Azt sajnos nem tudjuk, hogy honnan datálja a Xiaomi a Redmi Note széria 100 milliós darabszámát, de feltehetően nem a 2014-ben bemutatott, 5,5 hüvelykes kijelzőjével hatalmasnak számító Xiaomi Redmi Note-tól, noha a végeredménybe olyan modelleket is beleszámoltak, ami még a márkanév függetlenedése előtt kerültek kiadásra.
A Xiaomi a Redmi 7 szériával választotta le a brandről a márkanevet, a Redmi Note 7 és Note 7 Pro pedig kiemelkedően sikeres modellpáros lett, ami hét hónap alatt 20 millió eladást jelent (beleértve a Redmi 7-et is persze). Majd rá is álltak az 4000 mAh-s akkumulátorral, 18W gyorstöltéssel és keskeny kávákkal nemrég bemutatott, négykamerás, szenzorcseppes Note 8-as szériára. A kitűnő ár/érték arány úgy látszik a világ minden táján magáért beszél, a Xiaomi pedig folyamatosan egyre komolyabb tényezővé válik a globális szinten is.