Egyre gyengébbnek tűnik a Palm

Több éves fejlesztés után végül tavaly piacra került a Palm új operációs rendszere, a webOS, mely az online szolgáltatások integrációja terén igen kifinomult ajánlatnak tűnik, ám a gyakorlatban nem tudta beváltani a hozzá fűzött reményeket. Vivek Arya, a Bank of America/Merrill Lynch piaci elemzője szerint a Palm piaci lehetőségei vészesen fogynak, hiszen a webOS sokkal kisebb népszerűségnek örvend, mint a konkurens RIM BlackBerry, Google Android vagy az Apple iPhone OS platform. A Palm készülékeit az Egyesült Államokban a Verizon Wireless forgamlazza, melynek figyelmét egyre inkább lekötik a Motorola DROID és más Android alapú készülékek sikerei, így a Palm mindössze nettó 130 millió dolláros tartaléka könnyen felmorzsolódhat a költséges reklámhadjáratok során. Egyelőre nem tudni, hogy a kissé feltuningolt Pré Plus és Pixi Plus hogyan teljesítenek majd Európában és világszerte, de ha továbbra sem lesznek jelentősebb sikerek, akkor a Palm végül tényleg felszámolásra kerülhet.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Palm

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés