Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simii16 #181380 üzenetére
Nem mindenki van oda a 4 hengeres dízelekért, csak ennyi
M57 vezérlés, csapágy csere, és talán szívósor dugózás után hosszú ideig nem problémás szerintem, csak azért jutott eszembe az M47, mert tartósabb a lánc rajta és jól húzható ha kevés a ló, de ezek szerint ilyen opció nem volt BMW topikban keress rá az M57-re, elég jól le vannak írva a dolgok.
Esetleg Lexus IS?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simii16 #181382 üzenetére
Jó alapvetően a hathengeres (M57) dízel is, de mind általában, ritka, ellenben húzósabb elemeket kér. széria elején volt még DPF nélküli verzió ezeknél.
Lexus dízelt tényleg ne.
Audi 2.7 vagy 3.0 dízel majdnem ugyanaz, de ha automata kell, akkor csak a nagyobbikat érdemes venni.
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz simii16 #182337 üzenetére
én megtartanám az MX-5-t és levonnám a vételárból azt, amit a vételre szánok, jut is, marad is
Élményautózásra én dízelt biztos nem vennék, vannak erényei, de egy jó menéshez nem kéne. Tartsd meg az MX-5-t, kapuzárási pánik kezelésre is jó lesz valamikorHmmm, Anno vezettem egy Focus ST-t a 2.5 turbo volvo motorral, az jó volt! Szerelték Mondeo-ba is abban a generációban. Még lehet belefér a 3.5 millióba is ... vagy vedd meg a dízelem és tartsd meg az MX-5-t
-- end of transmission --
-
8th
addikt
válasz simii16 #182337 üzenetére
Szépen körülírtad a Ford Focus mk2 ST-t.
mod: dízelben Octavia II RS TDI. Teljesen korrekt kocsi és jól is fogyaszt.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
SaNyEe
aktív tag
válasz simii16 #182350 üzenetére
A Focus csak az emlékeim miatt ugrott be, nem tudom milyen példányokat lehet kimeríteni ennyi kreditért.
Azért az általam említett 15 litert úgy értsd, hogy alaposan megnéztem:
- mennyit megy egyesben, kettesben és a rá következő 1-2 fokozatban
- milyen dinamikusan gyorsít bizonyos szitukban
- biztos nincs-e benne Sper (sajnos nincs)
- ha kellett ha nem bemelegedés után forgatva volt, mert a sor5-nek 4000 fölött szép hangja van.Szerintem óvatosan el lehet vele járni 11-12 literrel is (ez most lehet sovány vigasz ). Az MX5 vezetési élményt biztos nem tudja, de van benne bugi.
BMW vonalon semmilyen tapasztalatom nincs, csak azt tudom, hogy nem lehet fillérekből fenntartani. Kollégám vett egy korai X5-t, lakótelepen parkoltatta. Ellopták róla a jobb oldali tükröt, Ő meg besétált a Wallishoz, hogy akkor kéne. Azt mondták öccá, mármint ezer
Aztán bontóból "olcsón" megoldotta (feléből).
Egy hónap múlva bal tükröt nyúlták le
Nyilván ez nem az autó hibája, csak előre vetíti a várható fenntartási költséget, ha valamihez IS nyúlni kell majd. Márpedig kelleni fog.Én megtartanám a kis rakétát és néznék mellé valami unalmas, emberi pénzért fenntartható munkába járóst. Mi az Epica-t erre használtuk plusz családmozgatásra, hosszabb utakra. Mivel a kertes házra öntöm a pénzt, így egy jó darabig játszós autóra nem kell költenem, pedig elméletben már elköltöttem 2 kisebb vagyont.
Ha inkább 1 autó kéne, a Focus kicsit torkos, de van benne bugi
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
nagyúr
válasz simii16 #182350 üzenetére
Alapvetően ami még nekem eszembe jutna: Honda Civic Type-R, Mazda 3 MPS. Utóbbi japánosabb, lévén teljesen japán. Ez egyfelől előny (remélhetőleg kevesebb baj lesz bele, bár az is rohad, mint szinte minden Mazda), másfelől hátrány, mert ha valamit cserélni kell, akkor kevesebb mozgástér van, mint egy Focus esetén. A japán alkatrész meg japán áron jön-megy.
Bár a Focus ST sem olyan, mint egy "sima" Focus e téren.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz simii16 #182384 üzenetére
Bevallom nekem azért nem jut az eszembe az E92, mert olyan BMW-s még nem láttam, aki csak használta volna az autóját.
Mindig volt mindegyiknek valami éppen aktuális nyűgje. De ez olyan, mint az Alfások esete. A megtért BMW-s mindig imádni fogja az autóját, függetlenül a körülményektől és a tényektől. Ha tetszik a E92, akkor vedd meg, hallgass a szívedre. Lehet, hogy életed legjobb döntése lesz. De arra szerintem ne számíts, hogy egy MX-5-höz hasonlóan "csak használod és élvezed" szinten fog működni az együttélésetek. Ha ez neked belefér, akkor vágj bele, és ne hallgass másra.
Egyébként szerintem a fő problémád az lesz, hogy nincs túl nagy merítés a Mazda 3 MPS és Focus ST lehetőségekből sem.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simii16 #182384 üzenetére
E90 széria elején volt még M47, akár dpf nélküli is, azzal viszonylag nyugodt az élet. M57 és N47-57 lánc kevésbé tartós, hajtókarcsapágyak cseréje szükséges lehet, dpf, egr (tűz miatt visszahívás), stb. Benzin fronton is ugyanúgy van koksz, injektor hiba, stb, csak többet eszik
-
SaNyEe
aktív tag
válasz simii16 #182384 üzenetére
Az E90 dízelei közül nagyon nézd meg mit választasz, ez az a generáció, ahol a BMW akarata ellenére külső égésű motorokat is készített!!!!
A benzineseikről meg Novoth Tibi tud sokat mesélni tartósság ügyileg. (nyúlós, csattogós szar láncok)
Ha szempont lehet később a több ajtó is, (praktikussági okokból) ... az mégtovább fogja szűkíteni a kört, mert a legtöbb csak 3 ajtóval készült . Nem is tudom, hogy a Ford a Focus 2-nél adta-e az ST-t mindenféle karosszériaváltozatban, vagy már csak a 3 ajtóssal.-- end of transmission --
-
Qru
MODERÁTOR
válasz simii16 #182384 üzenetére
E92-t engedd el, haverom 3M-ért vette (320i LCI) és 1M már ráment de még mindig nincs a végén a szo...nak.
Ford Focus a sor5 motorral uniqum és az a Volvo motor tartós. A Mazda 3 MPS is jó. A Subaru kicsit más műfaj de az is szóba jöhet. [link]
FeRRaR1: CT200h is csalódás lesz megmondom előre, az RX-re menjetek rá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz simii16 #182422 üzenetére
Pedig a Lancer nagyon jó és tartós (a WRX már kevésbé) de belül mind a kettő siralmas azt aláírom. meg kicsit boyraceres is.
Igen, nálunk az irodában van egy csávó neki Subaru BRZ-je van (a GT86 ikertestvére). A motor a Subarutól van, 4 hengeres szívó boxer, míg a befecskendezési rendszert a Toyota adta. Nem túl vérmes az a 200 ló amit tud és nyomatékszegény alul, szóval nem sportautó inkább csak egy erősebb túrázó autó. Pont olyan mint az újabb Toyota Celica vagy a Hyundai Cuopé.
A 6 hangeres E92-nél is vannak gondok de talán kevesebb mint a 4 hengeresnél.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz simii16 #182500 üzenetére
Igen, nehéz emiatt nem megy olyan jól. Ami potens azaz IS-F a 5.0i V8-al, de az meg már nem fér bele a keretedbe, meg az már amúgyis Audi S6 szint.
Mazda 6 MPS jó csak ott a rozsdára kell nagyon figyelni. Ugyanaz a 2.3-as turbó mint amit a Mazda 3 MPS-ben is van, csak itt mind a négy kereket hajtja.
mod:
Esteleg még a Subaru Legacy 3.0 jutott eszembe, mint lehetőség.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz simii16 #182515 üzenetére
A Legacy szuper auto, nagyon patent beltere van, a keret nelkuli uveg is meno, a boxer motor nagyon finom, a futomu zsirkiraly. A vezerles csere ami eleg koltseges, vagy 3-400e Ft 60.000km-enkent, illetve a benzinesekben is van kettostomegu lendkerek.
Alkatrész elerhetoseg ugyileg nem mindig egyszerű auto.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz simii16 #182515 üzenetére
Van fent Hahu-n egy 2.5 turbo azt ne vedd meg mert kicsit betegágy, 100 éve hirdetik. Amúgy itt leírják amit a típusról tudni érdemes: [link]
A 3.0R nem betegágy, vezélése láncos cserélni nem szükséges amíg nem csörög a lánc de 200k km környékén érdemes ránézni. 6 hengeres boxer széphangú és ugyan gyárilag csak 245 ló, könnyen 260-270 lóra felhúzható.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingatlanos topic!
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ukrajnai háború
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen