- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
simii16
aktív tag
Üdv Mindenkinek!
Hamarosan szeretnék autót vásárolni és elképzelésem ugyan van, de szeretném a véleményeteket is kérni.
Jelenleg elég idős gépparkkal rendelkezem és szeretnék valami fiatalabba, modernebbe átülni. Tavasztól őszig főként egy 1990-es Mazda MX-5-öt hajtok, amit imádok vezetni a közvetlensége miatt, de már vágynék valami komfortosabbra, illetve néha jól jönne a plusz két ülés is. Nagyon fontos, hogy valamennyi vezetési élményt adjon az autó, el tudjak menni vele kirándulni a hegyekbe, még ha nem is "kanyarvadászatra", de egy jó autózásra. A napi munkába járásom, amire még használnám, az 2x20km. Havi 1-2 hosszabb út általában, ami még ehhez jön.
A kiszemeltem BMW E92 volna, abból is 25i, ha úgy alakul 30i. Dízel gondolatával is eljátszottam (25d, 30d), nem tudom ez mennyire lenne alkalmas az én felhasználásomra. Csábító a fogyasztása, teljesítménye.
2,5-3,5M Ft lenne a keret nagyjából erre a projektre. Mi jöhetne még szóba? -
simii16
aktív tag
válasz molnarpeter #181379 üzenetére
Bocsánat, az elejét nem értem. Dízel is alkalmas lehet a felhasználásomra?
E92-t tudomásom szerint nem szereltek sajnos M47 motorral. Az hiszem a 6 hengeres dízelek eleje, ami M57-et kapott, majd jöttek az N-es motorok.
-
simii16
aktív tag
válasz molnarpeter #181381 üzenetére
Részemről elfogadható lenne a négyhengeres dízel, ha lenne belőle megbízható.
Az M47 nyerő lenne valószínűleg, ha lenne ilyen választási lehetőség.Lexusból gondolom IS250 vagy 220D jöhet szóba ebben az árkategóriában, de ez a forma annyira nem jön be. Illetve úgy tudom a dízel nem ajánlott motor belőle.
Audi A5 még, aminek a formavilága tetszene, de nem tudom a csodás motorpalettából mi lenne az, ami ajánlott (ha van ilyen egyáltalán).
Esetleg más alternatíva?
-
simii16
aktív tag
válasz molnarpeter #181383 üzenetére
Szabad is venni az A5 széria elejét a V6-os dízelekkel? Nem beteges motorok? Mezei 2.0 dízelről esetleg tudsz valamit? Erőben az is elég lehet (pláne egy kis okosítással).
(#181384) Qru:
Olvastam én is a cikket. Gondolom nem is véletlen, hogy annyiba kerülnek, amennyibe. -
simii16
aktív tag
Sziasztok,
Szeretném a véleményeteket kikérni autóválasztásban.
Azt kell tudni, hogy az autózás a hobbim. Imádok szerpentineken kanyarogni, Hungaroringen is jártam már többször a jelenlegi Mazda MX-5-ömmel, amit imádok, de eljött az idő a váltásra.
Továbbra is szeretnék eljárni a hegyekbe egy-egy jó kis gurulásra, tehát olyan autót keresek, amiben "van egy kis bugi". Feltétel a jó futómű és a közvetlen kormányzás.
Nagyobb autót szeretnék, amiben legalább 4 személy el tud utazni, még ha a hátsó üléssor nem is a legkényelmesebb.
Ezen kívül napi munkába járásra lenne használva, ami 2x20km. Ehhez jön hozzá a havi 1-2 hosszabb út. Kérdés a kérdésben, hogy erre a felhasználásra bármilyen dízel szóba jöhet-e?
Kitétel még, hogy a jelenlegi súly/lőerő aránynál (940kg/116LE) semmiképp nem szeretnék gyengébbet.
Illetve lőjük be a keresett autó korát is: 10, maximum 12 évesnél nem szeretnék idősebbet, szóval olyan 2008-tól.Merre kéne indulnom, milyen típusok jöhetnek szóba véleményetek szerint?
-
simii16
aktív tag
válasz SaNyEe #182349 üzenetére
Kettőtöknek is a Focus ST jutott eszébe, ez nem lehet véletlen. Eddig nem került a látómezőmbe, utána kell néznem.
Bár a 15 literes fogyasztás egy kicsit elrémisztő. A hétköznapi használatban jó lenne, ha 10 körül beérné.Nézegettem eddig BMW-ket, azon belül is E92. Vélemény? Egyéb más alternatíva?
-
simii16
aktív tag
Köszönöm szépen mindenkinek a tanácsokat, nagyon jó kis méregzsákokat ajánlottatok.
A legnagyobb problémám, ami még nagyban leszűkíti a kört, hogy kevés az az ötajtós forma, ami tetszene külsőre. Emiatt sok hothatch kiesik a képből.
Az ajánlottak közül, ami emészthető formavilág számomra, az az ST Focus és a Mazda 3 MPS.
Sedan vagy inkább coupé bárkinek jut eszébe az adott feltételekre/felhasználásra?
Úgy érzem visszakanyarodtam a BMW E92-höz. -
simii16
aktív tag
válasz SaNyEe #182400 üzenetére
Ez a legnagyobb baj, hogy az Miata vezetési élménybe nagyon magasra tette a lécet. Tisztában vagyok vele, hogy ezt nem fogom megkapni, de szeretném legalább megközelíteni.
Ami a fenntartási költségeket illeti, abban sem az MX-5 szintjére számítok. Illetve erre is költöttem/költök nem keveset. Plusz imádok szerelgetni is, mindent magam csinálok, amihez elengendő a tudásom és szerszámaim (pl. turbósítás is megvolt full saját kezűleg, de a kis mazdám egy faék ).Laraxior hozzászólására:
Tudom, hogy ennyi pénzért vehetnék egy "racionális döntést", egy nagyon fiatal vagy még akár új alsó kategóriás autót bagatell fenntartási költséggel. Viszont én nem ezt keresem egy autóban. Nekem ez hobbi, kikapcsolódás, már-már szenvedély. Nem csak egy A-ból B-be közlekedő edény kell, abba mondhatni beülni sem szeretnék. Ez pedig sajnos ennyibe kerül, ezzel tisztában vagyok. Ésszerűséget nem kell keresni benne.akooos, Cifu és Qru:
Az Impreza és Lancer nem az én világom, valahogy nem tudom elképzelni őket magamnak. A belterekben sem érezném jól magam.
Ami az E92-t illeti: A motoroknak és a problémáiknak már nagyjából utána jártam és a 4 hengeresek a legrosszabbak benzint és dízelt illetően is. a 20i is közvetlen befecskendezéses, kokszosodó betegség. Egy 25i vagy 30i N52 motorkóddal még szívócső befecskendezéses, ami még egy jobb konstrukció.Most botlottam bele egy Toyota GT86 hirdetésbe. Igaz, hogy ez kereten felül van jelenleg, de ki tudja tavaszig hogyan alakul a piac. Ismeri valaki? Esetleg tapasztalatok? Még lehet a kereten is hajlandó lennék tolni egy kicsit, ha lenne egy olyan választás, ami miatt érdemesnek ítélem.
-
simii16
aktív tag
Igen, talán a boyracerességük miatt nem annyira szimpatikusak. Illetve egyet értünk a belsővel kapcsolatban is, pedig az is nagyon fontos lenne.
Testközelből még nem láttam BRZ-t/GT86-ot. Kérdéses a hátsó tér mérete. Nem kell limuzin, annyi volna a kitétel, hogy hátul is el tudjanak utazni legalább ketten 200-250 kilómétert komolyabb kínok átélése nélkül.
A 200 ló nem olyan sok, viszont szerintem az ~1300kg tömeghez elég lehet. Főleg, ha ehhez egy jó futómű (márpedig tudtommal elég jó), ideális súlyelosztás és alacsony súlypont csatlakozik.
Azt hiszem nem valószínű, hogy megérné ilyen szinten túllépni miatta a meghatározott keretet.Miért ilyen kevés az alternatíva a magamfajta autóőrültek számára, akik vezetési élményt is szeretnének kapni az autótól? Vagy csak én vagyok túl nehéz eset és túl válogatós?
-
simii16
aktív tag
Igen, ebbe már beletörődtem. Nem is számítok olyan kanyarvadászatra, mint amit az MX-5-tel lehet művelni. Viszont szeretnék továbbra is eljárni hegyekbe, ahol jó lenne egy élvezhetőt autózni.
Szóval amit keresek:
2007-től egy viszonylag erős lehetőleg nem hatchback (jobban tetszenek azok a formák, amiknek "van segge": klasszik sedanok vagy inkább coupek jönnek be) jó futóművel, közvetlen kormányzással. -
simii16
aktív tag
Nem vetettem el őket, csak a formaviláguk nem annyira tetszik. Ha találok hirdetés alapján megnézésre alkalmas példányt, akkor persze meg fogom nézni.
A Mazda 6 MPS-t nem ajánlotta még azt hiszem senki. Van ennek különösebb oka esetleg?Qru:
Az IS250-et már valaki javasolta, viszont abban maradtunk, hogy inkább kényelemre, mint sportosságra hangolt autó, amihez elég nehéz kasztni és a sorhathoz viszonyítva magas fogyasztás is párosul. Egyébként tetszene.Akoos:
TT-ben hátul el tudnak utazni párszáz kilómétert? Szerintem nem nagyon lehet hely benne.
Az 1-es coupe is jól néz ki, egy jó motorral érdekes lehet. -
simii16
aktív tag
Hat igen, a Mazdak es a rozsda kapcsolatát azt hiszem nem kell bemutatni, sajnos.
A Legacy egészen szimpatikus, köszi.
rbalint88:
A 159 a kedvenc formam Alfatol (Gulia utan, de az most nem jatszik). Tudomasom szerint a dizelei is jok aprobb hibatol eltekintve. Esetleg van szemelyes tapasztalatod is veluk? Futomu es kormanyzas mennyire kozvetlen?
Új hozzászólás Aktív témák
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Filmvilág
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- Steam Deck
- Synology NAS
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest