Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Manor Lords - Túl a kétmillión
gp Alig három héttel a megjelenés után máris egy fontos mérföldkövet értek el a készítők.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz molnarpeter #182396 üzenetére
Az első kérdező hsz.-ben írta, hogy benzines vagy gázos autót keres.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz simii16 #182384 üzenetére
E92-t engedd el, haverom 3M-ért vette (320i LCI) és 1M már ráment de még mindig nincs a végén a szo...nak.
Ford Focus a sor5 motorral uniqum és az a Volvo motor tartós. A Mazda 3 MPS is jó. A Subaru kicsit más műfaj de az is szóba jöhet. [link]
FeRRaR1: CT200h is csalódás lesz megmondom előre, az RX-re menjetek rá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Jah ha már WRX eszembe jutott a Lancer RalliArt de az már 4,5M körül van...
#nincsbennetarcsi
-
batai15
félisten
Hát most már eléggé gondban vagyok én is autó cserét illetően .
Toyota avensis : brutális alkatrész árak a motorral kapcsolatban
Igaz nincs dpf ,viszont porlasztó bontottan 100k , kettős tömegű vagy 350 , magas nyomású 200 . Szóval az évi 30k km nem termeli ki 5 év alatt ezeket sem ,kicsit elment a kedvem . Hangsúly azon van hogy nem termeli ki ,és a szerelők szerint korántsem olyan jó a Denso rendszer .egyébként is sprit monitor szerint inkább 6.5 az átlag . Akkor még nem sok választja el a benzintől.
Corolla 1.4 2008 előtti a jó utáni bajos.
Tfsi 2m alatt felejtős .Peugeot 407 Siemens rendszer a Boschoz képest nem jó .
Elkezdtem a VW cr TDI felé kacsingatni.
Lehetséges hogy sikerül redukálni évi 15 ezerre a futást akkor meg jó lehet egy normális szívó benya is.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz batai15 #182406 üzenetére
Ez ilyen, minden használtautónak megvan a maga baja sajnos, ami miatt lehet parázni.
2m körül már van épkézláb Megane 3, 1.6 szívóbenzin, az elég jól sikerült modell, már nincsenek trafógondjai, max az okoskerék miatti vezérléscsere kerül többe, mint egy random benzines kocsinál.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Ha sikerül faragni a km-en akkor egy focus jó lesz ,ha nem lehet hajtom még egy évet a Peugeotot , aztán valami hibrid lesz lehet .vagy egy SX4 scross ha isten is megsegít.
Aha baj hogy a jelenlegi kerestem mellett egy fiatalabb dízel évi 30 szerel sem fedezi az esetleges nagy költségeket .[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #182406 üzenetére
Viccet félretéve, LPG? Egyik kollégámnak van, kéri a gázt, de eljár majdnem dízel áron.
Megnéztem az Epicán a vonatkozó alkatrészárakat (nincs 50%-os szerelői kedvezményem, csak amit láttam nagyhirtelen mezei userként autoalkatreszonline24-en): BOSCH befegykendező 80, üzemanyagellátó egység 100, DMF AISIN (jobbik) 180, olcsóbb 130. Azt hittem ezek a drága tételek, de akkor úgy látom ócsó inkább Ezek új árak.
Ezt mind beleszámoltad a dízel 5éves javítási költségeibe? Ha igen, jó nagy sz0pó@larccal számoltál, persze a pakliban benne van.Egy szög egyszerű már elgázosított benzinessel sztem még jól is járhatsz, az még lehet (legújabb olvasás hahuról: CSALÓDÁSMENTES ). Az átalakításuk aránylag költséges, de manapság csomitartóból helyet nem visz, pótkerék helyére pakolják.
-- end of transmission --
-
batai15
félisten
válasz SaNyEe #182411 üzenetére
Én úgy tankoltam hogy 1 tank benzin 2 tank gáz .így nem volt gazdaságos 11 literes fogyasztás mellett.
Mindamellett lpgs autót nem szabad hajtani legalábbis nekem azt mondták . Illetve benzinnel sokkal jobban ment.
Környéken a gáz 30 forintal drágább mint a mol kúton ez se jött be.
Szedán autóba ha potkerek tartályos akkor annak nincs hely,ha meg tartályos akkor csomag tér szinte nulla. -
-
Tomics
addikt
Sziasztok!
Birtoklok egy 2014-es Suzuki Swift-et, első autó, 135 ezret tettem bele. Most sikerült kifizetnem teljesen és vágynék valami nagyobbra, erősebbre, automata váltós gépre (céges autók + egy automata hármas bömös (F30) után). Jó kis autó ez, megy is ha pörgetem, de egy Astra/i30/Mondeo után olyan érzésem van jó pár napig, mintha egy fapados gokartba ülnék vissza, aztán visszaáll az ingerküszöb. Nagyrészt vegyesben használnám, kb 50% autópályával, szóval a diesel is opció.
Az elképzelés: 3-4 éves, megbízható technika kellene, olyan 4 millió forintért. Tudom, hogy a szervizelés akár 3-4x annyiba fog kerülni egy Swift után, de ezt vállalom. Ne hagyjon ott az úton (ha egy mód van rá). A karbantartásra minden esetben (nem csak autónál) odafigyelek, szóval megkapná a törődést arra a tervezett 5-6 évre. A swift is megkapta (igaz, ez nem kért sokat) és olyan 135 ezer után is olyan mint újkorába. Ha úgy van, legyen élmény vezetni, legyen automata váltós. Merre felé nézelődjek? Egy F30 320d (190 lovas) mennyire lutri? Tudom, hogy a vezérműlánc szakadásra hajlamos, ezt cserélném ha még nem volt, viszont a visszakövethetőség/lenyomozhatóság nagy plusz pont (elektromos szervízkönyv) és ezen kívűl nem nagyon olvastam más hibalehetőséget.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Tin
veterán
válasz Tomics #182416 üzenetére
Pont ilyen asszony kocsija, meg az évjárat is stimmel. Én is használtam melóba járásra, de fele ennyi km sincs benne. Kormányon minimális kopás, amúgy mint az új. Nulla cserélni való volt rajta, olaj 1mm-t se fogy. Bocs de a jobb oldali index pöcke letört és kiugrott, valami 3000 volt a gyári cseredarab, vettem kettőt. Meg vettem egy szett gyári fékbetétet előre, gondolván lassan cserés. Aztán amikor gumit cseréltem, kiderült, hogy félig kopott még csak le. Városban is 6 alatt van, pályán meg 6 körül (persze nem 140-el). 1 személynek elég, megpakolva azért már kell pörgetni előzésnél.
Tényleg játékautó feeling, de nekünk nagyon bejött, és fillérekből fenntartható, király verda. Kár h mennie kell, 5 éve azt hittük családban marad örökre.
[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
Igen igen, én is sajnálom eladni, de kezdem kinőni sajnos...
Én azért a biztonság kedvéért cseréltem 45 ezrenként váltóolajat, meg kapott 100 nál új szett gyertyákat, de ugyanez. Gyöngyös-Bécs-Gyöngyös ~140-150-es utazóval 6,5L, ez a rekord.
Fékbetét most lett cserélve, a gyári tárcsák elmennek még egy szettel
Ja bocs, egy valamit kellett cserélni 120-nál, a bal első kerékcsapágy eléggé morgott, valószínűleg a jó magyar utaknak hála. 15 ezer Ft a gyári
Megbízhatóságban biztos, hogy kevés autó múlná felül, igaz, egyszerű mint a faék.[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Tin
veterán
válasz Tomics #182419 üzenetére
Nekem 5.28 a pályázós rekord 50 km-es távokon, ez tavaly tavasszal volt, unalomból, 1 tank benzint nézve, 95% autópálya. De ott már 110-120 között mentem. Normálisan 130-al valamivel 6 alatt fogyasztott, egyedül. Városban 5.5-6 között, évszaktól függően. Mi is nagyon vigyáztunk rá, merthogy sokáig velünk lesz, de másképp alakult, szóval hamarosan megy. Kár, hogy már nem gyártanak ilyen kocsikat.
-
simii16
aktív tag
válasz SaNyEe #182400 üzenetére
Ez a legnagyobb baj, hogy az Miata vezetési élménybe nagyon magasra tette a lécet. Tisztában vagyok vele, hogy ezt nem fogom megkapni, de szeretném legalább megközelíteni.
Ami a fenntartási költségeket illeti, abban sem az MX-5 szintjére számítok. Illetve erre is költöttem/költök nem keveset. Plusz imádok szerelgetni is, mindent magam csinálok, amihez elengendő a tudásom és szerszámaim (pl. turbósítás is megvolt full saját kezűleg, de a kis mazdám egy faék ).Laraxior hozzászólására:
Tudom, hogy ennyi pénzért vehetnék egy "racionális döntést", egy nagyon fiatal vagy még akár új alsó kategóriás autót bagatell fenntartási költséggel. Viszont én nem ezt keresem egy autóban. Nekem ez hobbi, kikapcsolódás, már-már szenvedély. Nem csak egy A-ból B-be közlekedő edény kell, abba mondhatni beülni sem szeretnék. Ez pedig sajnos ennyibe kerül, ezzel tisztában vagyok. Ésszerűséget nem kell keresni benne.akooos, Cifu és Qru:
Az Impreza és Lancer nem az én világom, valahogy nem tudom elképzelni őket magamnak. A belterekben sem érezném jól magam.
Ami az E92-t illeti: A motoroknak és a problémáiknak már nagyjából utána jártam és a 4 hengeresek a legrosszabbak benzint és dízelt illetően is. a 20i is közvetlen befecskendezéses, kokszosodó betegség. Egy 25i vagy 30i N52 motorkóddal még szívócső befecskendezéses, ami még egy jobb konstrukció.Most botlottam bele egy Toyota GT86 hirdetésbe. Igaz, hogy ez kereten felül van jelenleg, de ki tudja tavaszig hogyan alakul a piac. Ismeri valaki? Esetleg tapasztalatok? Még lehet a kereten is hajlandó lennék tolni egy kicsit, ha lenne egy olyan választás, ami miatt érdemesnek ítélem.
-
Jaded
senior tag
-
kekigyu
aktív tag
Ez egy 2003-as 1.2 Mitsubishi Space Star benzines, 7 éves átlaga ( idén sajna már 6.3 az átlag fogyasztás. Többet megyek, városban is dugóban, de nem az önuralmamról vagyok híres... )
(#182396) molnarpeter: nem merek dízelt. Ha kitiltják napi 4 óra tömegközlekedéssel tudom kiváltani. Meg nem is nekem való
[ Szerkesztve ]
-
válasz tboy93 #182399 üzenetére
Teljesen elvan tájolva a magyar piac árazás szemszögéből, csak tudnám mire fel. Nem véletlen, hogy boldog boldogtalan is külföldről vesz autót, sőt, egész ipar épül rá. Egy vicc szerintem. Kíváncsiságból megnéztem, a legdrágább itt 3.5 millió ... van benne 46e km. 150e km 2.3 millió. Vagy ez a Passat. 300e km és 1.15 millió? Itt könyörögnöd kellene, hogy valaki 150-ért vigye el. 2db eladó, 166e km 250k és 106e km 780k.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz aero. #182425 üzenetére
A magyar vasarlo fel a kulfoldrol behozott autoktol, mert vissza vannak tekerve. Joggal fel. Ezert sokan csak magyarorszagit akarnek (mernek) venni, amitol azok ara a piaci ar fole megy.
Amikor itt nemetben nezegettem ilyen 1-2 eves hasznalt autokat, a valoban keveset futottakbol neztem azonos tipust a HAHU-n (amit tuti innen vittek haza), minimum fel millioval kerul tobbe, es ebben meg nincs benne a honositas. Ugyanaz az autotipus/evjarat/futasteljesitmeny. -
vzsryl
nagyúr
válasz aero. #182425 üzenetére
Nincs eltájolva, csak egész egyszerűen itt nincs piaca az új autóknak, viszont a használtnak hatalmas.
Nyugaton már a 3 éves autó se kell senkinek, mivel mindenkinek van pénze szalonautóra, és emiatt a használtnak nincs értéke.(A hozzászólás nyomokban túlzást, ferdítést tartalmaz. Ezt tessék figyelembe venni, mielőtt Rambó késsel egymás torkának esünk.)
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
A magyar vasarlo fel a kulfoldrol behozott autoktol, mert vissza vannak tekerve. Joggal fel. Ezert sokan csak magyarorszagit akarnek (mernek) venni, amitol azok ara a piaci ar fole megy.
Pont ekkor tekerik pedig vissza. Persze, tudom. A magyarnak a 150e km már ördögtől való, a 200 meg hujujuj. 300 olyan nincs is, nem létezik. Az egy roncs. A Passat egész szép, nem jellemző a kortársaira átlagban, de az ára mosolyogtató.
vzsryl: Nem tudom ez mire indok. 2018-ban otthon 9 hónap alatt 574e használtautó cserélt gazdát, itt a Q3-ban (3 hónap) alatt 2,05 millió. A lakosságot tekintve is kiadja arányaiban, bőven. Emellett van pénzük új autóra, tény, de nekem akkor sincs arányaiban ez otthon. Leélt, visszatekert szar drágán, kevésbé fizetőképes vevőrétegnek. Olyan izzadságszagú, hogy mindenki sokat akar. 15 éves PNV, tédéi Passat, Honda, mert sosenemromlik el milliókért.
Kickass: Direkt nem említettem, mert a német piac minimálisan és- vagy semennyire nem drágább, mint itt. Innen legalább nem hordják a sok levetett szart hozzátok.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
-
Tin
veterán
válasz aero. #182428 üzenetére
Persze hogy visszatekerik. A nagyobb baj, hogy siman vannak par eves, 100e km felett futo peldanyok, amiket kulso-belso allapot alapjan vissza lehet tekerni 20-30e-re, es sose fogod megtudni. Es sajnos te a karbantartast a 20e-hez kepest vegzed, mikozben 100e-el tobb van a kocsiban. Aztan persze jonnek elo a hibak, es jon az, hogy az XY tipus szar. Ezert irtam, hogy joggal felnek.
-
gzbotii
veterán
válasz aero. #182425 üzenetére
Én is írtam régebb, hogy a magyar használtpiaci árak durván el vannak szállva*. Mindkét alkalommal megmondták, hogy hülye vagyok
*környező országokhoz, de még az export országokhoz képest is
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CactuS
Arcképgyáros
Mihez képest megkímélt és mi a megkímélt. Én pl: nem gyilkolom hidegen a twingo RSt, pályázni sem viszem a Twingot, de tempósan haladok vele. Nem vagyok az a tipikus boyracer, már korban sem, így én is megkíméltek nevezném az én értelmezésemben. Nyilván nem olyan megkímélt, mint a vak házaspár autója, amit csak hétvégente használtak autósmoziban, de nem is egy olyan lerúgott darab, amit fiatal suhancok hajtottak szét, ahogy éppen érték.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz gzbotii #182432 üzenetére
A piac diktálja az árakat, ezért is vettem újat, most egy éves és el akarnám adni szerintem nem sokat buknék rajta.
Az ingyenes karbantartásra kíváncsi leszek, bejelentkeztem jövő hétre, mondták szóljak amikor ott vagyok, hogy ingyenes karbantartás van az autóhozEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz gzbotii #182437 üzenetére
Kereslet nőtt meg, részben ugyanaz az oka, mint az ingatlan piac szárnyalásának, az 1% banki kamat éves lekötés esetén, mínusz kamatadó, mínusz fel veszed a pénzt.
Sokaknak volt megtakatítása, amit nem érte meg bankban tartani, sokan átrakták kiadható lakásokba, vagy nyaralókba, de voltak sokan akik inkább vettek új autót.
A kedvező forint alapú lízingek is hozzájárúlnak a sok eladáshoz és, hogy kb. 2 éve újra mernek felvenni hitelt az emberek (2008 előtti állapotot már túlléptük).
Az építőipar fellendülése sok embernek javította az anyagi helyzetét (5%-os ÁFA 25-30 e db lakás épült az országban)
A wltp és euro 6d temp bevezetése meg készlethiányt alakított ki, mert nem volt mindenkinek kész a megfelelő motor és az új motorok miatt a gyártó sorokhoz is hozzá kellett nyúlni.
Ehhez jön hozzá a plusz költség a motorok fejlesztése a jobb kibocsátás miatt.
Az euró árfolyamáról meg ne is beszéljünk[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Kickass #182439 üzenetére
Ok, akkor az csak annyiban befolyásolja az 5 éve magas árakat, hogy 5 éve magas az árfolyam?
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz hobizoli #182441 üzenetére
Ami most épül azok jövőre is 5% ÁFÁ-val lesznek értékesítve.
A piac június óta esik, augusztusban megállt, már mennek vissza az árak
Ezt erősíti a nemrég kiadott állampapír és az építések megszűnése, meg a kis kínálat magas áron. Szinte csak olyan keresők vannak, akik már régóta a piacon vannak és alig van új kereső. Úgy néz ki most kivár a piac.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz kisza25 #182438 üzenetére
Ehhez én egy észrevételt tennék: úgy 5-7 éve, ha kitoltál egy autót a szalon ajtaján, rögtön vesztett hozzávetőleg 15-20%-ot az értékéből. Ma ugyanez max. 10%. Én ezért vettem új autót, mert egy 3 éves, 40 ezer km-t futott, új korában 7 milliós Corolla még mindig 5-5,2 millió forintot ér a piac szerint. Újonnan egy kicsivel kevésbé felszerelt, de 0km-es és eggyel újabb széria 6 millió. Szóval valahogy mintha a használtautók jobban őriznék az értéküket.
Ami csak azért horror szerintem, mert mint említettem, 3 millióért tizenéves, finoman szólva sem patika állapotú autókat láttam.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Kickass #182439 üzenetére
Especiel 2014 december és 2015 januárjában a táblázatom szerint 296,01 ft volt az euro banki középárfolyam (Unicredit). Most hónap elején 324,93 ft volt (az előző hónapban meg 331,28)...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
hobizoli
nagyúr
na akkor add el annyiert
senki nem fog 10% diffiert egy 3+ eves hasznalt autot venni egy uj helyett
ha van ra kp-ja akkor azert, ha meg nem, akkor az uj autora jobb hitelt kap eleve, szoval az ardiffi amibe kerul neki amire kifut az egesz meg kevesebbe is lehet[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
gzbotii
veterán
válasz kisza25 #182440 üzenetére
Euróban kifejezve, akár romániában, akár Szlovákiában akár Németországban olcsóbb egy használtautó mint Magyarországon. Hasonló futás, kivitel, felszereltség (digit- vagy manuális klíma, tempomat, napfénytető, etc) és motorizációt nézve.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz hobizoli #182445 üzenetére
Amikor az i20-at néztem, az új 3,4M volt és 2 éves autók is mind 3M felett voltak és nem akartak belőlük engedni. Inkább a 3-4 hónapos várakozás, rosszabb esetben 6hónapos várakozás ami még közrejátszhat.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz hobizoli #182445 üzenetére
Pont ezt nem értem, mert az eladók, akikkel találkoztam, nagyon minimálisan (vagy semennyire) nem tartották alkuképesnek a saját áraikat...
Hozzáteszem a mai napig fent is vannak azok a hirdetések, szóval lehet ők a villamosok...
@kisza25: A Toyotánál pont ez tetszett most, nem egészen egy hónappal azután, hogy besétáltam a kereskedésbe, már kapom meg az autót, és ebben már egy csomó ügyintézés is benne volt, ha kp. leraktam volna a vételárat, szvsz 2 héten belül meglehetett volna az átadás...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
hobizoli
nagyúr
válasz batai15 #182417 üzenetére
LPG rendszereket jol be kell allitani es akkor meg jobban is megy vele az auto
kcal egyenertekre kene kiszamolni csak azt nem csinaljak meg rendesen
az LPG oktanszama 102-105 kozott van szoval nagyobb elogyujtassal tud mukodni vele a motor
de az energiat akkoris be kell vinni hozza mennyisegben, nincs meseha az nem tortenik meg akkor erdozik gyengebbnek az auto
ha jol emlexem 20-25%-l ker tobbet a motor LPG-bol, itthon meg mar a +10%-ra is huzgaltak a szemoldodkuket sokan
magyarul ha nem annyit adsz neki, akkor ugyanugy "Lean" AFR keverekkel jarsz, mint benzinnel is
----
E85-nel is ez volt a lenyeg csak mas %-kkal
ott 1.46x a szorzo alapbol es padlgaznal nem 0.84-re kell dusitani, mint a benzinnel, hanem 0.72-re
ha igy csinalod ugyanaz a motor (turbomotorral haszanltuk) 40-50loerovel erosebb ugyanakkora toltonyomasnal, mint benzinnel, mert nagyobb elogyujasi szoggel tud mukodni a motor az uzemanyag magasabb kompresszioturese miatt (ami az oktanszamabol jon)több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- GARDENA 330 kézi fűnyíró eladó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs