A minap komoly hibába futott jó néhány LG G7 ThinQ felhasználó világszerte, több olvasónkat beleértve: a phablet valamiért folyamatosan újraindult, amelyen állítólag a gyári visszaállítás sem segített, a SIM eltávolítása pedig nem minden esetben jelentett még ideiglenes megoldást sem. A gyártó gyors javítást ígért, és már itt is van, alább az LG közleménye következik.
„Az utóbbi napokban több európai országban probléma lépett fel egyes felhasználók LG G7 ThinQ készülékeivel, aminek következtében a telefonok nem kapcsolnak be. Az érintett felhasználókat szeretnénk biztosítani arról, hogy a probléma nem okoz maradandó kárt a készülékükben.
Az LG a mai nap folyamán rendelkezésre bocsájtott egy szoftveres megoldást, aminek segítségével a felhasználók visszaállíthatják készüléküket a probléma előtti állapotba. A visszaállításhoz szükséges teendőkhöz részletes információ a https://www.lg.com/hu/g7thinq-szoftver-frissites oldalon érhető el.
Természetesen az LG telefonos ügyfélszolgálata és központi márkaszervize is készséggel áll a felhasználók rendelkezésére, hogy segítsenek a telefon helyreállításában. Az érintettek elnézését kérjük az okozott kellemetlenségért, és szeretnénk mindenkit biztosítani arról, hogy a probléma gyors megoldása a kezdetektől fogva abszolút prioritás az LG számára.”