első rákeresésre azt találtam egy fórumon hogy azok sokkal érzékenyebbek a glow plug-ra.
Így kicsit keresgélnék a neten hogy mit találsz pontosan az adott motorról és glow plug-ra keresve.
-
FeRRaR1
őstag
Nem is tudom írtam e ide azóta de eladtam az XC60-at Márciusban.
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #13826 üzenetére
Ezt sajnos nem teljesen az én döntésem volt. Az az igen de nyomás miatt. Jönnek az új diesel szigorítások itt Augusztusban így most kb annyirét el tudtam adni mint vettem és rengeteget volt használva.
Az igazi egy Rebel Blue T6 Polestar XC60 lett volna.
De lehet hogy akkor már egy rendes V60 Polestart vennék.
Még ez hiányzik a Volvo bakancs listámról. -
FeRRaR1
őstag
Beteszem ide is ha már Volvo
Eredetileg kerámia beszámolónak indult de ne szaladjunk ennyire előre:
Két hónapig napi használatban volt az S80 V8, hideg, meleg, fagy, só, sár... Így érett neki az alapos kívül belül hogy vissza parkolhasson a fedett helyére.
Kapott egy alapos porszívózást, szőnyegek alatt, rések, kárpitok, szellőzők, gombok, könyöklő, minden.
Majd egy belső ablak pucolást, ez 40% ipa + 60% deszt víz, üvegre való kendővel.
Ez + ezMinden műanyag felület interior samponos áttörlést.
Ezzel mert most fogyott el, már magamnak keverem.
Majd ápolás de nagyon kevés szerrel, alaposan vissza törölve.Alapos bőr takarítás és egy órával utána ápolás.
Illatosítás lenor gold + deszt víz finom permettel minden textil szőnyegre.
Mosás:
Kis lécekre felálltam ez a gumi mosás + ápolás + alváz mosás miatt is segítség.
Felni, hiába carbon kerámia a betét, volt rajta mit takarítani.
Először ezzel kapott, majd alapos öblítés közben a kocsi alsó egynegyedén is körbe mentem.
Ekkor láttam hogy vannak kátrány és talán rozsda foltok is, alapvetően csak erről szólt volna az írásom hogy a vezető ajtón és az utas oldali hátsó ajtón servFaces profi kerámia van, a sofőr oldali hátsó és anyós ajtó pedig GYEON Syncro kit, az EVO előtt sima verzió, de az már nem kapható így az újabbat linkeltem.
Ekkor az alsó negyedet körbe fújtam Auto Wheelel hogy leold e valamit de semmit nem talált magának. Alapos öblítés, és ekkor vettem észre hogy a servFaces kerámia közel sem dobja úgy a vizet mint a GYEON 2 év után, mosáskor mindig kapta a Ceramic detailert. (ahogy ennél is)
Na mondom akkor ezt a két ajtót újra csinálom mert nagy a különbség, a GYEON szinte frissnek hat amaz meg nagyon fáradtnak. De ugye voltak még pöttyök úgy hogy akkor kátrány oldás az alsó egyharmadon. Rengeteg folt elkezdett megfolyni így öblítés előtt még egyszer körbe fújtam és megint hagytam 2 percet. Veretés után minden folt eltűnt, hiába nem kapott mosást, tökéletesen tisztának tűnt ránézésre a felület.
Legnagyobb meglepetésemre a servFaces vissza tért, és elkezdte szinte ugyan úgy dobni a vizet mint a GYEON. Mind a két oldalon ez volt a helyzet. Ezt mindenképp meg akartam osztani mert engem is meglepett.
Nade ha már ott volt a kerámia a lámpákat és a csomag pakolás közben keletkezett 2 kis karcot a hátsó lökösön kerámiáztam (utóbbit políroztam is) de már az újabbal ami a jelenleg használtam: GYEON Pure EVO. Álom vele a munka, kint vagy bent, kis részeket vagy akár egész ajtót megcsinálva olyan nagy a visszatörlési ablakod hogy kb nem tudsz hibázni. Sokkal de sokkal egyszerűbb feltenni mint egy Fussot pl.
Előtte persze mosás, hab, sampon, 2 vödör.
Kerámia a lámpákon megvolt de csak sima szárazolás után készültek a képek, a gumi ápolás + Ceramic detailer utána került rá, csak akkor már sötétebb volt jó képekhez.
Felni is kapott detailert a fényezés után illetve egy motortér áttörlés. Először a műanyagokat majd a fémeket.
Hihetetlen jó volt használni napinak, fájtak az arcizmaink a sok mosolytól amit okozott.
Egyébként az alvázra ezt fújtam a habosítóval, 2 adagot leveretés előtt.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Kelecar #13839 üzenetére
Pár éve mikor levadásztam eBayről, 70 font volt darabja egy elöl törött dieselről. A régieket 50-ért adtam el így kemény 20 font / db volt az upgrade
Felni hasonlóan, Volvótól 3000 font, eBayen volt egy eladó, bedobozolva 600 fonttért, gyári szettet 400-ért adtam el így 200 font volt a Polestar felni upgrade.
Hátul meg ugye kiégett izzót jelez a féklámpára a led kisebb felvétele miatt. Vagy kiszedik a program sort vagy beteszel egy ellenállást. Én az ellenállás mellett döntöttem, azóta is hibátlan.
Hátulja árulta el leginkább a korát és nagyon sokat szépült / újult a lámpacserétől.
Most pont az első lámpa sárga oldalsó prizma betétje tetszik a legkevésbé, így nálam is terítéken van az FL front lámpa, csak ugye az rövid ideig volt gyártásba így nem annyira könnyű beszerezni.
Lehet én az elejét is ellenállással oldanám meg, majd kiderül ha oda jutok.
Nálam beázás nem volt, de szélzaj miatt cseréltem a tető ablak gumi kéderét. Nagyon nagyon megérte, nagy tempónál megszűnt a szél zaj, sokkal jobban tömít. Valamennyi víz így is bejut de évente tisztítom a csatornákat így sose volt gondom. Ugye így van tervezve hogy ha bejut pár csepp oda folyjon el.
Hang jobb a sport szűrőtől, viszont az oka amiért nem cseréltem soha hogy most kintről szív friss hideg levegőt úgy meg a motortérből meleget. Ezzel általában szebb hang, kevesebb lóerő az eredmény. Illetve a V8-on van sport kipu így megvan a hang is
[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
Scotland, Isle of Mull
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #13911 üzenetére
Mindig Is vonzott a szivarozás whisky mellett. Csak soha nem történt meg mert utálom a füstöt és nem szeretem a whiskyt hiába próbáltam 5 félét + amik ajándékba voltak.
Ellenben Gin vagy Gin tonicos lettem. Így egy Hendricks Gint tudok legurítani az egészségedre
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz menyhartlevi #13915 üzenetére
Németországban erősen sóznak... Nem látok így első ránézésre semmi vészeset. Inkább az alváz védelem állapota, kerékíveken van e hólyagosodás, ajtók alja. Ezeket nézném át ami a képeken van az letakarítható / kezelhető könnyedén akár házilag. Én is emeltem már fel 2x a Volvómat 8 év alatt és takarítottam, fújtam pár dolgot. Nagyrészt felületinek tűnik, ami megint csak jó jel, a kipu meg előbb utóbb cserés lehet de kb minden kocsin. Én is cseréltem. Igaz csak a V8 zene hangolása miatt
Csak ez alapján nem mondanék igent vagy nemet. Hideg meleg próbaút, hibakód olvasás, előélet amennyire lehet, motortér és beltér állapota...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #13929 üzenetére
Pedig elvileg úgy kéne hogy működjön. Nekem az S80-ban ugye rádióról átváltok AUX-ra, és akkor játssza telefonról a zenét. Kábellel is, BT átjátszóval is.
Amit vettem már nem elérhető, de fele ennyi volt és kb ugyan így néz ki.
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #13931 üzenetére
Nekem működik rendesen. Csak annyi hogy 2 BT-re lép fel a telefon. Kocsi a hívásnak, BT transmitter a zenének. De minden automatikus, csak a transmitteren kell egy gombot megnyomni mert 10 perc után lekapcsol ha nincs használatban. Innentől telefon automatán felcsatlakozik mind a kettőre. Bejövő hívásnál magától leáll a zene és átvált arra, majd vissza a zenére ha letettük. Semmilyen torzítás vagy hangerő gond nincs a folyamatban.
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #13934 üzenetére
Telefonon ha rányomsz a BT kapcsolat beállításokra (nem tudom pontosan hogy van Magyarul és S10-en) ami aktív. Akkor ott én tudom állítani (Note 9) hogy adott BT kapcsolaton mi menjen át. Hívás, zene, adat, információk asszem ez a 4 van. Volt hogy nem ment a zene valami csere autón, csak rá kellett böknöm hogy azt is tolja át.
De legalább akkor a kocsid tudja gyárilag.
-
FeRRaR1
őstag
válasz hentes555 #13954 üzenetére
Nekem volt a hírhedten rosszul forduló V70 2001-es Londonban és soha nem volt gondom vele. Erre nem lehet jó választ adni. Aki nem tud közlekedni S60-al annak S40-el se kéne. Szerintem. Valamennyivel nyilván nagyobb és a forduló köre is rosszabb, de csak minimálisan. 10,6m és 11,3m. Nem számottevő a különbség. Illetve ne forduló kör alapján vásároljatok, próbáljátok ki mind a kettőt és amelyik jobban megfelel az igényeiteknek. Nekem egyszer volt S40 (V50 formában) de soha többé nem vennék. Valaki meg szereti.
-
FeRRaR1
őstag
Szakad az eső, fúj a szél. Elhoztam 3 hét csavarokra várás után az S80-at. Szétment gumi pogácsák az első futóműben kicserélve. Elöl 10mm hátul 20mm szélesítés, ehhez új Eibach csavarok Németből megfelelő hosszal. Futómű geometria hozzá állítva és kicsit agresszívabbra hangolva. Pagid Racing padok, Endless fék folyadék körbe. Meg pár apróság... Viszont NAGYON jól áll neki a szélesség, főleg a hátulja volt bent. Áll a víz mindenhol így nem tudtam akkora kanyartempót próbálni mint szerettem volna de eddig nagyon komoly. Most már nem csak a hangja jobb, de szerintem kanyarodásban is ráver a Macanra. Íme pár koszos esős kép:
Számomra így tökéletes a magasság / szélesség / felni-gumi arány.
Hiányzott, annyira jó volt neki csapatni. IMÁDOM. -
FeRRaR1
őstag
válasz tvrobi #13965 üzenetére
Nem ér bele sehova, az a 10mm elöl nem egy nagy különbség. Igazából a hátulja "nem tetszett" hogy annyira bent van.
Van itt egy vicc: Világít? Igen. Fékez? Igen. ÁTMENT
Persze én normális helyre viszem hogy rendesen nézzék át de ilyesmiért nem szólnak.Alapból nagyon magasan volt a kocsi, de nálam csak minimálisan van változtatva. -30mm ültetés, de gyári gátlók. 18" helyett 19" polestar felni, de a teljes méret gumival csak kb 2%-al nagyobb mint a gyári. Elöl 10mm hátul 20mm se sok, mert a hátulja alapból brutálisan fent és bent volt. Beljebb mint az eleje.
Van itt az Angol fórumon egy srác, na ő mindenből a végletekig megy. Telibe kék fólia. Legalacsonyabbra ültetve, megvette azt a felnit amit én de az XC60-ra való 21"-eset. Szélesítő is nagyobb. Na neki már kellett itt ott módosítani hogy ne érjen bele.
Csak én ezt nem akarom. Itt már ránézésre ki lóg a lóláb, brutálisan túl tolta. Gyakorlatilag 0 rugó út, rohadt kényelmetlen lehet, illetve annyival nagyobb és nehezebb a kerék hogy konkrétan rosszabbul csinál már mindent a kocsi. Pályára így lehetetlen felvinni, elpattogna mindenhol. Na mindegy, kinek mi csak gondoltam bedobom. És még mindig rendel hozzá mindent, kintre, bentre. Most még hunyorítva azt mondom jól néz ki, de félek messze még a végeHa a kerék kijjebb kerül megváltozik a geometria, így újra kell állítani. Persze nem mindenki vesződik ilyesmivel
Szóval vissza hozták gyári értékekre. Majd utána kicsit pályásabbra hangolták. Így egy nagyon picit jobban eszi a gumit, de magabiztosabb kanyarokban határon és nagyobb tempót tud. Általában a kerék összetartást és dőlést állítják át kicsit.
Viszont mint mindennel amihez hozzá nyúlok, nem akartam elrontani egy brutális pálya setuppal mert az már a használhatóság rovására menne. Így annyit kértem hogy utcai használatban ne érezzem hátrányát, ne egye észrevehetően jobban a gumit, csak egy kicsit tolják el a gyári setupot pályásabbra.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Kelecar #13969 üzenetére
Szűkebb keretek között a gyári is állítható. De mint mondtam semmi extrát nem kell elképzelni egy minimálisan lett eltolva pályázós kanyar vadászós irányba. De csak annyira hogy ne romoljon észrevehetően az egyenes futás vagy gumi használat.
Nézd meg hogy mi felel meg az igényednek és csak akkor vegyél ha a gyárival nem megoldható.
Egyébként a legnagyobb változást az hozta mikor egyszerre megkapta a -30mm Eibach pro rugókat, első torony merevítőt és vastagabb stab pálcákat, erősített hátsó anti roll barral. Azóta csak finomítgatom ahol kevésbek érzem.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Big_Boss #13974 üzenetére
Ugyan az a motor mindegyik. Kínai 2 literes 4 hengeres. Még a benzin és dízel blokk is megegyezik csak a körítés más.
Alapvetően minél egyszerűbb annál jobb. Értsd a D4 jobb mint a D5 mert nincs problémás powerpulse.
A T4 jobb mint a T6 mert egyszerűbb.
T6 V90 volt nálam és szörnyű volt vezetni. Hatalmas turbó lyuk mire elindult. Majd turbo lag mikor elvetted még nyomta egy kicsit. Volt egy két érdekes szituáció.
Alapvetően szép és kényelmes autó, kellemes használni. De a vezethetőséget, vezetési élményt TELJESEN megölte a T6. Annyira elveszi a kedvedet mindentől hogy az hihetetlen. Konkrétan ezért váltottam márkát és fejeztem be a Volvo pályafutásomat. Most megvan még az S80 V8, meg utolsónak még szeretnék egy V60 T6 3.0 Polestart. Az újak abszolút nem érdekelnek. Persze ez rám hatványozottan igaz mert szeretek sportosan vezetni, arra meg egyszerűen képtelen az új felhozatal.
Megbízhatóságot akarsz és prémiumot akkor ott egy dolog van a kalapban, Lexus.
Ha vezetési élményt is akkor más kompromisszumot kell kötnöd.Márk
Ott meg a kor miatt lesz legalább ugyan annyi baja vele ha nem több... Akkor már inkább V70 III vagy V60 I.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Big_Boss #13977 üzenetére
Nincs tökéletes választás. Formája megosztó, de megbízható, prémium és 10 év gyári gar van rá ha náluk szervizeled. Ennél atom biztosabb ajánlat nincs. De egy 18-as RX450h-t azért kipróbálnék a helyedben.
Kipróbálhatsz egy T4-et, ha tetszik meg élvezed akkor ezen ne múljon. De ezek az új cuccok már annyi műanyaggal jönnek a motortérben hogy 8-10 éves korukra van mit cserélni. Mellesleg ez igaz volt az én 2012-es XC60-amra is. Nagyon jó autó volt, de amennyi műanyag szir szar rá volt aggatva a motorra és cserélni kellett az nevetséges. Azóta gondolom még inkább elmentek ebbe az irányba. Élen a Németekkel.
Nekem a legnehezebb mert én sportosságot és vezetési élményt is keresek, illetve viszonylag magas vagyok. Ezért a Lexus teljesen kiesett. A motorjai miatt a Volvo is, pedig volt a családban 30+, nekem is 7 legalább...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Big_Boss #13983 üzenetére
TSI motorok se arról voltak híresek hogy milyen jók és tartósak nem is olyan rég .
Mindenképp nézz utána hogy amit veszel (ha az lesz), már a gyerek betegségeket kiküszöbölt verzió lesz. Vezérlés, kokszosodás, turbó halál... Ugyan ez igaz DSG váltó bizonyos szériáira ahol szeretnek tönkre menni. Nem mind ilyen, de ne hogy bele nyúljál egy rossz verzióba.Škoda felett van a vw (elvileg), minőségben. a Volvo meg még annál is feljebb. Ennek ellenére én is inkább vennék Škodát mint vw-t.
Volvo prémiumabb, azokat meg általában drágább fenntartani (kivéve Lexus).
Nézz meg egy RX450h-t is, a beltere biztos meggyőz. Szerintem lehet bátrabbat választani mint az unalmas átlag Škoda, csak nézz utána. Túl rövid az élet unalmas autókkal járni
-
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #13986 üzenetére
Tisztelem a Dacia márkát azért ami, olcsó egyszerű A-B közlekedő edény.
Ugyan ezért tisztelem a Skodát, komolyabb, nagyobb, komfortosabb.
VW-t nem szeretem.
Volvo viszont felettük van kényelemben, minőségben, biztonságban.
Lexus meg talán még feljebb, de biztonságban is hasonló.
Legalább is mikor a 2018-as RX450h-t próbáltam, egymás mellett a Volvo és Lexus szalon. Ég és föld a beltér minősége. Vastagabb a bőr, jobb hozzá érni mindenhez, egyszerűen jobb volt még egy 2-3 éves használt RX is mint akármelyik új Volvo. És akkor vegyük hozzá a 3 vs 10 év gart. De magas embereknek nem jó, meg annyi élményt ad mint lemenni a szeméttel hogy kidobd. Semennyit.Az a baj hogy nincs Volvo ami vonz az újak közül.
Tényleg csak a V60 Polestar 3.0 érdekel már, hogy legyen egyszer.Illetve akkor is tartom amit feljebb írtam:
"Túl rövid az élet unalmas autókkal járni"És azért sok mindenre jó a Škoda, de unalmas / elég fapados.
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #13988 üzenetére
Csak tippelek de nyilván a vezető ajtó van a legtöbbször használva így elköszönt valami elektronika, gomb vagy érzékelő. Maga a központi és távirányító működik rendesen szóval erre felé keresgélnék. Úgy tudom a kulcs jelét is érzékeli valami mikor oda állsz, általában van 4-6 szenzor. Most pont nincs előttem hogy a V60-ban hogy vannak elrendezve de az is lehet. Hibakód olvasással kezdjetek, sokszor eltárolja az ilyeneket csak a műszerfalon nem jelez belőle semmit.
-
FeRRaR1
őstag
Akarom. -
FeRRaR1
őstag
válasz Snoop27 #13991 üzenetére
Nálam egy Michelin van a csomagtartóba ha kell, de csak azért hogy legális legyek télen ha olyan helyen járok. Feltennem még nem kellett, de ez könnyű, kisebb helyen elfér, nem bántja a felnit. [link]
Én nem is szándékoztam feltenni, eddig mindenhol elvitt az AWD. Tényleg csak a legalitás miatt. Ha gyakran tervezed feltenni inkább nézz full fémet a tartóssága miatt.
Más:
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz lhekszi #14023 üzenetére
Álltalában ABS jeladó és / vagy kábel. Diagnosztika kiírja melyik kerék pontosan. Nálam én csináltam magamnak. Megcseréltem a jobb és bal szenzort, hiba is ment vele a másik oldalra, rendeltem gyári újat, betettem azóta is jó, kb 2 éve.
Jeladó, kábel, maga a gyűrű... Itt kezdeném a kutakodást.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsoltip #14059 üzenetére
Nem nagyon ismerem / próbáltam új Vw és Skodákat. Ha a Porsche nem számít annak
Szerintem azt is írd le hogy mi lenne a felhasználás, illetve mik a szempontok.
Kényelem, sportosság, biztonság, felszereltség, garancia, Android auto, megbízhatóság, kezelhetőség és hogy ne idegesítsen semmi használat közben amiből volt jó pár mostanában a Vw-nek.... Én általában ezeket nézem.Leszűröd a két legjobbra, kipróbálod és amelyiket jobban élvezed / tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Igen szörnyen rosszak. Ismerősök voltak itt kétféle újjal is. Nevetségesen silány minőség. ráadásul még túlárazott is. De legalább a lábtér meg a szellőzők kéken világítanak ha már sorjás a műanyag
Legjobbat vagy semmit.
Volvo és Lexus egyértelműen jobb, de a BMW is ahogy írtad, pedig nem szeretem őket.
-
FeRRaR1
őstag
Nem értem rá, így bepakoltam pár dolgot a kocsiba hogy cseréljék ki a szerelők az éves szerviz alatt. Mint aktív szenes antibakteriális kabin filter, gyertyák, meg pár apróság.
Mondtam hogy tartsák meg a gyertyákat, mivel hallottam rémhíreket hogy a Volvo meg sok másik garázs is az első 4-et cseréli csak mert nehezen hozzáférhető a hátsó sor. Kb 5 éve cseréltettem márkaszervizbe.Eléggé úgy tűnik hogy hátul a 17 éves gyári volt, elöl meg 4db 5 éves.
Mindegy is, nagyon élénk lett a kocsi, imádja a fordulatot, hihetetlen gyorsan reagál, szerintem jobb lett.
Márkaszerviz meg beveheti, bő nyállal. Nem értenek a ritka / régebbi autóikhoz. -
FeRRaR1
őstag
Negatívum: Vissza vittem a Volvo V8-at a garázsba mivel csöpögött valami. Váltó alatt, ezert arra gondoltam először (pánik), de aztán szárazon láttam hogy zöld, mondom akkor csak hűtő folyadék (nyugodt), aztán felemelve kiderült hogy kormány szervó folyadék (not great, not terrible).
Pozitívum: https://youtu.be/p2jgIHRUnfw?si
Háttérben mar ment 2 V10Lamborghini Aventador S.
Talán a legjobb gyári / utcai / szívó V12 hang.
(Szépség hiba hogy a gyári carbon szárnyra forged carbon utólagos szárny került, így kilóg kicsit a lóláb, de azért duzzogva elfogadnám ) -
FeRRaR1
őstag
"Egyre terjed az autómárkák között, hogy olyan vész esetén is fontos funkciók, mint ablaktörlő, index, vészvillogó, segélyhívó kar vagy külön fizikai gomb helyett a képernyőre költözik. A képernyő menet közbeni nézése és piszkálása normál esetben is veszélyes, ha pedig hirtelen kellene cselekedni (összesarazott szélvédőt azonnal letörölni például, ha az automata törlés nem működik), akkor hatványozottan életveszélyes, ha nincs dedikált gomb vagy kar ehhez. Ezért az autók biztonságával és töréstesztjével foglalkozó Euro NCAP bejelentette, hogy 2026-tól olyan autók, ahol fontos funkciók nem elérhetőek kar vagy gomb segítségével, nem kaphatnak többé ötcsillagos értékelést."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs