Elképesztő lendületben a viselhető kütyü piac

A leszállított termékek száma megduplázódott, az Apple triplázott. A fülbedugós ketyerék a kategória igazi győztesei.

Egy esztendő alatt 94,6%-kal több viselhető kütyüt szállítottak le a gyártók, írja a harmadik negyedév kapcsán az IDC: 43,4 millióról a vizsgált időszakban 84,5 millióra nőtt a mutató. A műfaj győztese egyértelműen az Apple, amely 10 millióról 29,5-re növelte számait, míg a Xiaomi második helye kitart 12,4 millióval. Ugyanakkor nagy lendülettel jön fel a Samsung (8,3 millió) és a Huawei (7,1 millió), amivel a FitBit több helyet visszaesett.


Az AirPods Pro az Apple legújabb true wireless fülese [+]

A kategóriánkénti lebontás húzza alá az ágazat elképesztő sikerét: az aktivitásmérő karperecek (19,2 millió darab, 48,6%-os előrelépés) és az okosórák (17,6 millió, 48%) ugyan jobban teljesítettek, a „hearable”, vagyis fülbe helyezhető, valamilyen extra szoftverfunkcióval rendelkező ketyerék robbantottak: 11,9 millióról 40,7 millióra növelve a számokat egy év alatt, ami 242,4%-os növekedés. Olyan termékekre érdemes itt gondolni, mint az Apple AirPods Pro vagy a Huawei Freebuds 3. Nyilván elősegíti a szegmens fejlődését, hogy egyre kevesebb készülék kínál 3,5 milliméteres kimenetet, persze a teljesen vezetékmentes, vagyis true wireless kütyük kényelme nem elhanyagolható szempont.

Azóta történt

Hirdetés