Belehúznak a kínai gyártók

Hirdetés

Azzal együtt, hogy az IDC előzetes elemzése alapján a kínai piac összességében csökkenést mutat, a Xiaomi kiemelkedő teljesítményt ért el a tavalyi évben. 90 millió leszállított készülék elég meggyőző, amit idén legalább 100 millióra kíván növelni a gyártó, mellesleg a jelenlegi ütemben kivitelezhetőnek is tűnik. Az idei első negyedévben több, mint 10 millió készüléket szállítottak. Ha a trendek maradnak, decemberre meglehet a 120-150 milliós tétel, amit a jövő héten bemutatásra kerülő Black Shark is támogathat mint a Xiaomi első gamer mobilja.

A Black Shark versenyre született.
A Black Shark versenyre született.

Nem mellesleg a nemzetközi eladásokat fejlesztése is tervben van, tekintve, hogy a hazai piacon stabil dominanciát szereztek, az eladások viszont stagnálnak. Nyilván nem csak a Xiaomi tervezi leigázni a piacot, a Huawei szintén megalapozottan tűzte ki célul a 200 milliót: tavaly 150 millió készüléket szállítottak, ebből 90 millió jutott Kínába. A tavaly viszonylag jelentősebb visszaesést produkáló BBK brandek - Oppo, vivo - pedig főleg a költséghatékony szegmensben szeretne érvényesülni a jelenlegi trendek olcsóbb készülékekbe való implementálásával.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés