A Xiaomi egyre többet hallat magáról, számos olyan eladási és előrendelési eredményt érnek el, ami jól mutatja sikerességüket. A vállalat rendkívül fiatalnak számít, 2010 áprilisában alapították, az első okostelefonjuk pedig 2011 augusztusában gördült le a gyártósorról. Mindössze három év kellett ezután ahhoz, hogy mára már a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártója legyen a kínai cég, ami elképesztően nagy eredmény annak tekintetében, hogy mennyire betömörült és nagy piacról beszélünk. Nem véletlen, hogy a Lei Jun, a Xiaomi vezérigazgatója elég merész terveket szövöget, a következő tíz évben ugyanis a dobogó legfelső fokára szeretné felvezetni cégét.
Figyelembe véve azt, hogy szinte hétről hétre mennyit változik a mobilkommunikációs világ, erre igazából minden esélyük megvan. Ha pedig ugyanakkora elánnal folytatják a kiváló ár/érték arányú készülékek gyártását, mint most, akkor lehet igazán komolyan venni a CEO szavait. Ehhez mondjuk mindenképpen szükséges, hogy a világ szinte minden részén hivatalosan is jelen legyenek, nem meglepő módon ez is cél a Xiaominál. Lei Jun egyébként szolgált még néhány érdekes adattal, 70 millió aktív felhasználóval rendelkeznek, ami következő évben már 200 millióra nőhet, vagyis nagyjából 100 millió eladott készülékre számítanak 2015-ben.