- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
na mivel én is GT-zek már egy ideje gondoltam írok már én is pár sort
én tavaly októberben váltottam GT-re, nagyon sokat olvastam utána meg zaklattam állandóan hobizolit mert tudtam ő GT-zik, féltem tőle, nagyon rossz híre volt, de mikor vittek egy kört vele akkor eldőlt h GT lesz, lehet választani azt az utat amit Zoli ír, akko nincs meglepi bár hozzáteszem h a fél miska szerintem ma már elég erősen alulbecsült csak a standalone ecu (felprogramozva, ugyh teljesen ready) és a turbo 300k ha jó t akarsz, motor mondjuk van szaré-hugyé de ugye még fék futómű mindig nincs alatta + ha kasztnihoz is nyúlni kell akkor eléggé elszaladhatnak a költségekszerintem a másik megoldás megvárni amíg eladó lesz vki olyan gépe akit pl a Gt klubbosok ismernek, arról tudni fogd hogy nem szar meg olyan nagy meglepi nem érhet (pl én is utána olvastam az előző tulaj bajainak mielőtt megvettem a kék villámot), pl ha jól tudom most fent még a Soma exgépe, azon nem olyan rég volt motorgenerál
Egyébként meg nagyon jó a GT-s keménymag, rengeteg infot találhatsz a gépről mert ezek a srácok mind felültek már legalább egyszer a szopórollerre az autóval így rengeteg info van az autóról, és ez alapján könnyű elindulni ha valami bibi van, egyébként ahogy Zoli is irta szinte minden hiba visszavezethető a Bosch feliratú alkatrészekre, ezenkivül érdemes ugyanazzal kezdeni mint minden más használt autónál vezérműszíj+görgő, többi szíj + görgő, vizpumpa, gyertya, ezenfelül összes vákumcső (párszáz hufból kijön) cseréje, ezzel nagyjából megelőzhetsz elég sokmindent, és persze mindig minőségi olajvan hogy megszivat, nekem pl elkezdett folyni a vizem, aztán egyik reggelre az összes viz elfolyt, már pörögtek a deák ferik a szemeim előtt de kiderült egy vízcső pukkant el, 2000 forintos tétel volt, több ilyen apróbb hiba volt amikor a legrosszabbra gondoltunk de végül vmi kis pitláker dolog miatt volt a bibi
szerelni érdeme rajta egyzserre mindent ha szervizeled mert szopás bármibe hozzáférni benne, Zoli irta hogy klímásat vegyél, jó is az nekem is klímás, de a klímásban még ugyse férsz el mint a nem klímásban, érdemes tényleg magadnak csinálni vagy hozzértőhöz vinni, fater haverja szerelő, bevállalta a vezérlés cserét, el is rakta a fázisszög jeladót hónapokig szoptunk utána, mert jelre raktuk de jelre rakni is sokféleképpen lehet és lehet nem fog világitani a visszajelző, de mégse tölt majd a turbo rendesen, ez is véletlen derült ki mert aki mostmár szereli szintén gt-zik illetve van neki egy Uno Tie is, és magát is megszivatta ugyanezzel így derült ki mi a bibi
egyébként jól körbe kell nézni a kiszemelt példányt, futómű ne kopogjon morogjon, kerék ne legyen elnyalva hátul belül mert akkor jön a szilent felújítós sztori amit hobizoli írt, csukva szinte mind volt, itt inkább az a kérdés hogy javitották meg, ne füstöljön turbo töltsön rendesen, ne okádja az olajat ennyi a lényeg ha mégis úgy döntesz h nem egy szakadtat veszel felujitani hanem már használhatót, mondjuk a parafa tömités miatt a szelepfedélnél szereti nyomni az olajat
egyébként facca kis autó, jó kis fun vele az autózás, lhet vele közlekedni ember módjára meg meglehet vele lepni a tádé superbet 180nál az autópályán (természetesen németországban....)
-
Kickass
őstag
válasz hobizoli #422 üzenetére
Vems is 130k ha ujonnan veszed, és se WBO se semmi, meg ugye kell még egy plusz ecu stb...
hát lehet h jó sok csókkal ki lehet hozni 160ból de érdemes inkább 200ra számolni, MS-ből meg a 260dodós szett meg ugye a szereld magad csomag azt még forrasztani kell meg minden minden és ahhoz sincs wbo meg semmi, ráadásul mire bejön vám + áfa meg a szokásos hozzájárulás állambácsinak
nem mindenkinek lehet ámerikában ismerőse
ráadásul a gyenge forint miatt most még drágábbjó mondjuk nem vitatkozok én ebben veled, mert ti végigjártátok már ezt az utat, de bele azért bele lehet nézni nagyobb összegekbe ha valaki nem tudja honnan kell venni vagy nincs benne ezekben a körökben
-
Kickass
őstag
válasz koxos:8] #1143 üzenetére
át kell nézetni le kell ellenőriztetni, egy mercinél/bmw-nél
bár csak nekem sántít az, h van 8 millád egy gépre és nem akarsz fenntartásra költeni? lehet újat fogok mondani de egy drága autót nem mindig megvenni nehéz, hanem fenntartani pláne hosszú távon, ráadásul egy 8 millás gépnek ugyanúgy esik az ára majdnem mint egy újnak, kivéve ha valami klasszikus
szerintem vegyél egy leellenőrzött 4-5millás clk-t a maradék lóvét meg tedd félre, meglepetés akkor nem érhet.....
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz tomcsi23 #3173 üzenetére
sanszos h a nepper fog engedni neki 150k-t pláne h lesz olyan hülye aki igy is megveszi, és ezért működik itt a tekergetés, mert 300k-s autót szinte lehetetlen eladni, hiába magyarázza az ember az egyszerű parasztnak h 150ezer km felett is van még élet csak jobban meg kell nézni a dolgokat
-
-
Kickass
őstag
amig a parlamentben ulok 3/4-e hasznalja es nyilvanosan rohognek az ember kepebe ha rakerdez addig nem lesz illegalis, lehet konspiracio de lehet az se veletlen h a csabai gyerek nem kapott semmit (azon felul, hogy elvileg egyebkent is tamadhatatlan a dolog), mert ugye akkor felmereul a kerdes hogy honatyaink hogy jarhatnak ilyennel....
-
Kickass
őstag
Telefonon, elsokorben, hivatkoztam konkret szamokra, amiket a kalkulatorok kidobtak, a telefonos kisasszony hallottam is hogy potyogi boszen amit mondok, arra hivatkoztak, hogy Ok nem hibaztak igy nem engedelyezik a kozos felmondast.
Most megyek a postara (mert postanal vagyok fene a fejem ) hogy ho ltalalok vkit akivel szemelyesen meg lehet ezt beszelni, persze mar eloturtam ezt a torvenyi hivatkozast. meglatjuk.
-
Kickass
őstag
válasz hobizoli #5399 üzenetére
extra bevételnövelő lépések nélkül egy éven belül "katasztrófahelyzet állna elő" a magyar útviszonyokban.
ezek mivel jarnak? merthogy nem vonattal, nem autoval az is tuti, egy 3 szamjegyu uton legalabbis tuti nem jart meg egyikse, akkor ugyanis tudnak hogy ezzel kb ugy 20 evet elkestek.....
-
Kickass
őstag
válasz Runner_fxr #8067 üzenetére
Nem teljesen, alternatíva de pl. egy Subaru Forester is megfelel az elvárásaidnak igaz dízel csak a legutóbbi szériából van ami viszont már nemigen fér bele a keretedbe. Ezt se kevés javíttatni viszont rosszat se nagyon lehet olvasni.
Közvetlen alternatíva lehet még egy Merci, ML 270CDI-vel családi tapasztalat is van, nem versenyautó, de szinte bárhol elmegy, hely van benne bőven, lehet csak jót fogtunk ki de némi futómű problémán kívül eddig semmi baja nem volt. 10-12000ezer euróért már nem csak a kínálat aljából lehet válogatni (érdekes hogy itthon is kb. ebben az ársávban vannak az értékelhető darabok).
-
Kickass
őstag
Zoli már úgyis leírt mindent
mondjuk én PGT-sek közt fekete bárány vagyok mert megvettem, kevesebb mint másfél év alatt beletekertem 20k km-t kisebb hibákkal
Autóhoz én se értettem előtte, de GT mellett megtanultam alpszinten szerelni
Ha ismert autót veszel azzal azért annyira nem fürödhetsz be csak azt nem hahu-n kell keresni hanem pl fórumon.
Tervezem már régóta h itt indítok egy blogot elsősorban magamnak meg akit esetleg érdekel és abból nagyjából kiderül mennyi fenntartani egy ilyen hothachet, mert én az a fajta hülye vagyok aki elrakja a számlákat amiről csak tudom és vezetem excelben a javításokat/tuningot. -
Kickass
őstag
lóerőt ne remélj, virtuálisat se
egy cimbi használ ilyet, adott időn belül kb ugyanúgy koszolódik de míg a koszos papírszűrőt nem dobod el csak 10k km vagy olajcsere után addig ezt kiveszed mondjuk 4ezer után ha úgy van és kimosod és onnantól a hatásfoka jobb mint egy már elkoszolódott papírnak
és ahogy Rick írta csakis K&N (vagy Apexi ha van az autó típusodhoz specifikus szűrő, de itthon a K&N könnyebben beszerezhető)
-
Kickass
őstag
válasz werszomjas #37316 üzenetére
Ez egy szánalom, gyakorlatilag az egész városban lehetetlen a közlekedés, az összes út úgy sz*r ahogy van ezek a barmok meg hordják bele azt a sz*r aszfaltot amit 2 perc alatt kihordanak az autók aztán a kis darabok repeszként repkednek, itt a Segneren konkrétan már olyan mennyiség van mint egy gumigyilkos F1-es pályán gumimaradványból.
Ezek a marhák meg az esőben foltoznak és a csizmával tapossa bele a lyukba az aszfaltot. De ha még egyszer meglátom tuti a seggébe dugom fel azt a malacperzselő sz*rt amivel melegiti a cuccost.
De stadionra van pííííz, mert cirkusz kell annak a párszáz majomnak aki kijár az ugynevezett focimeccsekre. -
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz !Overdose! #42241 üzenetére
Mi anno belevertük egy rohadt nagy kátyúba az akkor 2-3 éves fóbiát, jobb oldali övfeszítő durrant, két lemez kerék hajlott szerencsére gumi megúszta, az első dísztárcsa ripityára tört + futómű állítás. 35ös utat akkor újították ez Görbeháza belterületen történt, rendőrség lehelyszínelte, korrektek voltak, talán még táblák is voltak kint. Pár hónap elteltével ugyan de fizettek.
-
Kickass
őstag
válasz Szplöttyy #42333 üzenetére
megbüntethet ha nagyon akar, egy haver forgalmiját tavaly nyáron vették el emiatt, ha jót akarsz lefordíttatod és beleiratod forgalmiba már ha van ismerős (ha az osztrák TÜV-öt kapod hozzá az 2 oldalas, nekem az van, az még hivatalos helyen se vészes összeg, a német talán már nagyobb szopás az 8-9 oldal )
Ausztriában nem tudom mennyire veszik komolyan, de annyira komolyan nem vehetik különben érdekesen alakulna az évenkénti pócvágenes Wörthersee találkozó[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Szplöttyy #42342 üzenetére
kipuffból venni vagy gyártatni kell magyar H engedélyes műbizonylatost, azzal tényleg csak a legganébb jardok szaroznak hogy miért nincs forgalmiban, egyébként beiratni pl az ültetéssel együtt és máris nincs gond + pénzbe se kerül már azon felül
igen a többi része az szintén ugyanaz a kör mint ültetéssel ha mindent maxi hivatalosra akarsz
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kupon kunyeráló
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest