Az Apple iPhone kezelőfelülete az egyszerűségről, illetve a kényelmes, gyors használatról szól, mely szellemiség úgy tűnik, hogy méltán hódít a felhasználók között is. A korábban bemutatott, egyelőre csak az Egyesült Államokban elérhető Pizza Hut alkalmazás ugyanezen elvet követve készült, mely az étterem kínálatából való egyszerű és gyors online rendelés lebonyolítására hivatott. Azon túlmenően, hogy a Pizza Hut számára egymillió dolláros forgalmat jelentett az ingyenes szoftver, a Mobil Marketingszövetség (Mobile Marketing Association – MMA) két díját is megkapta, a „Mobile Display Campaign” és az „Emerging Technology Campaign” kategóriákban. A jövőben várhatóan számos étterem és más bolt rukkolhat elő hasonló ajánlatokkal, mely a vásárlást tovább egyszerűsítheti a felhasználók számára.
MMA díjat kapott a Pizza Hut alkalmazás
Előzmények
-
Pizza Hut: Egymillió dollár iPhone alkalmazással
A Pizza Hut negyedéve kiadott alkalmazása egymillió dolláros bevételt hozott a cég számára.
-
Adobe: Passzív-agresszív kampány az Apple ellen
Az Adobe passzív-agresszív Apple ellenes kampányba kezdett, mivel minden erőfeszítése ellenére sem tudta Flash megoldását az iPhone böngészőjébe integrálni.
-
Elérhető az iPhone OS 3.1.2
Három bosszantó hibát javít az Apple iPhone legújabb szoftvere.
-
Apple iPhone 3GS - agyra gyúrt
Függetlenül már megvásárolható a világot felforgató iPhone harmadik generációja, mely alig különbözik elődjétől.

Aktív témák
- Portfolio Performance - befektetések nyomonkövetése
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Goddess of Victory:Nikke
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- One mobilszolgáltatások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nincs kill switch az NVIDIA chipekben
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- LEGO klub
- Egy óra, két rendszer
- További aktív témák...