- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Koszonom az infokat!
Fb olasz autos csoportban jott szembe egy piros ti sw, sracnak van egy tartalek bolcsoje, valltig allitja, hogy semmi baja a hengerfejnek, de valszeg az elejet mar koccoltak, mert minden huto uj benne, de nyomat amugy nem latja.
Erosen gondolkodom rajta.
[kép]
Hatha ismeri valaki.
Mondjuk engem nem zavar a manualis ules, egyel kevesebb olasz elektronika ami elromolhat.
Ha meg hianyzik, akkor max veszek bele
allitolag az alfa tulaj ketszer boldog. amikor megveszi az alfat, meg amikor eladja.
ezt is ki kell probalni egyszer, nem?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
tboldi
nagyúr
Inkább fordítva, a lökhárító áll kijjebb a sárvédőlemezhez képest, nem? 🤔
Nemtom, a 159-nél hogyan van megoldva, de az én MiTómon is pont így áll a lökhárító, mert az utángyártott műanyag tartókonzolok ilyen gyatrák. Nem véletlenül kerülnek a gyári töredékébe.
Persze nincs kizárva, hogy tényleg kapott pofont, de akár valamilyen szerelés miatt is lekerülhet a lökhárító, és ilyenkor előszeretettel törnek el ezek a tartók. -
LógaGéza
veterán
-
akooos
veterán
Sziasztok.
Tegnap Grande 1.9 JTD olyat játszott, hogy nem indul el
Kulcsot elfordítom és nem teker, nem is próbálkozik semmit. Gyújtáskapcsolón és öndindítón kívül mit nézzek meg? Betolással sikerült elindítani, így legalább hazajutottam, de azóta sem csinál semmit. Néztem a biztiket, azok jók, relét nem tudtam mérni, esetleg az is gond lehet.Egyéb ötlet, ami okozhatja ezt? Egyik napról a másikra lett ez, hétvégén még 700 km-t mentem vele.
-
VMatteo
őstag
Megint elkezdett szórakozni a Tjet-em.
Ezekben a hidegekben reggel 3.-ra indul be. Első egy két indiítás az a tipikus, beindul, nem kapja el a fordulatot és bamm szia. 3.-ra meg teljesen jól indul. Akksi fél éves. Pl 7-8 fokban nem csinálja. Ezt nem fognám a benzinre, az oké, hogy dadog néha az alapjárat hidegen pár másodpercig.
Fojtószelep? Vagy mi az ami 1-2x nem jó, 3.-ra meg igen??Tisztelet a Gépésznek!
-
426os
őstag
válasz VMatteo #15410 üzenetére
Pedig a benzint nem szereti.
Pár nap híján pont két éve volt, mikor költözéshez furgont béreltem és letettem a Bravot 3 napra, fél tanknyi hatósági áras Mol95-tel. Utána ugyanazt tapasztaltam, mint most te. Ezután kezdtem el rendszeresen Ausztriában tankolni (eleinte sima OMV95-öt, később JET 95-öt) és soha többet ilyen problémám nem volt...
.
-
addikt
válasz VMatteo #15412 üzenetére
Sokmindentől függ, a tank töltöttség függvénye is. Fél, de főleg 3/4 tank felett nem szokta csinálni, tökmindegy mit tankolsz bele. De amúgy gázfröccsel kell indítani, egyből rárugni kicsit, mikor beröffen, hogy ne ejtse vissza a fordulatot és magához tér.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz VMatteo #15412 üzenetére
Mindegyik molos szar, csak a sajat adalekukat rakjak hozza miutan a moltol megjott a nyers cucc. A nyugati hatar mellett kapsz az omw-n osztrak benzint, ahol kozelebb van Schwechat mint Szazhalombatta. Meg egy veszpremi magan-kutat tudok ahova az osztrak gazolaj jon, mert ok kulon onnan veszik.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Winnie The P
őstag
Hali!
Adott egy Fiat Tipo 2020 1.4 benzines ami lasan eléri a 60.000 km-t. A könyve szerint vezérlés csere ajánlott, de milyet érdemes venni?
Köszi.Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
-
gipsztigris
addikt
válasz Winnie The P #15417 üzenetére
Első cserénél gyárit tennék vízpumpával, vagy B tervként INA-t.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Winnie The P
őstag
válasz gipsztigris #15418 üzenetére
Köszi szépen. Azt nem tudom melyik a gyári, Conti, Dayco, Gates, Skf, Snr, Hepu stb?
Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
-
gipsztigris
addikt
válasz Winnie The P #15419 üzenetére
Ez a gyári, a többi legfeljebb gyári beszállító. A Dayco gyári beszállító az biztos, de attól, hogy Daycot veszel hozzá, még nem lesz gyári a szett.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Winnie The P
őstag
válasz gipsztigris #15420 üzenetére
Köszi a segítséget!
Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|
-
qdak
addikt
válasz Directors #15374 üzenetére
Sziasztok, az említett összes jeladó cserélve, de még mindig nem indul.
A tünet ugyanaz, a gyújtás nem kap áramot...
Most már a gyújtáskapcsolót is szétszedtem, de
( [link] kicsit letekered, ott a diagram. )
ezen nem igazodok ki.
Ill jónak tűnik, van gyújtás, majd önindítózás rendesen.(Más) Ötlet ?
akooos anno az audi 80 asom ugyanezt csinálta, gyújtáskapcsoló ezen része tönkrement, vagy cseréled, vagy kivezeted, kapcsolóra.
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
nagyúr
válasz gipsztigris #14734 üzenetére
Ezek alapján tegnap Giulietta ilyet kapott.
Egy kérdés: az placebo, hogy halkabban jár, vagy csak szimplán az olajcserének köszönhető?
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
gipsztigris
addikt
válasz cappa72 #15427 üzenetére
Nekem meggyőződésem, hogy a Seleniától jobb olaj a Motul. Mondom ezt úgy, hogy több tucat visszatérő ügyfelünket "térítettünk" át a Seleniáról és ez idáig mindenki arról számolt be, hogy csendesebb és kevesebb olajat fogyaszt a jármű két olajcsere közt.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
VMatteo
őstag
Na ma kap pár liter 100-as benzint a T-jet, meglátjuk hogy fog viselkedni.
Rendesen ahogy jönnek mennek reggel az emberkék, én vigyorogva ülök a kocsiban ami nem indul első két indításkorTisztelet a Gépésznek!
-
nagyúr
válasz gipsztigris #15428 üzenetére
a megerősítést.
(Olajfogyasztás alig-alig volt. Talán 1 dl-t tettem bele a 10k km alatt - pedig 207k km-t értük el vele már.)
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
VMatteo
őstag
100-as Orlen benzinnel is ugyanolyan rosszul indul 1.-2. alkalommal a Tjet, mint a sima naftával.
Főőődet rá? Ja és 6-7 fok felett nincs baja.Tisztelet a Gépésznek!
-
nagyúr
válasz gipsztigris #15395 üzenetére
Ezt is köszönöm, hasznos infó volt.
(Szerintem nem "kódós" fogyásról van szó, talán a hidegebb idő miatt alacsonyabb lett a szint - még nem érte el a minimuot; középig feltöltöttem G12/12+ jelölésű fagyálló folyadékkal)
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
veterán
válasz VMatteo #15434 üzenetére
7 fok? Talan a nem megfelelo abroncs okozza
Amugy esetleg legtomegmero nem lehet? Vaaagy… kulso homerseklet-jelado?
Van egy 20vt kappa coupem, es bar autoszerelo haverom szerint baromsagot beszelek, de ugye mivel a bal tukorben van az erzekelo, es egyszer oda is nyomtam vizet, utana nekiallt ossze-vissza mutatni a kulso homersekletet, es neha nekiallt negyhengerezni is. Elegge beparaztam megmondom oszinten de, 1-2 ora mulva nem volt baja, elmult. Ket harom het mulva megint lemostam mosoban, megint elment egy-egy henger. Kiszaradt, azota nem mostam, es nem is negyhengerezett egyszer sem. Haverom szerint meg baromsagot beszelek, mert nincs semmi koze a homeronek az ecu-hoz.
mindegy en vettem ujat, tavasszal cserelem majd (ha beindul mert harom eve all remelem a 100as shelles benya rohadt bele a tankba.
szoval az esetleg megerhet egy probat meg.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
csongi
veterán
Ennek a hengerfejtömítésnek mi lehet a lehúzási nyomatéka?
Ha van neki egyáltalán.
És mi a lehúzási sorrend?[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz csongi #15441 üzenetére
Nem a tömítésnek van lehúzási nyomatéka, hanem a hengerfejnek. Mindegy milyen tömítést teszel alá. Ez a T-Jet sorrendje és lehúzási nyomatéka. A második 90° nagyon nehezen megy, de új csavarokkal nem lesz gond!
[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
csongi
veterán
válasz gipsztigris #15444 üzenetére
Köszi!
Ez benne van a Multiscan programba?
Vr oldalán nem találtam semmit, vagy bénán keresem. -
hobizoli
nagyúr
válasz csongi #15445 üzenetére
csavarfejek aljat es a menet kicsit kend meg olajjal, hogy a lehuzasi nyomatek valosabb legyen
ha surlodik a csavarmenet vagy a csavarfej, akkor elobb lekattan a nyomatekkulcs es nem alakul ki a kello u.n. "clamping force"
es a csavarfuratokat jol fujasd ki suritett levegovel, mielott felrakod a hengerfejet es beleteszed a csavarokat
ne legyen benne semmi szennyezodes, femforgacs vagy folyadektöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest