Az Egyesült Államokban végzett felmérések szerint a Symbian készülékek tulajdonosai 2,7-szer annyi hirdetésre kattintanak, mint az iPhone vagy Android alapú készülékek felhasználói. A Smaato által készített kimutatás 40 reklámcég összesen több mint 6 milliárd áprilisi mobil hirdetésének adatait dolgozta fel, tehát mindenképp reprezentatív kimutatásnak tűnik. Kevin Tofel, a GigaOM munkatára szerint a dolog hátterében a Symbian platform kiforrottsága állhat, ahol a reklámok integrálása sokkal hosszabb múltra tekint vissza. Habár az arány rendkívül magasnak tűnik, nem szabad elfelejteni, hogy a Symbian alapú modellek részaránya az Egyesült Államokban szinte elhanyagolható. A Smaato felmérése ugyanakkor arra is rámutatott, hogy a zárt rendszerű, hagyományos mobilok tulajdonosait is érdemes megcélozni, hiszen sokkal fogékonyabbnak tűnnek a mobil hirdetésekre, mint a BlackBerry, Android, webOS vagy Windows Mobile alapú készülékek felhasználói.
Reklámra éhesek a Symbian felhasználók
Előzmények
-
Reklámcéget vált a Palm
A nem túl sikeres Palm Pré és Pixi reklámhadjáratok után új céget bíz meg termékei népszerűsítésével a Palm.
-
AdMob: egyre népszerűbb a mobil internet
Az AdMob felmérése szerint az elmúlt év során közel háromszorosára nőtt az okostelefonok által generált adatforgalom.
-
Reklámcéget vásárolt az Opera Software
A Google és az Apple után az Opera Software is mobilokra szakosodott reklámcéget vásárolt.

Aktív témák
- Horgász topik
- Path of Exile (ARPG)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Torrent meghívó kunyeráló
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Autós topik
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- További aktív témák...