- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
neko18
senior tag
A kritikákat nagyon jól viselem szerintem, nem sértődök be mint a legtöbb magyar ember Tudni kell kezelni, ha rossz, ha jó. Ha rossz akkor én a miértre keresem a választ, mert lehet hogy olyat mond amit én akkor éppen nem látok és akkor tanulhatok belőle, kijavítom lehetőség szerint, vagy újragondolom, legrosszabb esetben is legközelebb odafigyelek rá PS-ben is nagyon sok kritikát kapok szerencsémre, és pont emiatt érzem a fejlődésem Persze a dicséretet is jól kell tudni kezelni szerintem, pl sokan elszállnak és azt hiszik hogy mr nincs hova fejlődniük, pedig szerintem mindig van hova
kdxsv
-
neko18
senior tag
Na csináltam pár tesztet, (szerintem) elég sikeresen, de erről kérnék pár véleményt hogy jónak számítanak-e az alábbi tesztek a gépemhez képest Ha igen akkor innentől ezzel a beállítással lövöm a tesztrendereket, végső rendernek nem használnám (szerintem nem szép a minősége végsőnek). A Solidrocksal is csináltam pár képet, de rosszabb eredmények születtek kb ugyanilyen minőségben. Még csinálok pár tesztet a biztonság kedvéért
Íme a képek:MTL nélkül a kanna, 640x480, a kanna primitivesét növelve:
Materialokkal a 2. megismételve:
Végül az üveg (féleségnek) a felbontását növelve(800x600, 1280x1024):
[ Szerkesztve ]
kdxsv
-
snots
tag
Azért ez a dolog ennyire nagyon nem egyszerűsíthető le. Ahhoz, hogy pontosabban lásd, hogy milyen renderbeállításokkal, milyen minőgésben és mennyi idő alatt születik meg egy render, ahhoz ennél azért összetettebb scene szükséget.
Túrtam neked egyet a neten (ingyenes, teszt scene, nyugodtan tölthető):
http://www.aleso3d.com/blog/free-3dsmax-v-ray-scene-for-download/
Mivel az ebben található hotfile-os link már nem működik, ezért használd ezt:
http://www.foro3d.com/attachments/173569d1350385161-escena-completa-gratuita-free_scene_aleso3d.zip
Ezen próbálgasd a render beállításokat, illetve mérd az időket (Solidrocks-szal, a nélkül, stb).
Első körben ne piszkáld magát a scene-t, a fényeket, a kamerát, shadereket, felbontást, semmit, csak csináld meg a teszteket.Az ilyen fajta számításokban az Intel processzorok sokkal jobban teljesítenek, 8 AMD mag ide, 8 AMD mag oda, nem számít. Egy nagyjából hasonló árgategórás 4 magos Intel (i5-ös) állva hagyja. Ezzel mindenki tisztában van, aki ilyen téren mozog. Ha te is ezt tervezed, mármint hogy ezzel fogsz foglalkozni a jövőben, akkor a következő számítógép vásárlásakor már el kell felejteni az AMD-t.
[ Szerkesztve ]
-
snots
tag
Illetve továbbgondolva a dolgot, ezzel a teszt scene-nel még jobban járnál, ez lényegesen összetettebb, komplexebb, több kameranézet, több tárgy, többféle shader. Pontosabb eredményeket fogsz vele kapni.
Némi regisztrálgatás után már tölthető is innen:
http://viscorbel.com/interior-lighting-with-v-ray/
(fel kell hozzá iratkozni a hírlevelére a srácnak, de hidd el, azzal csak jól jársz )
[ Szerkesztve ]
-
neko18
senior tag
Köszönöm szépen, tudom hogy az intel nagyon jó ebben, de nem volt pénzem rá. Ha pénz szeretnék keresni vele később akkor veszek egy jobb intel platformot, de csak hobbi szinten nem pártolok át
Feliratkoztam és leszedtem a 2 fájlt, beteszem és délután csinálok pár tesztet és meglátjuk
kdxsv
-
atila4
senior tag
Már pár hsz-el előbb mutattam a Bmw M3 modellemet, de elromlott a vinyom és elveszett a modell. Már nem volt kedvem előröl kezdeni, ezért neki álltam egy Mercedes-nek
Windows 11 / Galaxy S24+ / Asus ROG
-
atila4
senior tag
Smoth nélkül: (poly szám ott van mindegyiknél)
Smooth-al:
És egy render kép:
Windows 11 / Galaxy S24+ / Asus ROG
-
-
szabog4
aktív tag
Volt valami olyan beállítás, amivel szerkesztgetted ezt vagy csak rátetted a turbosmoothot esetleg kipipáltad a material opciót és egyből jó lett?
Onnan gondolom, hogy nekem 100%, hogy a lámpa sarka (sárvédő felőli sarok, utolsó kép) nekem tuti elkerekedne, ívelődne. ...valamint az ablakok szögletes sarkai, nálam lekerekedtek!
(volt már erről szó, de na...)Volt, hogy (pont ma) csináltam egy, hogy is mondjam, hogy értsétek egy AJTÓKERETET! (nem az, de az hasonlít rá a legjobban) és ezt kerekíteni akartam, de, amikor ráraktam a turbo-t a középső rés az szinte betömődött!(Nem várok erre megoldást megoldottam, hogy nem raktam rá)[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
neko18
senior tag
-
szabog4
aktív tag
2009-re semmiképp! Megbánod!
(XP alatt lehet nincs ilyen probléma...)Nekem folyamat összedőlt és volt több óra munka, nincs több óra munka! Véletlenül úgy dönt és vége. Te meg ugye elvagy merülve a modellezésbe és elfelejtesz menteni és beüt a baj! 2014-el semmi bajom. Nem sír, nem nyüszít nem bugzik!Profik megmondják, hogy miért jobb X, mint Y, de úgy vélem minél újabb annál optimalizáltabb és ezáltal jobb, de ez nem törvényszerű természetesen!
HUN_Thorpedo
-
neko18
senior tag
Azért még tanulok egy picit ezzel a 2010-el. Még kezdő vagyok, szóval gyakorolni-gyakorolni-gyakorolni
Minden nap gyakorlok, remélhetőleg olyan fél év-1 év múlva már elérek egy haladó szintet és akkor feljebb lépekDe az autók érdekelnek a legjobban, abból is a japán gépek Nagyon csípném ha pl az Assetto Corsaba modolhatnék mire kijön a rendes 1.0
kdxsv
-
atila4
senior tag
Kasztni kész
Windows 11 / Galaxy S24+ / Asus ROG
-
atila4
senior tag
Mai napon a lámpák vannak tervbe.
Windows 11 / Galaxy S24+ / Asus ROG
-
snots
tag
Azért (főleg a mai autokhoz) már annyi óriási (4-5k+) felbontású képet (akár hivatalos kiadványt, akár csak "sima" fényképet) lehet találni, hogy minimális befektetett kutatómunkával a legapróbb részleteket is meg lehet találni. Röviden: referencia képekben nincs hiány.
-
-
Met
nagyúr
Ahogy snots is írta, a nagyját blueprint alapján és a fontosabb részleteket nagy felbontású képekről igazítják szemre. Autóknál meg főleg ezekről a részletekről csinálnak külön képeket, első lámpa, hátsólámpa, hűtőrács, esetleg egy légbeömlő stb.
Én is így szoktam, már ha van kép, mert egy régi autóról nem nagyon van[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
szabog4
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Lenne egy újabb elméleti kérdésem! Jelenleg, körülbelül 30p 1 képkocka elkészítése és, ha 300 képet kell megcsinálni az körülbelül 150 óra és csak körülbelül 13-15mp csináltam! Na most ez nagyon sok főleg, ha azt nézem, hogy ez alatt egy ajtó kinyitás megy végbe. Jó természetesen nem minden képkocka tart eddig és ez az idő is csak a füst (a fő, ami eltakar egy kisebb utat illetve a mellék, ami a csövekből jön ki tesz ki).
Megoldható, hogy felgyorsítva csinálom és később utómunkával lassítom le! Egyszer megpróbáltam hozzáteszem sony vegas-al és nem tudtam annyira lelassítani, hogy ne legyen észrevehető; szaggatottság volt megfigyelhető vagy pedig túl gyors volt még mindig a videó!
Tudnátok erre egy megoldást esetleg? Pl.: beállítható maxbe, hogy 1/2 sebességgel menjen, de a renderelés után ugyanúgy 1/1 lesz a vidi sebessége és ezt valahogy meg lehet oldani? (...hogy render után is 1/2 legyen a sebesség!)
Elég részletes videót kívánok készíteni és jelenleg 824.063 polyból és 554.213 vertexből áll!
Hozzáteszem, hogy még nagyon nincs kész csak gondoltam mutatom! (...de ezt látjátok is!)Ez viszont elég lassan! (Most rendereltem ki először 800x600, de már látom, hogy a füst elnyújtva a terephez igazítva már nem annyira füst! ...és igen, a fényekkel még fogok foglalkozni
NINCS KÉSZ!)Nem, nem tudok új gépet venni!(...ha esetleg megkérnék szépen valakit, akinek erős gépe van, hogy renderelje ki egyszer, ha kész lesz? )[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
szabog4
aktív tag
Azt nagyon megköszönném!
Ez viszont nem mostanában lesz kész! Igyekszem összekötni a kellemest a hasznossal!Még van 2 évem leadni, mint diploma munka! (Ezt, ha eljön az ideje felfogom hozni valószínűleg, de lehet makacsságomban 'X' képkockát renderelek le egy nap és összerakom!) Még nagyon messze vagyok attól, hogy kész legyen!
Karakter, Animáció, Fények valós beállítása, Textúra gyártás!2 magos 3800+ proci meg 4gb ddr2 ram valamint a HD5770-nek ez kicsit sok! Gondoltam arra is, hogy a suliba azt a temérdek gépet összekötöm, de ott nincs max csak maya és igazából fogalmam sincs miként tudom rábírni, hogy együtt dolgozzanak a gépek meg sajnos nem használhatom mind... :/ Mert használják órákon a gépeket; max valamelyik hosszabb szünetben!
Láttam már olyan diplomamunkát, hogy én nem adtam volna azt le és szerintem, ha megtudom csinálni ütősre még lehet akár referencia anyag is! (Jó gyakorlás is csak nem tudok vele napi 24 órát foglalkozni :/ )
éééééés, ha már itt vagyunk tudtok esetleg valamiféle ATMOSZFÉRA tutorialt? Nem is tudom, hogy fogalmazzak! Ne csak a semmibe történjen az a valami, hanem legyenek ott porszemek meg hasonló elemek, amik megtöltik a teret 'ÉLETTEL'!
[ Szerkesztve ]
HUN_Thorpedo
-
repvez
addikt
A multkori gondomon tuljutottam , a smooth group volt a megoldás, csak azt nem tudtam ha a turbo smoothnál nincs bepipálva a smooth group akkor nem ér semmit
Na de egy uj problémám van azt hogy lehet megoldani, ha van egy téglatest és a felső lapját eltávolitva a maradő éleket vizszintesen kiextrudálva egy veremszerüséget kapok eddig nincs is gond, de hogy marad minden él éles ha plusz élt nem vághatok be és a smooth grouppal játszva a kiextrudált részek azonos csoportba a téglatest további oldalai meg külön -külön csoportba téve a sarkoknál problmákat okoz .
-
atila4
senior tag
Kész a kipufogó és a körülötte lévő rész
Windows 11 / Galaxy S24+ / Asus ROG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest