A HTC és az LG már kiszállt a kisszámú okostelefont értékesítő, klasszikus brandek közül, a Sony azonban még versenyben van, ha ennek az eladási statisztikákban általában nincs is nyoma, mert annyira kicsi szeletét birtokolják az idézőjeles tortának. Úgy gondolta ezért a Japán márka, hogy legalábbis a kínai piacon (ahol a Google nincs jelen szolgáltatásaival), jó ötlet egy helyi partnerrel összefogni, hátha ez lendít az értékesítésen.
Az Xperia 1 III tesztasztalunkon [+]
A Sony partnere a Meizu lett, és az Xperia 1 III-tól kezdve a telefonjaira telepíthető lesz számos alkalmazás és szolgáltatás a Flyme androidos felület katalógusából, illetve néhányat gyárilag feldobnak a japánok később érkező telefonjaira. Idővel a kapcsolatot a két márka még szorosabbra fűzheti, az viszont még a jövő zenéje, hogy a Sony máshol is számít-e hasonló partneri összefogásra, akár a Meizuval, akár másik, eladási oldalon sikeresebb márkával.