Reklámcéget vált a Palm

Az Advertising Age értesülései szerint reklámcéget vált a Palm, mivel a Modernista nyugalmat árasztó, már-már altatóként is funkcionáló reklámhadjárata messze nem váltotta be a gyártó reményeit, noha a Palm Pré és a szinergiára törekvő webOS kezelőfelülete sokkal jobban is teljesíthetett volna a piaci elemzők véleménye szerint. Az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy a Pré komoly fizikai hibával is küzdött, de ami még ennél is súlyosabb baklövés az a HTML és JavaScript alapú fejlesztőkészlet erőltetése volt, mely tökéletesen alkalmatlan látványos 3D játékok és számításigényes alkalmazások készítésére, noha az OpenGL ES 2.0 kompatibilis grafikus gyorsító ereje összemérhető az Apple üdvöskéjével. Egyelőre nem tudni pontosan, hogy a Pré Plus és Pixi Plus hadjáratát melyik nagy reklámcég készíti majd, de remélhetőleg kicsivel látványosabb és mozgalmasabb szösszenetekre lehet majd szántani.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés