Üzleteket nyit a Xiaomi

A Xiaomi sok minden más mellett azzal robbantott nagyot, hogy kizárólag az online értékesítésre koncentrált. A dolog sokáig működött is, a legdinamikusabban fejlődő cég voltak, ám mostanság már a konkurensek is kezdtek a nyakukra nőni, kezdve a Vivóval vagy éppen az Oppóval. Úgy tűnik, hogy a válaszlépést a gyártónál az offline üzletek megnyitásában látják, és nem meglepő módon nagy elánnak kívánják belevetni magukat a terjeszkedésbe.

A Xiaomi vezérigazgatója, Lei Jun szerint a következő két évben 1000 darab üzlet megnyitását tervezik, és a legnagyobb városokban lesznek elérhetők a boltok. Valószínűleg először Kínában indul meg a bővítés, a feltétel viszont mindenhol adott lesz: minimum 250 négyzetméteres helyiségek, ahol legalább 50-100 féle termékkel találkozhat a felhasználó. Hogy ezzel végül újra szárnyra kap-e a vállalat, az még a jövő zenéje, mindenesetre az IDC szerint már kiszorultak a top 5 legnagyobb cég közül, szóval érdemes nekik is iparkodni.

Előzmények

Hirdetés