- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
gg72
veterán
válasz Ace Ventura #221949 üzenetére
Apósoméknak is van, nem is gondoltam rá, mondjuk alapból Fordra nem, pedig nekik sincs rá panaszuk. 🙂
-
tboldi
nagyúr
-
fogkefe21
kezdő
válasz slett27 #221931 üzenetére
Hasonló körülményeket között, kicsivel hosszább távon használok egy vasaló Swiftet. Ezért az áráért szerintem jót állapotút kapsz. Egy baja van, hogy nincs csomagtartó, ami egyedül zavar. Ezért kell majd mennie, de 120-125 km/h kényelmes vele. Mondjuk mérete ellenére szomjas az igaz.
-
dj79
senior tag
-
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #221939 üzenetére
Sajnos nekem olyan autó kell amivel nem kell "babrálni" sem időm és főleg nem pénzem nincs úgy hogy már minden aranyárban megy ahogy látom.
És eladtad az amúgy hibátlan Ignist...
Motor felújítás? Nem úgy volt, hogy rendben van a Civic alap esetben? Csak szokásos vezérlés és társairól volt szó.
Hitelre meg ne vegyél 15+ éves autókat, újra felhozva saját példám a City full ismert előélettel csak alap dolgokra ki fogok most dobni 200e-t legalább, és nem kell se motort felújítani, se rozsda, semmi ilyen.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #221957 üzenetére
+1
275e ment el alap dolgokra nálam is 2 hónap alatt, vízpumpa, gyertyák, hosszbordás szíj, első tárcsák, betétet, szűrők, olaj, két toronyszilent, meg a tél végére elfáradt a középső dob. Még jó, hogy a vezérműlánc kb örökös -
gg72
veterán
válasz tboldi #221952 üzenetére
Splash/Aglia is a legszimpatikusabb nekem, amúgy mennyire kell félni ezeknél a futott 250ezres kilométerektől?
A kék Colt megvan még, a nagyobb baj, hogy még az enyém is, addig meg nem tudok cserélni...fogkefe21: Mit értesz "vasaló" Swiften?
vzsryl: A Note-nál a legnagyobb baj, hogy 1mill alatt nemigen van normális.
dj79: Köszönöm, ráánézek, amúgy Coltokból találok a legtöbbet nekem még elfogadható árban a hasznaltauto-n is, elég nagy a választék.
-
veterán
válasz szabonagyur #221957 üzenetére
van akit nem lehet megmenteni saját magától
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Kickass
őstag
Üdv!
Hamarosan eljön az az idő, amikor már nem tudjuk a család dolgait egy autóval menedzselni, így szükség lenne egy második autóra. Ez első sorban feleség autó lenne, de az utóbbi időben nagyon hozzászokott az automata váltóhoz ezért ezen a vonalon indulunk.
2M most a lélektani határ, ezért van P2 Prius esetleg valami CVT Jazz.
Oda vissza végignyálaztam már a hahut, de nem nagyon van más ötletem automatára. (bezzeg manuálra tök jó ötleteim lennének )Van még más opció ami hagyományos váltós esetleg CVT és nem valami robotizált csoda?
Tipikusan iskola/ovijárat lesz, nem szükséges, hogy csatacirkáló legyen. -
this is life
Ármester
Előző tulajtól/októl függ. Váltó, abs kocka gond lehet ha nem kapta meg időben a törődést, érdemes ránézni a leömlő felfogatásra is, nem e túl korrodált (csere csak katalizátorral egyben lehetséges), a b oszlop alatt a küszöböt hajlamos megcsípni a rozsda,250k fele a gátlok is túl vannak a fénykorukon. Az 1L kerülendő a nem létező ereje miatt. Próbaúton a váltót érdemes figyelni, nem lötyögős, remegős, az ötödiket mennyire stabilan fogja.
Motorikusan megbízható autó, nem egy benzin temető, pályán fix 130-nál 7 alatt fogyaszt, 160 felett viszont már nem komfortos menni vele, mert kissé libeg a karosszéria.A volt splashem hiba/javítási listája 200.00-235.000k km-ig: toronycsapágy,első rugó,féktárcsa és betét,váltó és kuplung, generátor csere, középső és hátsó kipufogódob, első stabi rúd, hátsó fékszerkezet komplett felújítás az új tulajra maradt a hátsó lengéscsillapító, leömlő katalizátorral és a két első féltengely cseréje.
[ Szerkesztve ]
Aztán a szomszéd tehenének, hogy szolgál az egészsége?
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #221957 üzenetére
Az olajfogyit tekintve azt mondta szerelő először meg kell próbálni a szelepszár szimering cserét. Aztán ha nem oldja meg akkor jöhet a motorfelújítás (gyűrűcsere stb). 98-as autóra nem szándékoztam ennyit költeni, azt a pénzt inkább újabb autóba tolom.
Ignis beázott A oszlop tetején. Illetve kellett volna egy első lökös+jobb oldalsó sárvédő ív csere + festés. Mivel 80e-140e között mozog használtan csak az első lökös kasztni munka fényezés....hát nah. 300e locsolni egy 2003-as autóra, csak 2 elem cseréje+munka. A tető beázásról nem is beszélve. Szóval erre írtam hogy erre aztán végképp nem akarok költeni. Ha ezeket tudom előre akkor tuti megtartom inkább a Fiat Bravo-t.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
gg72
veterán
válasz this is life #221962 üzenetére
Kösz szépen, ez sokat segített.
-
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #221963 üzenetére
A jó állapotú 1-1,2M autót meg majd senki sem akarja eladni neked (én sem adom el, pedig már viccesen 3 autónk van, és csak én vezetek aktívan...), nem igazán éri meg, nekem több a használati értéke, pedig minőségi 4 évszakos (Continental) gumi van rajta, éves szinten szűrők, olaj csere, biztosítás, stb. Bőven ott hagyok átlag 100e-t.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
fogkefe21
kezdő
2005 és 2010 közötti 1.3-as suzuki swift. Nekem nagyon tetszik kis matchbox autó. Sose cserélném le, ha lenne csomagtartója. 1-1.2 millió körül már jókat lehet kapni, de lehet olcsóbban is ha az ember alaposan utána megy. Nem tökéletes autó bőven van hibája, de kategóriájában nem nagyon tudok jobbat.
-
-
slett27
addikt
Tothgera30 : És ez azért is ennyi mert a szerelők 20-25e Ft-os óradíjban (ÜGYVÉDI ÓRADÍJ) dolgoznak manapság. Azért én értem hogy az alkalmazottat is ki kell fizetni, meg a rezsi, meg a szerszámok, csak érdekes hogy egy évben 3x nyaralás meg sítúra, több milliót költenek ilyen extrákra. Nem sajnálom tőlük csak akkor dolgozzanak normálisan tisztelet a kivételnek. De amikor megy a kísérletezés....autó alkatrész cserélő szakemberek. És ne mondjátok hogy az esetek nagy százalékában nem így van. Főleg ha megszagolják hogy az illető nincs képben.
[link] Ez a kiszemelt ha 2 hét múlva még meglesz. Nem a hírhedt M32 van benne +500k-t félre teszek. Remélem elég lesz.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
szabonagyur
félisten
-
slett27
addikt
[link] Ennél az olajfogyasztáson kívül mibe lehet belefutni ? G-s Astrám volt, abban is "csak"az olaj fogyott 1000km/ 1 liter 3xx.xxx km körül. Tudna valaki írni erről hogy megérheti ez ennyiért ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
szabonagyur
félisten
-
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #221976 üzenetére
Igen, ezeket kérdeztem én is magamban. Ilyenek mindig gyanúsak, mondhatnám hogy csak el akarja adni és nem hirdetni. A hahu nem mindig áraz jól... vagy nem tudom.
Amúgy átvizsgálásra vinni komoly mutatvány egy használt autót, mivel az ÖSSZES autószerviz a környéken 2-3 hétre folyamatosan be van táblázva.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
dj79
senior tag
Hagyományos automata, elég megbízható ellentétben az 1.3 mellé tett másik fajtával. Város és város közt is van különbség, de 9-10 litert szerintem nem gond lenyomni a torkán egy dugókkal tarkított napon.
Kickass: az sx4-ben asszem ugyanaz van, mint az 1.5 stiftben. Amúgy meg a honda insight sem rossz alternatíva a jazz helyett, priusnál jobb ár-érték aránnyal.
-
atee_13
őstag
Üdv!
Asszonynak év vége felé lehet kellene valami kis autó. Döntő többségben városon belüli használatra. Elég a 3 ajtós, de gyerekülés kompatibilis kellene. Pechemre ez nem szimplán racionalitási vásárlás lenne, mert nem akar suzukit valami olyat akar ami "jól néz ki"
2. autó lenne.Próbálom abba az irányba vinni akkor már akkor valamennyire hasznos vásárlás legyen . Belibegtettem a Smart roadstert a puttonyos tetszene is neki, de méretügyileg azért vannak kételyeim
Felvetődött még a Mini (benzin 1.6) is. Ebből ha jól tudom turbós kerülendő, ha nem akarja szivatni magát az ember. Gyors hahus kíváncsiskodásból kiderült árban nem is vészes 800 ért már látni ilyeneket (R50), de nem ismerem a típust, hogy mennyire nyűgös, problémás esetleg költséges a fenntartás.
Fiat 500 is tetszik neki , de az ahogy nézem kb 2x ár a minihez képes.
Minden ötletet, tanácsot alternatívát meghallgatnék.
-
kenguru99
aktív tag
"Amúgy meg a honda insight sem rossz alternatíva a jazz helyett, priusnál jobb ár-érték aránnyal."
Az insight valójában csak egy mild hibrid, a prius technikailag sokkal fejlettebb. És se szerelő, se alkatrész nincs hozzá. Egy kisebb sérülés is totálkár mert nem fogsz hozzá találni karosszéria elemeket. De hogy egy sokkal hétköznapibb példát mondjak, vegyél hozzá lengéscsillapítót. Csak gyári van.
Persze ettől még az autó maga jó, de az az előny hogy olcsóbb egy azonos évjáratú priusnál szerintem nem sokat ér, mert üzemeltetni meg sokkal drágább lesz. -
dj79
senior tag
válasz atee_13 #221983 üzenetére
Az első széria tritec motorral van szerelve, illetve 2005 előtt a hulladék váltóval. Na most abba gyerekülést berakni alapból jó móka lehet, de ha a gyereknek mondjuk nincs lába, akkor elől elfér két felnőtt.
Hasonló árban Smart forfour? japán szívóbenya technika van alatta. -
dj79
senior tag
válasz kenguru99 #221984 üzenetére
Értem, amit írsz, gondolom van mögötte több éves insight üzemeltetési tapasztalat.
Csak a karosszéria rumlis, azon kívül meg ugyanaz, mint a jazz hybrid.
Mivel a p2 esetében minimum 15 éves autókról beszélünk, egyáltalán nem biztos, hogy olcsó lesz az üzemeltetés hosszú távon. -
zgospel
őstag
válasz slett27 #221975 üzenetére
Az XER motorok egyik velejárója, hogy 200-300 ezer km környékén (ez jó nagy intervallum nyilván ) elszaródnak az okoskerekek, ami komplett vezérléscserével együtt orvosolva már 4-5 éve is 300 ezres tétel volt, mai munkadíjak mellett saccolom hogy egy 350-400 ezer Ft-tal lehet számolni rá. Az alkatrész önmagában drága.
Opelmuhely.com-on van egy nagyon részletes H Astra vásárlási útmutató, bemutatva minden típushibát.
Az árral kapcsolatban, azért látszik hogy össze-vissza vannak rajta horpadások, és a fényezése sem szép.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
slett27
addikt
válasz zgospel #221996 üzenetére
De nagyszerű hibák te atya ég. Akkor ez hasonló "okoskerék" mint a benzines Insigniánál ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz zgospel #221996 üzenetére
Csak a sima vezérlést néztem ami munkadíjjal együtt megvan ~120k-ból. Amúgy látom hogy van egy szívóoldali és egy kipufogó oldali. De ezek mire valók ? Mit vezérelnek ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz tboldi #222001 üzenetére
Azt gondolom/tam hogy vesz az ember egy szög egyszerű Opelt,szívó benzinest mert "azzal nincs annyi gond" és 10 szerelő közül kilenc ajánlja. Erre jönne a meglepetés vezérlés cserével együtt az autó árának a fele. F...a
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
zgospel
őstag
válasz slett27 #222002 üzenetére
Azért egyáltalán nem mondanám bonyolultnak. Nekem Z18XER van, közel 4 éve vettem a kínálat legaljáról, viszont ismerőstől, így pontosan tudtam, hogy az eladás előtti másfél évben mik voltak javítva és mivel számolhatok én.
Ez idő alatt ha az üzemanyagot nem számolom, minden mást viszont igen (biztosítás, adó, matrica, szervizek, stb) akkor havi átlag 20 ezer Ft a fenntartása. Ennél jelentősen olcsóbban már nem tudom mit lehetne üzembentartani.
Mindezt úgy, hogy műszakilag teljesen jó állapotban van a kocsi.
Ebben 290 ezernél voltak cserélve az okoskerekek, vezérléssel stb, most van benne 365 ezer km.Ilyen korú autóknál bármikor bejöhet egy nagyobb kiadás a teljesen kopó alkatrészekre is, legyen bármennyire is egyszerű és olcsónak mondott típus.
Esetleg nézz G Astrát Z14XE motorral. Hengerfejes ne legyen aztán más baja nem igazán lesz, viszont 2-3 deci olajfogyasztás ezer km-ként a jobb állapotúaknál is garantált.
Abban az ársávban ahol keresgélsz igazából nem is aktuális állapotot kéne venned, hanem ellenőrizhető előéletet az elmúlt pár évre visszamenőleg, hogy milyen javítások voltak elvégezve. Az alapján lehet tervezgetni, hogy mi várható majd.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
Kia Ceed/ i30-as modelleket nézegetek. Évi 15-20 ezer km-t megyek, naponta 2x20 km országút, többi hétvégente kirándulás.
Maximum 1.7m Ft lenne a keret, Golf Plus 1.6 BSE motorkódú autót váltana ami sajnos porrá rohadt.
Látom mindenki az 1.6 crdi motorú autókat ajánlja a fenti modellekből. A fenti használatra meg merjem venni? 1.6 crdi 2009-2012-es évjárat között három különböző teljesítménnyel látom a motorokat. Mi a kúlönbség közöttük? Részecskeszűrő, kettőstömegű egyikbe sincs?
A benzines változatok teljesen használhatatlanok?
Minden számomra megfelelő autó típus ajánlást szívesen fogadok.
-
slett27
addikt
válasz ngaba #222004 üzenetére
Igen. Az alapkoncepció az volt, hogy 120e-es lakáshitel mellé + 3 gyerek nem veszek fel hitelt használt autóra, újra (Casco+kötelező szerviz) meg pláne nem. Így a "ki van fizetve" felirattal közlekedés lett volna ésszerű. De a fene sem gondolta volna hogy a 10+ -os autók így le vannak rúgva, 10-ből 7 kuka gazdasági totálkár. Aztán bízva abban hogy majd a következő, majd a következő, meg majd most rám mosolyog a szerencse nem lett semmi. És ráadásul feleségemnek is kell az autó munkába így duplázódnak a költségek. Vidéken amúgy is kevesebbet fizetnek ugyanazért a munkáért mint Pest és agglomerációban így teljesen fatal a helyzet.
zgospel : Köszönöm, értelek. De ismerve magamat ezek után tuti nálam jönnek elő majd a dolgok.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
dj79
senior tag
válasz birozoli7800 #222006 üzenetére
Simán jó az 1.6 crdi, a 90le a legegyszerűbb, nincs kettőstegű, egyszerű turbo van benne.
Ami ezeknél a ceedeknél nyavalyás, az a műszerfal repedése, mondkettőnél a kormánymű szérhullása és az import autóknál a rozsda (illetve az i30 kék műszerfal-világítása engem kinyírna ) -
-
zgospel
őstag
válasz slett27 #222007 üzenetére
Pénzügyileg az egyik legrosszabb döntés lenne hitelre autót venni, szóval azt jól teszed hogy kerülöd.
Így hirtelen (bár a konkrét számok ismerete nélkül) az 1-2 évente való cserélgetés sem tűnik túl bölcsnek, mert 100-120 ezer Ft elmegy az átírás költségeire minden alkalommal, ami kidobott pénz, jobb lett volna szervizre költeni.
Esetleg Fiat Punto? 600 ezer Ft-ért már egész jók vannak, igénytelen, olcsóbban fenntartható mint az Astra. Persze kisebb is, gyengébb is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #222007 üzenetére
Vidéken amúgy is kevesebbet fizetnek ugyanazért a munkáért mint Pest és agglomerációban így teljesen fatal a helyzet.
Nem feltétlenül igaz, többet keresek, mint Pesten kapnék
De a fene sem gondolta volna hogy a 10+ -os autók így le vannak rúgva, 10-ből 7 kuka gazdasági totálkár.
Igazából 1-2 éves autót is lehet így nézni, az éves dolgok azokon sem 2 fillér. Most nézem, benzin nélkül 1,5M-t költöttem a Cityre 2016 óta, szerintem nem sok.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
válasz zgospel #222010 üzenetére
Esetleg Fiat Punto? 600 ezer Ft-ért már egész jók vannak, igénytelen, olcsóbban fenntartható mint az Astra.
Szerintem az ő részéről az is rossz felfogás, hogy a 600e Ft-s autóra nem fog rákölteni mondjuk 200at de lehet 100at sem mivel arányaiban GTK.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Valakinek egy jó suzuki
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Bdanyy
addikt
Most, hogy feljött pont a téma, ti mikor húzzátok meg a határt, hogy ideje lecserélni a kocsit?
Nekem elég stressz volt az autóvásárlás meg utánajárás, úgyhogy minél ritkábban akarok ilyet csinálni
Cserébe valszeg olyan javításokat is megcsináltam, amikre más biztos rámondaná, hogy GTK. Meg azt néztem, hogy hasonló értékű autót biztos nem vennék, nem igazán lenne előrelépés. Ami tetszik annyira, hogy váltsak, az meg sokszorosa értékben a jelenleginek, úgy meg annyira nem vészes a javítás összege.[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #222012 üzenetére
700ezres autóra árírással együtt 350ezret költöttem november óra. Ezt sohasem fogom viszontlátni, de lett alatta fék,futómű, műszakilag teljesen rendben, szóval megérte. (most meg megy piacra, mert fel akarok ülni egy igazi szopórollerre )
-
szabonagyur
félisten
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Én akkor cserélnék első sorban ha az autó nem felel meg az elvárásaimnak (ide mindenki tegye be, hogy ez egy működő klíma vagy éppen a kevés LE vagy valami technikai újítás) és nem bízok meg benne annyira, hogy el merjek vele indulni hosszabb utakra is bármikor.
A ráköltött összeg pedig sok mindentől függ nekem, egy olcsóbb autónál elég hamar GTK-ra lehet futni, de ha annyi kell hozzá, hogy a fentebb írt elvárást teljesítse kifizetném rá.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Ace Ventura
addikt
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Rég meghúztam, de valahogy inkább költök rá, mert ha vennék egy újabbat kezdhetném előlről.
A 2007-es Fusion 2016-ban került hozzám első tulajtól 137000 km-el 970000 Ft-ért. 2022.12 hóig semmit nem költöttem rá, csak az olaj, és szűrőcseréket. Aztán átléptem a bűvös 200000 Km-t, és minden előjött.
1.5 éve a lista a javításokról, kiadásokról anyag+munkadíjak.
Komplett kuplung, és egy jobb első lengőkar csere + futómű beállítás 232000 Ft
2023 május vezérlés csere 132000 Ft
2023 október kipuffogó dob, féktárcsa+betétek+2 hátsó lengéscsillapító csere 170000 Ft
Múlt hónapban fékfolyadék, váltóolaj csere, szelepfedél tömítés, és gyertya csere, hátsó dobfékek felújítása 130000 Ft.
Klímatöltés 20000 Ft
Minden alkalommal megfordult a fejemben, hogy el kéne adni, de most már 650000 Ft-omban van, de most olyan, hogy egy pár tízezer km-t el kéne mennie hibamentesen. Ha eladnám kb 8-900K-t érne, többet nem hiszem, hogy kapnék így 260000 km-el az autóban, hiába patent.
Karosszéria is szép, megvigyáztott, nem lelakott az autó, teljesen rozsdamentes.
Ettől függetlenül szeretem a kocsit, és tisztában vagyok vele, hogy ennyi km után ezek minden autónál előjönnek.[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
tboldi
nagyúr
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Teljes mértékben tudok szabonagyur hsz-ével rezonálni, csak egy saját példával egészíteném ki.
Van egy WagonR-ünk, újonnan vettük 2004-ben, és most, 20 év után merült fel az eladása. Jó, az első 10 év svájci frank alapú lízinggel telt, addig nyilván nem akartunk megválni tőle. Pontosabban apum továbbra sem akarja elengedni, csak én és anyum látjuk úgy, hogy itt lenne az idő. Úgy alakult, hogy lett egy 4. autó is a flottában, ezzel 1 feleslegessé vált, és hát akárhogy is nézzük, mindig az a gondolatmenetek vége, hogy a Suzuki az. A klíma hiánya manapság már eléggé fájó, emellett szükség volna egy váltófelújításra és kuplungcserére, ami alsóhangon 200-250k Ft, de még lehetne féket is cserélni, új gumikat venni, miegymás, az autó meg ér jóindulattal kb. 600-at. Persze a másik 3-ra is lehetne/kellene százezreket költeni (és fogunk is), de a használati értékük, avagy az általuk nyújtott komfort és biztonsági szint is jóval magasabb a WagonR-énél, egyszerűen elértünk oda, hogy már nem éri meg tovább fenntartani...
...viszont apum rettentő makacsul ragaszkodik hozzá.
[ Szerkesztve ]