Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Crus #13666 üzenetére

    Tény hogy parkolás ügyileg a Bródyban parktikusabb volt a 6N Polo mint a 600SEL...
    Fogyasztásban nyilván a Polo nyerte a versenyt, de nem annyival mint elsőre gondolnád, doktorüzemben fűtés meg miegymás mellett a kis 60 pacis 1,4-es 8V is bekapta a 11 litert, mindezt 95-ösből, ami akkor 30 forinttal volt drágább literenként mint a gázolaj. Ugyanezt itta a 600SEL is, csak a felhasználói élmény volt nagyon más és cserébe az télen-nyáron 16-ot fogyasztott. Igaz parkolni macerásabb volt és bölcsebb volt befizetni az akkor még drágának mondható 18ezer/hó parkolóbérletet a szomszédos mélygarázsban. (albérlet volt, matrica nem elintézhető)

    Az eladást csupán azért hoztam fel, mert a te példádból is látszik hogy azok a példányok amiknek gazdája van/volt azok többnyire nem eladók, főleg nem abban az ársávban ahol a kérdező nézelődik. (nyilván ki lehet fogni, de hamarabb lesz meg a 7 találatom a skandin) Az 1,9 TiD-re ugyanez igaz, kis kettőstömegű, kis alapjárati remegés, itt-ott nyüszögnek már szilentek, esetleg üt az egyik gátló, kér egy új akkut, gázolajszűrőt, váltóolajat, fékfolyadékot, hűtőfolyadékot, pár apróbb szűrőt és egy klíma feltöltést és máris 1-1,5M-nál jár a számla munkadíjjal (úgy hogy a vezérléshez meg a magasnyomásúhoz még hozzá sem szagoltunk), főleg ha még fel is kellene gumizni valami emberivel és nem Giti-vel vagy Tomket-tel...
    Az pedig hogy komplett folyadékok-szűrők-szíjjak triumvirátust cseréljük vásárlás után, az gondolom mindenkinek alap, mert a papír mindent elbír, messziről jött ember pedig azt mond amit akar.

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák