A gyártók számára az év legfontosabb időszaka minden kétséget kizáróan az utolsó negyedév, hiszen a karácsonyi vásárlási láz rendszerint hatalmas profitot jelent. Nincs ez másképp az Apple esetén sem, mely az 57,6 milliárd dolláros árbevételével minden korábbinál erősebb három hónapot tudhat maga mögött. A rekord eladások ellenére a kaliforniai vállalat nettó nyeresége alig mutat túl az egy évvel korábbi eredményen, persze 13,1 milliárd dolláros nyeresége így is több mint irigylésre méltó. A meglehetősen szűkös termékpaletta ellenére az Apple összesen 51 millió iPhone és 26 millió iPad készüléket értékesített, mely mellett 6 millió iPod és 4,6 millió Mac is gazdára találat.
Az évértékelő beszédében Tim Cook, a vállalat vezetője kitért arra is, hogy kisebb meglepetést okozott az iPhone 5c iránti vártnál gyengébb érdeklődés, melyet egyébként a piaci elemzők már a bejelentéskor megjósoltak. Az előző generációs iPhone műszaki paramétereit idéző készülékből hiányzik az Apple legnagyobb dobásának tartott Touch ID ujjlenyomat-beolvasó, mely az alig valamivel kedvezőbb árazással párosítva egyáltalán nem teszi vonzó ajánlattá. Tim Cook azonban megerősítette, hogy a biometrikus azonosítás és a mobiltelefonos fizetés továbbra is az egyik legfontosabb fejlődési irányvonal lesz, noha a nagyközönség egyelőre kissé szkeptikusan áll a jelszó nélküli megoldásokhoz.