- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Fotók, videók mobillal
- Máris megvan az Oppo Reno12 Pro 5G európai ára
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz richies #179462 üzenetére
Este, ha lemész a garázsba, és nagy a csend, akkor lehet hallani, ahogy csámcsog rajta a rozsda.
Ha be tudod vizsgáltatni, és nem rohadt még el az alja, akkor egy gyors alvázvédelem után jó lehet.
Motorban a 2.0 benzin egy csoda. Jól fogyaszt, jól megy, csendes és nem akar tönkremenni sem.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz richies #181842 üzenetére
A minőség a felszereltségtől is függ. A legfapadosabb kiadásban a Dacia és a Tipo például még magasságban állítható vezetőülést sem kap...
Az új Tipo-ban még nem ültem, de olcsó (viszont már nem fapados) Dusterben igen. Nekem lehangoló a beltér minősége. Már ránézésre is olcsó anyagok és megoldásokat látni. Az a Duster egy telekjáró volt, arra a célra tökéletes volt. Ha nekem kéne napi használatra egy autó, én inkább egy használt, de minőségibb autót vennék. Csak a használt autó meg nagy lutri...
De erre az a jó megoldás, ha elmész egy Dacia / Renault szalonba, és megnézed a saját szemeddel, és megteszed egy egy Fiat szalonnal is. Neked kell dönteni, mi maximum a saját véleményünket mondhatjuk el. Mondjuk a saját tapasztalatom az, hogy bemutató és tesztautó mindig csak jól felszerelt változat van. Abból pedig nem tudod meg, hogy milyen lesz egy olcsóbbra bekonfigurált jármű...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz richies #181835 üzenetére
"Duster amúgy ok lehet?" Ülj be és döntsd el. A régi nekem naggyon puritán, nagyon kényelmetlen volt csak utasként is, biztos nem venném. Az új lövésem nincs milyen.
Az úthibákat mondjuk 10/10 vette!
Ha már ilyen rétegautó vonalon mozgok úgyis .. Nézz meg egy-két Chevrolet Cativa-t (Opel Antara tesómodell). Aztán ülj be egy Dusterbe
-- end of transmission --
-
Dare2Live
nagyúr
válasz richies #181825 üzenetére
És az eladó visszautalta az árát?
A magyar használtpiac (is) tömve van roncsokkal. Pörgetett órás, kisuvickolt roncsokkal. Amikor legutoljára én néztem autót sorra jöttek szembe. Arányok nálam kb olyan volt hogy 5 roncs után jött egy ami rendesen megnézhető. Aztán kiderült az is kehés.
Idegesítő rnendesen amikor utazok érte 60-80kmet és a telepre még be se mentem de már látom, hogy a hibátlan állapot azt jelenti, hogy össze vissza állnaka hézagok....
Végül elegem lett és vettem olcsobb újat 4.5ért.Ahogy látom nálad jelentős az esélye, hogy belefutsz egy olyanba amibe belefutottál. És onnan a Honda, Ford, Hyundai lesz a szar. btw Hyundai I30 műszakilag egy az egyben Ceed.
Azt kavaslom ha van 3misid vegyél egy új Dacia Lognat. Annyira extrazd fel amennyire belefér, klíma lehetőleg férjen be más nem fontos. Stanil lesz garis belseje hányás álló, nem fog idegesíteni ha gyerek lerugja ÉS nem vertek át megint. Ami nála elég sanszos már bocs.
"Ismerősömnek 2008 as ceed je van, mar 1.5 millat költött rá."
Megkérdezhetem mire?
Azt tudom, hogy olajcserére háklisak, kell szelephézagot nézni 60.000kmenként és vannak még tipushibák... de érdekelne haverod mibe futott bele. 2008as gammak kiforrottak se voltak, a lánc, láncfeszítő miatt könnyen totálkár lehet és ha vki tartotta a 30.000kmes olajcserét annak már 100.000km környékén erősen csipegeti olajat. Aki 10.000kmenként cseréli ott meg egy jó szivó. Márha láncfeszítő miatt nem lesz kuka.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Gombinyó
őstag
válasz richies #181865 üzenetére
El kell, hogy keserítselek. A kopó alkatrészek nem mennek tönkre, azok elkopnak, ez a feladatuk. Az új autón is el fog kopni és azt se ingyen lesz fenntartani. Ott a casco, amit nem mernék nem kötni, a kötelező szervizek, amit nem úszol meg fillérekből hozzáértőnél, mert márkaszervizbe kell hordani a gari miatt, stb...
-
válasz richies #181842 üzenetére
Fordítva
Cifu: tévedés, a legalacsonyabb felszereltségnél is van a tipoban állítható ülés, 4 irányban állítható kormány, elektromos tükör, klíma...+ 165eFt-ért 16"alufelni, sötétített hátsó üvegek+ ködlámpa+ kanyarfény
A dusterből 2perc után kifordultam, a tipo-t meg megvettem, nem egy kategória semmiben.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szabonagyur
félisten
válasz richies #181880 üzenetére
Jól olvastad vagy ha nem olvastad tedd meg újra.
Amit írtál és elvársz egy használt autótól az egyszerűen nevetséges.
mert nem szeretem ha kopo alkatreszek mennek tönkre
Ezen kijelentésed pedig remélem bekerül a PH aranyköpései közé.Megvettél egy olyan autót amiről még valószínűleg egy kezdő szerelő is megmondja, hogy költeni kell rá és egyből a márka, meg eladó meg mindenki hibás, sőt egyenesen kerülendő innentől a használt autó.
Oké a km visszatekerés nem szép dolog, de az hogy ne kelljen vezérlést cserélni egy 8 éves autónál amit használnak is rendesen az azért nem meglepő.
Kíváncsi lennék amúgy, hogy mennyi km-el meg mennyiért adták el, hogy ennyire fájó pont volt a kopók cseréje.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Biqci
aktív tag
válasz richies #181825 üzenetére
Háát, isten igazából, fogalmam sincs mi lehetett ott, de pl. a fiamnak 2009-es Kia Proceed-je van, januárban vette 185ezer km-rel. Igaz 2literes benzines, tehát szíjas vezérlés. Eddig majd' 10ezret tett bele. Két gond volt eddig, egyik a rádió néha megbolondul, a gombok rosszul működnek, a másik az ESP hibát jelzett, amit egy szenzor cseréjével orvosoltak. Más nem, csak megy és megy, nem is rosszul
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
SaNyEe
aktív tag
válasz richies #181825 üzenetére
Kuplung usertől függően akár kevesebb km-el is lehet elkophat.
120-nál de akár sokkal kevesebbnél is lehet a féltengelynek baja, jellemzően ha kiszakad a harang és kihordja a zsírt, telemegy dzsuvával, mert a user cseszett ránézni legalább kerékcsere alkalmával ... Ez nem a típusnak a baja, hanem a usernek. Ha össz ennyi a baja én kérnék árleszállítást a futásteljesítmény miatt és kijavíttatnám a hibát.
Egyébként nem vezetted az autót próbaúton, hogy legalább a kuplung nem derült ki? Autó szervízben nem volt felemelve, hogy a féltengely gond látsszon vétel előtt?adatlapod alapján még UK-ban vagy, ha Budapesten vagy Pest megyében élsz tudok ajánlani korrekt, nem világ pénzéért dolgozó megbízható szervízt.
Javasolnám esetedben, hogy szerelőhöz vásárolj autót és vásárlás előtt mindenképp vidd el szervízbe a kocsit állapotfelmérésre, vagy fizess ki egy szakit, aki autóvásárlási szolgáltatást nyújt.
Újat 3-ért én nem vennék.-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz richies #181915 üzenetére
Pedig egy komplett kuplungcsere látatlanban 100+ tétel munkadíjjal (58e egy komplett sachs készlet), s onnantól gondod nincs a cseréjére többet, de ezt nyilván neked kell tudnod mit vállalsz fel, vagy nem.
Féltengely szintén felújítós vagy cserés, érdemes egyszerre kuplunggal, mert amúgy is szét kell bontani a váltó régiót és kivenni a féltengelyt min. egyik oldalon (értsd: spórolsz a féltengelycsere munkadíján). Szval ha a ceeded az évjáratnak mondjuk a közepén tanyázott árban, nem volt kimondott drága, jó ajánlat is lehet. Persze a km pörgetést nem tudja letagadni, az örökre ott marad nyomnak. JSZP lekérdezéssel, vagy miként derült fény a 40.000km tolatásra?[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Biqci
aktív tag
válasz richies #181913 üzenetére
Ja, itt is így kezdődött, majd nem tünt el. De a szervíz rögtön vágta mi újság, azóta semmi gond
Valentin411
Én úgy tudom, hogy mind az 1,4, mind az 1,6-osnál fennáll a vezérműlánc nyúlás/szakadás. Hasonlóan a korai TSI motorokhoz. Azt cserélni kell idejében a többi szerelvénnyel együtt, utána nincs gond"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
válasz richies #182375 üzenetére
Azt nem árultad el, hogy mi a dilemma.
Megbízhatóság?
Várható költségek?
Utazási komfort, kényelem?
Pakolhatóság?Ahol az Astra K 1.6D és a Mondeo 2.0 TDCI is egy pályán van, ott azért nem érzem kikristályosodva a dolgokat.
A Mondeo nagy autó, ha hosszú utakra mész, és fontos a beltér mérete, akkor egyértelműen az. A Fóka nekem tetszik, de a tartóssága terén személy szerint kétségeim vannak. Mondjuk relatíve olcsón szervizelhető, szóval ebből a szempontból nem rossz választás. A Mégane-ról nem tudok semmit.
Én vagy a Fókát választanám (benzinessel), vagy [ezt] például.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz richies #182377 üzenetére
Szigorúan saját vélemény, de a Mondeo minőségérzete nincs a Fóka felett. Mondeo-t akkor végy, ha a nagyobb beltér érdekel.
Ha a megbízhatóság a fő szempont, akkor szívó benzin, és nem turbós diesel.
Én az általam linkelt kombi Corollát, vagy hasonló autót néznék, vagy az 1.6 benzines Fókát az általad felsoroltakból.Az üzemanyag költségtérítés hogy megy? Megállapított fogyi van, vagy számla ellenében térítik? Mert haveromnak a cég például 9 literes fogyit számol el, de közben egy hibrid Toyota Auris-sal jár, kb. 5,5 literes fogyival...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Jaded
senior tag
-
őstag
válasz richies #182839 üzenetére
Biztos leírtad valahol mire használnád de lusta vagyok és szenilis Szóval ha nem full városban használod akkor én ezekből az i30-at venném. Az 1.6 crdi-ről sok rosszat nem hallottam. Az 1.2 tsi-ről igen, de az korábbi verzió volt (bár én leonban 1.4tsi-t akarnék). A rapid szerintem más kategória, felfújt kisautó jellege van, én azt kihagynám.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz richies #182878 üzenetére
Én a Toyotát vinném. Esetleg a Hyundai -t.
Unokatesóm most volt egy céges Aurissal Németországban és habár elsőre nem tetszett neki, mikor hazaért, már ott volt,hogy a Civic-jét lecseréli rá. Azt mondja,hogy ezzel az 1.6 benzinmotorral nem egy rakéta gyorsulásban, de megpakolva vígan tartotta hegyen völgyön a 160-at.
A focus is ajánlott ha jól rémlik ebben a topikban, az 1.6d is kellemes motor. Ár értékben majd a többiek tudják. Felszereltséget is nézd meg azért. A focusokat én is néztem egy hónapja, de nagyon fapad a nagyrésze.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
nagyúr
válasz richies #182880 üzenetére
Egyénje válogatja, de ha már kiad az ember 3 milliót egy autóra (átírással, eredetvizsgával, ellenőrző szervízzel stb. a 2,5 milliós fóka is közel 3 lesz), akkor azért legalább minimális szinten üsse meg az elvárásokat. Szóval fapadot én nem biztos, hogy vennék.
Én a Toyota és a Hyundai közül választanék. Nézd meg képeken, vagy ha teheted, akkor személyesen a belteret, ideális esetben mindkettőt próbáld ki legalább beülés szempontjából.
A Hyundai gyári gariról írtak már a koreai autó topicban, ha úgy van, a hivatalos Hyundai képviselet is szívesen kibújik alóla. Szóval szerintem ne ez döntsön...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Doki16
addikt
válasz richies #182878 üzenetére
Auris vagy i30. Ha Aurist nézel mindenképpen legyen benne a TSS és a ledes fényszóró. Nem szabad megvenni halogénnel, az nagyon vacak.
Az i30 szimpatikus, mert szinte új autó. Melyiknek milyen a felszereltsége, vannak képek vagy hirdetés. Az Aurisról bármit megmondok képe alapján, hogy mi van benne
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
pècsimunkás
addikt
-
válasz richies #184107 üzenetére
2018 eleje óta vannak piacon, az 1,6 135 lovas gdi-t váltották, a tesztekben dicsérik, de nincsenek elájulva tőle (140 ló, de nem tűnik olyan erősnek), még nem jöttek ki hibák, mert még nagyon új motorok 40-50ekm-nél többet futottat még nem láttam belőle eladót
Ha jól tudom az 1,6 crdi 90 lovasban nincsen kettős tömegű[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz richies #185285 üzenetére
Nálam az lesz, hogy rákérdezek szervízekbe meddig jellemző a probléma... ha engem nem érint (99%) akkor mielött lejár a gari 7év/150.000km elött szelephézag ellenörzésnél ránézetek. Ilyenkor EGRre és szelepek kokszosodására is érdemes ránézni... esetleg egy PCV szelepet is érdemes cserélni nem nagy összeg.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen