2018. október 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Hírek » Phablet rovat

A Note7 hazai cseréjének részletei

  • (f)
  • (p)
Írta: | | Forrás: Samsung

A Samsung igyekszik gyorsan lezavarni a hibás akkumulátorokban potenciálisan érintett Galaxy Note7 phabletek cserjét, következzenek a részletek.

Alighanem minden online felület beszámolt már a Samsung Galaxy Note7 néhány példányának komoly problémájáról, konkrétan a Samsung SDI által gyártott és a ITM Semiconductor által becsomagolt akkumulátorok lángra kapásáról pár tucat esetben, amit számos piacon az értékesítés leállítása követett. Mivel minden ATL gyártmányú telep biztonságos, Kínában és más piacokon nem vonták vissza a Note7-et, és hamarosan hazánkban is megbízható példányokra cserélik az előrendelésben kiszállított darabokat. Következzenek a Note7 csereprogramjának részletei, szó szerint átemelve a gyártó honlapjáról:

A Note6 kimaradt, hetes sorszámmal futott be a Note5 utódja
A Note7 hamarosan cserélhető és újra kapható lesz [+]

Samsung Galaxy Note7 készülékcsere program

Szeptember 19-től Galaxy Note7 telefonját új Galaxy Note7 készülékre cserélheti. A szolgáltató, viszonteladó, illetve a Samsung szeptember 19-től felveszi a kapcsolatot azon ügyfelekkel, akiknek már birtokukban van Galaxy Note7 készülékük. Amennyiben már megrendelte Galaxy Note7 készülékét és a kiszállításra vár: Elnézését kérjük, hogy eddig nem kapta kézhez az új Galaxy Note7-et. Partnereinkkel közösen azon dolgozunk, hogy mihamarabb eljuttathassuk Önhöz új Note7 készülékét.

Hirdetés

A készülékcsere folyamata

Amennyiben már a birtokában van egy Galaxy Note7 készülék, felveheti a kapcsolatot azzal a viszonteladóval, akinél a készüléket vásárolta, vagy akár személyesen is felkeresheti a vásárlás helyét. Amennyiben a Samsung.com weboldalon rendelte a telefont, a Samsung.com-on vagy a Samsung ügyfélszolgálatának ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számán léphet kapcsolatba velünk. Természetesen bármilyen kérdés esetén szívesen állunk rendelkezésére.

Gyakran ismételt kérdések

1. Mi is pontosan a probléma a Galaxy Note7-es készülékemmel?

Vizsgálatunk fényt derített arra, hogy az akkumulátor cellával adódott probléma. Az említett cellákban túlmelegedés történt, amikor az anód-katód áramlás érintkezésbe lépett. Ez egy rendkívül ritkán előforduló hiba a gyártási folyamatban. Számunkra a felhasználók biztonsága a legfontosabb, ezért annak ellenére is kicseréljük az összes Galaxy Note7 készüléket, hogy a probléma csak az akkumulátor cellákat érinti.

2. Használhatom tovább a Galaxy Note7 készülékemet?

Igaz, hogy a probléma előfordulásának valószínűsége rendkívül alacsony, de nekünk a Samsungnál az Ön biztonsága mindennél fontosabb, ezért inkább azt javasoljuk, ne kockáztasson! Arra biztatjuk a Galaxy Note7 felhasználóit, hogy vegyék igénybe a készülékcsere programunk által kínált előnyöket.

3. Honnan fogom tudni, hogy az én Galaxy Note7 készülékemet is érinti a probléma?

Jelenleg minden Galaxy Note7 tulajdonost arra kérünk, hogy használja ki az európai készülékcsere programunkat.

4. A probléma más Samsung telefonokat is érint?

Ez a probléma kizárólag a Galaxy Note7 készülékekben fordulhat elő, más Samsung okostelefont nem érint.

Hirdetés

Előzmények

Gyártók, szolgáltatók

Hirdetés

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.