Körülményessé vált a Huawei hordható okoseszközeinek használata

A Huawei fórumain számos felhasználó jelzett hibát a hordható okoseszközökkel kapcsolatban.

A Huawei hordható okoseszközei nagyjából egyik pillanatról a másikra megtagadták az együttműködést a nem Huawei gyártmányú készülékekre telepített Health alkalmazással. A probléma azzal a hibaüzenettel kezdődik, hogy az alkalmazás a HMS (Huawei Mobile Services) legfrissebb verzióját óhajtja, a Helath app és a HMS újratelepítése viszont nem oldja meg a problémát, mivel a legfrissebb keretrendszer kizárólag az AppGallery-ből érhető el. Az meg nyilván nem elérhető a Google Play Áruházban.

A Watch GT 2 is a legfrissebb HMS-t szeretné.
A Watch GT 2 is a legfrissebb HMS-t szeretné. [+]

A Huawei tisztában van a helyzettel, a megoldás pedig a következő: a telepített Huawei szolgáltatásokat és adatokat törölni kell, le kell tölteni az AppGalleryt a Huawei honlapjáról (innen), felteszem, engedélyezni az ismeretlen forrásból való telepítést, telepíteni és a gyártó saját alkalmazásáruházából kell feltenni újra a HMS-t és a Huawei Health alkalmazást, majd újracsatlakoztatni az eszközt. A fórum bejegyzései alapján viszont ez sem oldja meg minden esetben a problémát, a Huawei viszont folyamatosan reagál a kérdésekre.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés