120 millió mobil elpasszolása a Huawei idei célja

Hirdetés

Tavaly a Huawei a Kínai Népköztársaság gyártói közül elsőként szállított le 100 milliónál több okostelefont egy esztendőben, a végső eladási mutatók pedig 108 millió darabnál álltak meg. Ebből a saját logós eszközök és a Honor brand is kivette a részét, a siker okai között pedig azt sem szabad elfelejteni, hogy a gyártó kütyüi nemcsak Ázsiában, hanem a többi kontinensen is népszerűek.

A P9 kitűnő lett és kiveheti a részét a gyártó idei sikeréből
A P9 kitűnő lett és kiveheti a részét a gyártó idei sikeréből [+]

A GizmoChina úgy tudja, hogy a Huawei idén még nagyobb sikerre számít, eredetileg nem kevesebb, mint 140 millió okostelefon értékesítését célul kitűzve. Mostanra a beszállítók szerint ez a szám lejjebb apadt, egész pontosan 120 millióra, persze ennyi mobil elpasszolása is óriási fegyvertény volna, figyelembe véve a HTC, a Sony és más gyártók küzdelmét piaci pozíciójuk megtartásáért. A Mate 8 és a P9 is kivehetik a részüket a sikerből, a Honor 5X-ről pedig már most tudni, hogy rendkívül jól fogy. A lendület a Honor 8 és V8-cal tarthat ki az év végéig, és a berlini IFA-ra is tartogat a Huawei egy-két újdonságot.

Hirdetés