- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone XR - amikor az olcsóbb is drága
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
Új SSD-vel bővül a WD Blue szériája
ph Az SN5000 egy belépőszintű modell, a WD saját kontrollerével, viszont 4 TB-os kapacitással is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyúltáp
senior tag
válasz jhos910 #5606 üzenetére
Szeva
Ha gyorsan akarod megoldani akkor menj border sub object modba ("3"gyorsbill), jelold ki a lyuk peremet aztan klikk jobb oldali panelen cap-re.
Ugyanigy mukodik edge modban perem kijelol->bridge
Ha viszonylag bonyolult a lyuk formaja/felulet amin elhelyezkedik, erdemesebb manualisan megoldani, eredmeny nem lesz annyira kusza.
polygon sub object level/create aztan szepen egyenkent hozz letre uj polykat a perem menten levo vertexekre kattintassal.#2
Kulonbseg ki is merul annyiban amit irtal.
Ha vmi olyan alapformabol indultal ki, amit meg tervezel modositani, vagy olyan modositod van ojjekten aminek parameterezhetoseget meg akarod tartani, akkor hasznalj edit poly-t.
Amugy csak siman konvertald editable poly-va.Boldog buekot mindenkinek
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....