A Meizuba fektet az Alibaba

A mérsékelt árfekvésű csúcsmodelljeknek és a remekül felszerelt alapmobiloknak köszönhetően az ázsiai gyártók negyedévről negyedévre egyre nagyobb befolyáshoz jutnak a saját régióikban, mely a Samsung csökkenő eladásain is jól nyomon követhető. A Kínában méltán népszerű Meizu az M1 kiadásával ismét megerősítette pozíciója, melyre minden bizonnyal az Alibaba Group 590millió dolláros tőkeinjekciója is rátesz egy lapáttal.

A 213 milliárd dolláros piaci kapitlizációval rendelkező vállalat neve Európában ugyan kevésbé ismert, de Kínában az online szolgáltatások zöme a 23 ezer alkalmazottat foglalkoztató óriás kezében fut össze, így a tavalyi évben nettó 3,73 milliárd dollár üzemi nyereséget tudott felmutatni. A két vállalat stratégiai és üzleti összefogásának köszönhetően az Alibaba YunOS platformja és a hozzá tartozó online szolgáltatások még szélesebb réteg számára lesznek elérhetőek.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Meizu

Előzmények

Hirdetés