- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
aktív tag
Ha nagyon látszik a karbantartás akkor ne aggódj, 200.000 km-ig nem lesz gond.
Puntókra úgy általában nincs sok panasz, és mindenki szereti
(esetleges elektronikai gondok meg minden tipusnál előfordulnak, pl AC pumpa megáll, vagy valamelyik jeladó megy tönkre)
Nekem Tipo-m van 180 ezerrel, és gyári a kompresszió.
A km óra nekem is ugrált, főleg télen, a spirált kiszedtem és megolajoztam-zsíroztam, ennek már 2 éve, azóta jó.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Stukker1987 #563 üzenetére
Nincs kérdés, a 159 SW gyönyörű
Más: sokan húzzák a szájukat a házasság miatt , de sztem ez jól néz ki, főleg az eleje, egyedül a hátsólámpa furcsa
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz LaptopSystem #570 üzenetére
Nem kéne , hogy drágább legyen, sőt olcsóbbnak kell lenni , mert nincs rajta lakk, hacsaknem a matt fekete valami spéci rohadt drága festék.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz LaptopSystem #575 üzenetére
Nekem nem jön be ez a mattfekete stílus, (remélem nem ezüstmetál a kocsid színe) mert azt vétek lenne átfújni, ráadásul akkor a forgalmiban is át kell íratni a színt , + elég szűk kör az alfa vevőkör , mattfekete színnel ezt tovább redukálod, ha valaha is el szeretnéd adni.
Egyébként ezt a mattfeketét matricázni szokták, az visszacsinálható , bár az sem olcsó.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Stukker1987 #578 üzenetére
Oké , ez carbon , de messziről kb így nézne ki.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz zolikaDB #596 üzenetére
Segítenék , de csak fiat fronton mozgok, alfa fórumokat kéne nézegetni, itt az olasz vonal eléggé halott
Vezetési élményben, beltér, és kinézetre is nagyságrendekkel a G astra felett van, futómű és vezérlésmódosító lehet talán ami költségesebb.
Reméljük jár erre néhány tulaj és ők pontosabb képet adnak.
a 156 sw-k gyönyörűek nagyon, a 166 annyira nem jön be.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz LaptopSystem #619 üzenetére
Sz@r ügy ,..sajnálom , hogy egy ilyen szép formát megtörnek
... a hátulja sérülést nem is lehet legtöbbször szépen megcsinálniProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Kiváncsi lennék mit mond arra , hogy a bal hátsó sárvédőt meg tuja -e "menteni" úgy , hogy fényezés után sem látszik majd a fénytörés oldalról belenézve ?
A csomagtérajtó tutira vonalban lesz-e a sárvédővel , ill párhuzamos marad-e a hézag? lámpák jól fognak álni hátul ? vonalban lesznek ?
Csak néhány villámkérdés,... hozzánemértőkéntSzerk: pótkerékfeneket is nehéz jóra megcsinálni,ill nem is lehet, szóval a törés látszódni fog mindenképp.
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
De kicsi rá ,...főleg ha ültetve sincs, 16"-ba pofásabb lenne sztem ,meg ez 5 lyukas .... valami képszerkesztővel ha tudod rakd be a kocsi alá, ....mi is úgy szoktuk
Mi is felni dilemmában vagyunk , szerencsére sikerült lebeszélni a gyereket , a 17"-ről 16"-raProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Akkor a kérdés nem kérdés ha a futómű kímélése a cél , én is a 15"-t erőltettem , de azt nagyon nem akarta, így maradt a 16" kevésbé rossz kompromisszumként.
Neked konkrétan mi ment szét ?
Nekem 14" és 6J van,185/60-al de azzal is szétmegy a futőmű, kb 15 ezrenként cserélgetem a lengőkar szilenteket ,eleve sz@r ez a megoldás, (pl a puntoé sokkal jobb) gátló, torony és kerékcsapágy az bírja, pedig ültetve van, elöl meg diesel gátló.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
-
aphra2
aktív tag
Most nem vagyok képbe hirtelen milyen is konkrétan egy punto váltó , de a meghajtónál váltóolaj jöhetett ki,
visszatölteni pedig általában egy 12-es imbusz csavar kitekerése után tudod , 2 db szokott lenni , egy a leeresztő alul , a másik meg a betöltő,....gondolom puntonál is így van.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Tegyél fel egy kérdést , képet,.. vagy mitomén ,... de az is lehet , hogy nincs baj a vasakkal .
Csak , hogy legyen vmi , ezek a hátsó tárcsák már vagy 2 hónapja megjöttek , és még nincs fent a bravo-n, mert nem jut rá időAz elsők már kicserélődtek , eléggé időszerű volt már
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Csak 3 fiat van a családban , tipo , bravo , punto , mind benyás, szóval dieselel nincs tapasztalat , de a motoron kívül nagyjából képben vagyok a marissal is , ha bármi kérdés van jöhet
Ja a bravo 2001-es , 16 16v 103 le, szeressük , a szokásos kopó dolgokon kívül nincs vele gond , talán az ülés amin jobban látszik a használat... hitványabb a szivacs mint pl a tipoban .
Maris sokmindenben ugyanaz mint a bravo , csak beletoldottak hátul picit .
Egyébként van saját oldala is a szériának, ha még nem ismered, a fórumhoz regisztrálni kell. [link]Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Minden hátsó tárcsaféket forgatni kell visszafele ,.... kivéve amiben külön kis dob fék van (pug 406)
Nem feltétlen kell hozzá célszerszám , én egy laposvasat beköszörültem , rá egy T szár oszt szeva , nem egy nagy extra, ...szívni csak akkor lehet ha esetleg berohadt.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Úgy rémlik van a topikban vkinek talán Ő tud bővebb infót.
A bravoval nem nagyon tudsz mellényúlni , én eddig kormánymű kopogásról hallottam igaz az még a régebbi modelleknél volt , szintúgy mint a hidegindítási gondok némely autónál , erre a multiair motorra még semmi panaszt nem hallottam.
Ami a legfontosabb a némettel szemben a gyorsabb értékvesztés.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
A 195/45 használtan , és főleg jó árban elég macerás menet szerezni , mi is kerestünk ,normális szett nincs 40k alatt, főleg nem garnitúra , hihetetlen de szett szinte nincs senkinek , csak 2 ilyen 2 olyan szirszarok ...... pogi a kinézethez kellhet , mert még így is alatta lesz rendesen .
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Az ET 38 nem hoz semmit sztem a lemezfelni is hasonló ET-s. ha jól emlékszem nálunk is a 7J az kivül és belül is 1-1 centi kb, tehát semmi, a pogi csak a kinézet miat kell mert nagyon alatta volt.
35-40-es eibach szett van alatta,... a sötétítés tervbe van, szitúgy mint a gyári Gt szárny felragasztás , és a hátsó tárcsafék beszerelés, ezek már mind megvannak , csak neki kéne állnizoo8800: igen , gyári 16-os stilo felni
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
De szokás cserélgetni , nem ártana tudni mikor volt utoljára , de a váltónál a megfelelő olajszint magasság sokkal fontosabb , szóval az nem élethalál , és ha már selenia ment a motorba, akkor a váltóba is a tutit , tehát TUTELA ZC 75 sajna ez sem olcsó.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
A kezelési könyv szerint élettartamos, nem ír elő cserét, csak szintellenörzést 80 és 160 ezernél.
Mondjuk én azért 100k után lecserélném , rengeteg fémmorzsalék gyűlik ám össze az alján a mágnesnél ,(mert az kizárt , hogy nem reccsent meg egyszer se) viszont amit a mágnes már nem fog meg az kering belül , + még a szinkrongyürű kopásából adódó réz-bronz finom morzsalék is az olajban van , amit a mágnes nem fog meg.Kerékre: azért a mozgókúpos csavar még nem központosít , azt a kerékagy végzi , ami 58,1 mm, szóval ha a felni közepe nagyobb akkor még űthet majd ,..... ha mindezt tudtad akkor nem szóltam .
FET-MEN: mérjél két lyuk átlót lyukközépre , 2mm difit még egy mérőszalag is kidob jól láthatóan ,...egyből tudni , hogy 98 vagy 100
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Sztem gond lesz , pontosan középre nem tudod majd illeszteni, a mozgókúpos meg pont oda mozog ahol nem feszül, ez volna a lényege , ha nagyobb a felni közepe akkor kell bele központosító, tehermentesítő gyűrű
Persze sokan írják a neten , hogy felrakták és nem űt , ki kell próbálni , speciel én csak gyűrűvel csinálnám, ...de eleve nem is vettem volna olyat ami nem 4x98 és nem 58,1 de ez csak magánvélemény , no offenseProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Itt egy kerékagy a közepén az a peremes kiálló részre kell a felni belső felén lévő középfuratnak felfeküdni ,(magyarul pont rámegy, beleilleszkedik) tehát a kerékagy külső átmérő 58,1 és a felniben levő középfurat is 58,1 mm akkor van központosítva, tehát lötyögésmentesen felfekszik , ha a felni középfurata nagyobb, pl 65 mm , akkor kell a központosító-tehermentesít gyűrű, mert akkor az biztositja (egyenletesen kihézagolja) az átmérő difit , és központosít, ezek után húzod meg a csavarokat , amik nem központosítanak csak rögzítenek.
mozgókúpos csavar: itt a kúp nem fix mint a gyári csavaron , hanem el tud csúszni oldalra ,( a felső csavaron a képen jól látszik ) és igy kompenzálja a 4x98 és a 4x100 közti difit.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
A szervo hiba az jellegzetes punto betegség , általában elektromos motort cseréltek eddig (30-40k a bontott), de már lehet javítani sokkal olcsóbban.
Az 1.2-es benyás meg nem fog 4-5 literből elmászkálni max országúton 90-nél, inkább 6 lesz az alsóhangon.
Bírom a hirdetésekben is a csodafogyasztásokat , mikor az én autómnak is gyárilag 10 liter van megadva városban , és akkor beírja , hogy 7-ből elmászkál, ....és a gyári átlag vagy vegyes is 8.1 liter.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Ma délután 2-től, este fél 9-ig csináltuk ketten a bravo hátsó lengőkar csapágy cserét
A miheztartás végett: ..nem egy laza délutáni kis mókázásra kell ám gondolni , óriási lelkierő , elszántság ,és kitartás mellett is eléggé szopó meló,....akinek nincs akna, 2 emelő , flex 125-ös milis korongal, fékcsőkulcs , gáz.oxigén a melegítéshez, és egy komplett crova készlete, jah és 5-ös imbusz is , az még gondolatban se kezdjen neki
A fenti művelet könnyebben is végrehajtható a tank és a hátsóhíd leszedésével , viszont mi ezt mindenképp mellőzni szerettük volna ...
A csattanót a végére hagytam, a leírtak csak a bal oldal elkészültét jelentik , a jobb oldal egy időben még nem pontosan behatárolható másik hétvége projektje lesz,...mint ahogy a dobfék tárcsára cserélése isProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Hát igen, elég nagy volt a kontraszt nálam is a régi, és az új tárcsa súlya között, nekem is a fogyasztás jutott eszembe elsőre , meg futómű szempontjából a rugózatlan tömeg, (de ez csak a tuning buzulásom miatt van)
Winne: kevésbé kilométer mint inkább vastagság alapján mérik az elhasználódást , a gyári adat szerint a hűtött 22 mm-est 20-ig, a tömör 12mm-es tárcsát 10,2-ig lehet(ne) csak koptatni , aztán csere, mondjuk én lejártam 6-7mm-ig ami azért már bőven nem az ajánlott kategória, és már én is túlzásnak éreztem ,
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
Folyik az olaj belőle? a stilo gyárilag olajos , gondolom a bravo is , bár ki tudja .
2 verza van , vagy kiszedik és prés , vagy célszerszám, amiből többféle is lehet, képekben vagy video és a szerelés folyamata ....de ha szeretsz esztergálgatni, akkor valami ilyesmit kell csinálni [link]
Emelőn ha van célszerszám akkor egy fél nap , ez lényegesen egyszerűbb (de ez se gyerekjáték ) mint a lengőkarcsapágy csere.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
1.6-nál tölcsér + vipoláncső és fentről öntöd bele az aksi környékén, ill ahol van hely, a szintellenörző csavar a betöltő nyilás is
Kis szines a témához:
Sok szerelőnél régen , és most is egy fent nyitott fémedény, benne egy olajpumpa , aminek a tengelyét pl :zsiguli ablakemelővel tekerve, és egy csövet kivezetve a váltóba tekerik az olajat.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Windows 10
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Automata kávégépek
- Crypto Trade
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Autós topik
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- 3D nyomtatott versenypályák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000