Várakozásokon felül teljesített a Google

Hirdetés

A 2015-ös esztendő harmadik negyedéve sok szempontból is az egyik legerősebb három hónap közé tartozik a Google életében, számos termék, új Android, valamint bemutatkozott az Alphabet is. Ennek az egyik eredménye, hogy Q3-ban 18,7 milliárd dolláros forgalmat generáltak, ami 13 százalékos éves növekedést jelent, a keresőóriás weboldalai pedig ebből 13 millárd dollárt tudhatnak magukénak, ami már 16 százalékos emelkedés mutat. A Google-nek ráadásul 3,98 millárd dollárt sikerült ebből nyereségként elkönyvelnie, ami elég nagy ugrás a tavaly ilyenkor felmutatott 2,74 milliárd dollárhoz képest.


[+]

A vállalat nagyon jól teljesített a készülékpiac és a reklámok tekintetében, a hardvereladásokból például 1,89 milliárd dollárra tettek szert, a kattintások száma pedig 23 százalékkal nőtt a korábban elért értékekhez képest. Ruth Porat, a Google és az Alphabet CFO (pénzügyi felügyelője, vezetője) érhető módon nagyon elégedetten nyilatkozott: "A Q3-as eredményeink bizonyítják a Google üzleti erősségét, főleg a mobilról indított keresések tekintetében. Hat termékünknek több mint 1 milliárd felhasználója van globálisan, kíváncsian várjuk a Google és az Alphabetben rejlő további lehetőségeket." Az üzemi költségek egyébként szintén megugrottak egy kicsit, 6,1 milliárd dollár helyett immár 6,93 milliárd dollárra rúgnak.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés