Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • simii16

    aktív tag

    válasz SaNyEe #182400 üzenetére

    Ez a legnagyobb baj, hogy az Miata vezetési élménybe nagyon magasra tette a lécet. Tisztában vagyok vele, hogy ezt nem fogom megkapni, de szeretném legalább megközelíteni.
    Ami a fenntartási költségeket illeti, abban sem az MX-5 szintjére számítok. Illetve erre is költöttem/költök nem keveset. Plusz imádok szerelgetni is, mindent magam csinálok, amihez elengendő a tudásom és szerszámaim (pl. turbósítás is megvolt full saját kezűleg, de a kis mazdám egy faék :) ).

    Laraxior hozzászólására:
    Tudom, hogy ennyi pénzért vehetnék egy "racionális döntést", egy nagyon fiatal vagy még akár új alsó kategóriás autót bagatell fenntartási költséggel. Viszont én nem ezt keresem egy autóban. Nekem ez hobbi, kikapcsolódás, már-már szenvedély. Nem csak egy A-ból B-be közlekedő edény kell, abba mondhatni beülni sem szeretnék. Ez pedig sajnos ennyibe kerül, ezzel tisztában vagyok. Ésszerűséget nem kell keresni benne.

    akooos, Cifu és Qru:
    Az Impreza és Lancer nem az én világom, valahogy nem tudom elképzelni őket magamnak. A belterekben sem érezném jól magam.
    Ami az E92-t illeti: A motoroknak és a problémáiknak már nagyjából utána jártam és a 4 hengeresek a legrosszabbak benzint és dízelt illetően is. a 20i is közvetlen befecskendezéses, kokszosodó betegség. Egy 25i vagy 30i N52 motorkóddal még szívócső befecskendezéses, ami még egy jobb konstrukció.

    Most botlottam bele egy Toyota GT86 hirdetésbe. Igaz, hogy ez kereten felül van jelenleg, de ki tudja tavaszig hogyan alakul a piac. Ismeri valaki? Esetleg tapasztalatok? Még lehet a kereten is hajlandó lennék tolni egy kicsit, ha lenne egy olyan választás, ami miatt érdemesnek ítélem.

Új hozzászólás Aktív témák